رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

ماکارونی

پسرعموم میگه خوش به حالت تک پسری!
میگم چرا؟
میگه همه ته دیگ ماکارونی مال خودته! 

خدا شفا بده

اگه تو ایران

اگه تو ایران یه زن و شوهر پیدا کردید که بعد از ده سال هنوزم همدیگه رو عزیزم صدا میکنن آدرس یه دره ی خوب رو به من بدید خودم رو پرت کنم پایین!

آهای آقایونا و خانوما

آقایون ، اگه سیبیل نمیذارین ، حد آقل ابرو ور ندارین! 

آهای خانوما ، اگه ابرو ور نمیدارین ، حد آقل سیبیل نذارین ....
.
.
.

دمتون گرم

راننده ون

یکی از فکرام اینه که راننده ون های گشت ارشاد بشم، بعد که ماشین پر از داف شد، گازش رو بگیرم و فرار کنم

کاپشن آبی

یکی از دوستام توی دانشگاه عاشق یه دختره شده بود که کاپشن آبی میپوشید… 

هوا گرم شده بود دختره بعد از عید اون کاپشنو دیگه نپوشید دوستم گمش کرد!!!

شناخت آدمای خوشگل

ادم های خوش قیافه , و خوشگلو  میشه از ۲راه شناخت : 

۱/کم حافظه ان... 

 ۲/دومیش چی بود؟؟ . . . . . . . . چی بود...!  

اه یادم رفت

ترانه زیبای پویا بیاتی

منو یادت نمیاد ، میدونم                      تا همینجاشم ازت ممنونم

دیگه حتی نفسم در نمیاد                    کاری جز دعا ازم بر نمیاد

برو خوش باش ، برو شیرینم             من به آینده تو خوشبینم

برو که الهی خوشبخت بشی              مثل من درد جدایی نکشی 

نوش جونت همه بی کسیام                     برو خوشبخت بشی

منو ول کردی با دل واپسیام                   برو خوشبخت بشی

اگه رفتی ، اگه تنها موندم                   برو خوشبخت بشی

اگه تو خاطره ها جا موندم                   برو خوشبخت بشی

نوش جونم که همش دلتنگم                    نگران من نباش

اگه عمرم داره از کف میره                   نگران من نباش

اگه هر شب نفسم میگیره                     نگران من نباش 

دانلود این ترانه زیبای خوشبختی با صدای پویا بیاتی


دانلود

برای یک زن...

برای یک زن بیست سال طول می کشد تا از پسرش مردی بسازد. 

اما یک زن دیگر ظرف بیست دقیقه او را خر می کند !  

(هلن رولند) 

اگر بدانید...

اگر بدانید مردم چقدر به ندرت فکر می کنند هیچ گاه ازینکه درباره ی شما چه فکر می کنند نگران نمی شوید . . .

ای خداااااااا

  

ای خـــــــــدا . . .
واسه همه سوژه های خوشتیپ و خوشگل می فرستی ایمانشونو امتحان کنی
واسه من پشه می فرستی اعصابمو تست کنی ?!

شورت

اینو یکی از بچه ها فرستادهباید  مجبور شم مجدداً بیام این نکته رو یاد آوری کنم که : 

آقایون عزیز؛ 

توو تاریخ چند هزار سالهء این مملکت، سابقه نداشته که لیلی عاشق باسن مجنون بشه !
سر جدتون شلوارو بکشین بالا، اون مارک شورت رو هم بزنین به سینتون اگه خیلی واجبه ! 

 

البته به من ربطی نداره و این یه توصیه برادرانه بود. وگرنه در کل هرچی دوس داشتید بپوشید

استخرررر

سلامتی اونایی که میرن استخر ... 

من که حلالشون نمی کنم

یه زمانی توو مدرسه با دوستمون هماهنگ می کردیم که : 

تو اجازه بگیر برو بیرون منم ۲دقیقه دیگه میام! بعد معلم عقده ای می گفت صبر کن تا دوستت بیاد بعد برو.....
من که حلالشون نمی کنم!!!

باغبان

کدام عنوان مناست است؟1-باغبان فداکار
2-اثـــــــــرات بی شوهری و فشــــار حاصله از آن
3-ندای وظیفه
4-ای کاش من هم یک باغبان بودم 

 

به این میگن آدم وظیفه شناس که تو این شرایط شیلنگ آبو ول نمیکنه

بخوان مرا...

پیش آور دو دست خالی را ببینم چشم های خیست آیا گفته ای دارند؟ 

بخوان مرا... 

بگردان قبله ات را سوی من... 

اینک وضویی کن. 

خجالت میکشی از من؟

بگو، جز من کسی دیگر نمی فهمد به نجوایی صدایم کن... 

بدان آغوش من باز است شروع کن، یک قدم با تو.... 

تمام گامهای مانده اش با من 

یکی از دوستان تو بد گرفتاری افتاده.التماس دعا داره.ممنون از همتون

خدا هیشکیو نا امید نکنه.امیدتون بخدا باشه... 

سوغاتی

یکی از رفقا، سوغاتی شورت 40 دلاری واسم آورده! موندم میخوام برم عروسی، رو شلوار بپوشمش یا زیر! 

خیانت

"خیانت" بخشودنی نیست ! 

کولر تاکسی

امروز سوار یه تاکسی شدم کولرش روشن بود!!! 

میخواستم سرمو بچسبونم به شیشه و از خوشی گریه کنم!!! 

خدا قسمت کنه

دوس دختر دوستم

یکی از دوسام میگف: 

یه دختره منو دوس داشت بعد یه بار زنگ زد گفت من دارم خودمو میندازم جلو ماشین گفتم خب بعد ؟! 

دوستش گرفت گفت خودشو انداخت ، گفتم خب بعد ؟ 

 خودش گرفت فوحشم داد..!!  

این دوسام کین که من میگم خدا میدونه/من نیسم بغرآن

کتونی صلح آمیز

یکی هست که کتونیش مصداق بارز صلاح کشتار جمعیه.اما ما به صورت صلح آمیز با بوی گندش پشه میکشیم! 

والا بغرعان

ایمیل به استاد

از یک استاد دانشگاه: 

به دانشجوها گفتم ایمیلهاشون را برام بفرستن.

اینا ایمیل هاشونه: 

گودزیلا 125

جی جی سوسول

پیشی ملوس نازی

نفس لوپ گلی

sharj midam _web migiram 69 

pesar.tanha

قیافه استاده

اتوبوس پدر بزرگ

ازیکی می پرسن دوست داری چه جوری بمیری؟  

می گه مثل پدربزرگم در خواب و آرامش .نه مثل مسافر های اتوبوسش در ترس و وحشت!

شکلات کیوی

 

نوش جان

به غیر از خدا

به غیر از خدا، به هر آنچه امید داشته باشی

خدا از همان چیز ناامیدت می کند . . .

فرق خواهر و دوس دختر

 

خفه شو. مردشور قیافتو برن.

پسر عمم مهیار

پسر عمم مهیار داشت بصورت رگباری روی ریتم آهنگ عاروق میزد،بابام به شوهر عمم میگه: 

اگه جات بودم روزی صد هزار مرتبه خدا رو شکر میکردم که اینهمه استعداد از پایینش نزد بیرون 

حسش نبود برم دسشویی

یکی میگفت: 

مهمون بودم جایی، نصف شب حسش نبود پاشم برم دسشویی، یه بچه کنارم خواب بود برش داشتم گذاشتم تو جای خودم و تو جای اون شاشیدم اومدم برش گردونم دیدم تو جای من ریده... 

مامان بابا نیستن

قیافه پسر وقتی که دوس دخترش بهش میگه مامان بابام ۲روز میرن مسافرت 

 

سلامتی پنگوئن

سلامتی پنگوئن که یه ذره قد داره، اما بازم لاتی راه میره ....

غـــرور

غـــرور ریشه ی بسیاری از جدایی ها.... 

یادش بخیــــــر

یادش بخیــــــر

یکی از متفکرانه ترین سرگرمی های دوران بچگیم , نصف کردن ویفر از مرز کــــِرِم دارش بود

شیخ و حوری

روزی شیخ به همراه چند تن از مریدان مایه دارش حوالی بلوار طالقانی مشغول دور دور بود. 

تیپ خفن شیخ باعث جلب توجه نسوان حاضر در محفل دور دور شده بود. 

به ناگه شیخ که کمی آب انگور نوش جان کرده بود و بالا بود چشم مبارکش به حوری ظریف اندامی افتاد،پس شیخ شیشه برقی اتومبیل مرید را پایین داد و چشمکی همچین تو دل برو به دختر همی زد... 

و دخترک خنده ملیحی به شیخ نثاره کرد! 

در کمال نا باوری شیخ از دادن نمره تلفن ...خویش اجتناب نمود! 

مریدان خشتک بر کف ماندند که یا شیخنا کار را آن کرد که تمام کرد! 

چه حکمتی در ندادن نمره تلفن بود؟ شیخ پاسخ داد همانا دختران آهن پرستند. 

او از برای ماشین مرید بر ما خنده زد که اگر فردا با پیکان خودمان او را بیرون ببریم تازه هویت واقعیش معلوم میشود! 

مریدان چو این سخن شنیدند نعره زنان از ماشین پیاده شده دست بر سر زنان و کلاغ پر کنان تا خیابان معلم رفته از 4 راه اول وارد خیابان 15 خرداد شدند و تا سه راهه 15 خرداد رفته  و دوباره به عقب برگشتندی و دوباره به بلوار طالقانی رسیدندی و در این حلقه تا ابد باقی ماندندی 

دوران ابتدایی

 ابتدایی که بودیم وایمیسادیم تو صف بعد ناظممون میومد می گفت یه جوری بگید مرگ بر امریکا تا صداتون برسه امریکا 

ما هم ابله فکر می کردیم امریکا کوچه بغلیه از ته جیگر داد میزدیم
ازهمین تریبون میگم اقای ناظم عمت خوبه ؟؟؟

عجیب است

عجیب است 

که انسان نه می تواند برای تولدش شادی کند  و نه برای مرگش عزا بگیرد...

سالاد شیرازی

گوجش از ورامینه، خیارش از مازندران، پیازش هم که از دماوند!
اونوقت اینا رو که خورد میکنی، میریزی تو کاسه میشه : سالاد شیرازی ..!

این چه موجودیه

خدا ابتدا زمین را آفرید سپس استراحت کرد بعد مرد را آفرید و باز استراحت کرد در آخر زن را آفرید که نه خودش بلکه نزاشت ما هم استراحت کنیم 

این چه موجودیه خودش میدونه.ما که سر در نیووردیم

نکته این عکس به نظرتون چیه؟

 

اونایی که نگرفتن، نوشته زیر رو هایلایت کنید تا پاسخ رو ببینید 

****** عکس رو سرو ته بگیرید دختره واوونه ایستاده*****

جو گرفتگی

ه نظر من باید همونطور که برای ماه گرفتگی و خورشید گرفتگی اسم گذاشتن برای جو گرفتگیو افه های بعضی از رفقا هم یه اسمی میذاشتن!  

مثلا : "چُسـوففف!"

حس نسبت به زندگی

یادتونه سر کلاس تخته پاک کن رو خیس میکردیم میکشیدیم رو تخته فکر میکردیم خیلی تمیز شد بعد که تخته خشک میشد میدیدم چه گندی زدیم...!

الان همین حس رو نسبت به زندگی دارم

اشتباه من بود

این اشتباه من بود که کار های تو رو با یه "ش" اضافه می خوندم 

تو به قلبم "عق " زدی و من اونو "عشق" می دیدم 

تو برای دلم "ور" زدی و من اونو "شور" زدن دلت می دیدم 

تو اراجیفت رو "عر" می زدی و من همه اونها رو"شعر" می دیدم 

تو ارزش یه "اه" رو هم نداشتی اما من تورو "شاه" می دیدم ! 

 

سکوت دردناکترین پاسخ من به بیرحمی های توست!