رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

بخوان مرا...

پیش آور دو دست خالی را ببینم چشم های خیست آیا گفته ای دارند؟ 

بخوان مرا... 

بگردان قبله ات را سوی من... 

اینک وضویی کن. 

خجالت میکشی از من؟

بگو، جز من کسی دیگر نمی فهمد به نجوایی صدایم کن... 

بدان آغوش من باز است شروع کن، یک قدم با تو.... 

تمام گامهای مانده اش با من 

یکی از دوستان تو بد گرفتاری افتاده.التماس دعا داره.ممنون از همتون

خدا هیشکیو نا امید نکنه.امیدتون بخدا باشه... 

نظرات 1 + ارسال نظر
رویا چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 08:56 http://romana.blogsky.com

سلام

اونقدر عصبانی شدی که زود لینکت کردم.

راستی لوگوت یه مشکلی داره و منو بدجوری آزار میده.
قسمت بال پروانه به این قشنگی پرچم مزخرف آمریکاست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد