رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

موتوریه

امروز موتوریه جلو پامون خورد زمین رفتیم بالا سرش ...

بعد از چن دقیقه که به خودش اومد یه چیزایی با ناله و بغض زمزمه می کرد ، گوشمو بردم نزدیک دیدم میگه بنزین ۷۰۰ ی زده بودم ، همش ریخت زمین !!!!

بمیرم براش....!!!!!!

جدایی نادر از سیمین چه شد

تبریک به جامعه ایرانی  

 

 

در ادامه

ادامه مطلب ...

جلسه امتحان

سر جلسه امتحان نشستی هرچی تو کلته رو برگه خالی میکنی آخرش نصف صفحه هم پر نمیشه!

بعد یه نفر بلند میشه میگه آقا یه برگه دیگه بدین جا ندارم...

اون لحظه میخوای صندلی رو از پهنا بکنی تو حلقش... 

****************************

ظهر رسیدم خونه هیچکس خونه نبود ناهارم نداشتیم زنگ زدم به بابام میگم ناهار چیه؟ 

میگه گوشت. 

 گذاشتم بیرون...  

 یه لحظه احساس کردم گربه ام  

********************** 

فرم درخواست رسمی جهت ورود به ایمیل شخصی

 فرم درخواست رسمی جهت ورود به ایمیل شخصی بعد از ملی شدن اینترنت 

بسمه تعالی 

اینجانب ......... فرزند ......... متولد ......... به‌شماره ملی ......... ش.ش ......... ت.ت ......... خواهان ورود به پست الکترونیک ......... با رمز ......... جهت انجام ......... می‌باشم. مستدعی است اقدامات لازم را مبذول فرمایید

و من الله توفیق

تفریحات روزانه

یکی میگفت: 

از تفریحات روزانه ام اینه که:

تو اتوبوس یا مترو یهو از جام بلند میشم

ملت که هجوم میارن به سمت صندلی خالی‌

از جیبم موبایلم رو در میارم

دوباره میشینم

تاثیر آرایشگاااا

فقط یه آرایشگر زنِ ایرانی میتونه درآمدی معادل یک فوق تخصص جراحی رو داشته باشه 

اصن تو چه میفهمی عشق یعنی چی

مادر : داری چیکار میکنی پسرم ؟

پسر بچه 5 ساله : دارم واسه دوست دخترم نامه مینویسم

مادر : ولی تو که هنوز خوندن و نوشتن بلد نیستی

پسر بچه 5 ساله : اونم بلد نیست بخونه ، اصن تو چه میفهمی عشق یعنی چی ؟ 

**************************

دخترها بدانند

دخترها بدانند هر وقت با جمله :

" من تو رو برای سکس نمی خوام "

مواجه شدن فرار را بر قرار ترجیح دهند

که انسانها اگر به چیزی فکر نکنند آن را بر زبان نمی آورند.. 

چطوری شلوارشون نمیوفته ؟؟؟؟؟

من همیشه برام سوال بود که چطوری شلوارشون نمیوفته ، الان مسئله کاملا برام روشن شد 

ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯽ

ﻣﺴﺎﻓﺮ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺁﻫﺴﺘﻪ ﺭﻭﯼ ﺷﻮﻧﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺯﺩ ﭼﻮﻥ ﻣﯽﺧﻮﺍﺳﺖﺍﺯﺵ ﯾﻪ ﺳﻮﺍﻝ ﺑﭙﺮﺳﻪ

ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺟﯿﻎ ﺯﺩ، ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩ… ﻧﺰﺩﯾﮏﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﺰﻧﻪ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ… ﺍﺯ ﺟﺪﻭﻝ ﮐﻨﺎﺭ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺭﻓﺖ ﺑﺎﻻ… ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﭼﭗ ﮐﻨﻪ… ﺍﻣﺎﮐﻨﺎﺭ ﯾﻪ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﺗﻮﯼ ﭘﯿﺎﺩ ﻩ ﺭﻭ ﻣﺘﻮﻗﻒ ﺷﺪ

ﺑﺮﺍﯼ ﭼﻨﺪﯾﻦ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﻫﯿﭻ ﺣﺮﻓﯽ ﺑﯿﻦ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻭ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﺭﺩﻭ ﺑﺪﻝ ﻧﺸﺪ… ﺳﮑﻮﺕ ﺳﻨﮕﯿﻨﯽ ﺣﮑﻢ ﻓﺮﻣﺎ ﺑﻮﺩ ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ: "ﻫﯽ ﻣﺮﺩ! ﺩﯾﮕﻪ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺭﻭ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻧﮑﻦ… ﻣﻦ ﺭﻭ ﺗﺎ ﺳﺮ ﺣﺪ ﻣﺮﮒ ﺗﺮﺳﻮﻧﺪﯼ"!

ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻋﺬﺭﺧﻮﺍﻫﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ: "ﻣﻦ ﻧﻤﯽﺩﻭﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪﯾﻪ ﺿﺮﺑﻪ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺗﻮ ﺭﻭ ﻣﯽﺗﺮﺳﻮﻧﻪ"

ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ: "ﻭﺍﻗﻌﺂ ﺗﻘﺼﯿﺮ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺖ… ﺍﻣﺮﻭﺯﺍﻭﻟﯿﻦ ﺭﻭﺯﯾﻪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﯾﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﺎﺭ ﻣﯽﮐﻨﻢ

ﺁﺧﻪ ﻣﻦ 25 ﺳﺎﻝ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺟﻨﺎﺯﻩ ﮐﺶ ﺑﻮﺩﻡ"!

رنجنامه یک جوان 15 ساله

وقتی یه صحنه ماچ و بوسه از کانالهای ماهواره ای پخش میشه همه اعضای خونواده چهار چشمی منو نیگا میکنن ، انگار که من دارم اون صحنه رو بازی میکنم

پسرای عزیز...

پسرای عزیز، وقتی یه دختر میگه "سردمه" ، جواب ندین "منم همینطور" !!

بفهمین یه کم  

تازه زیپ کاپشن خودشونو میکشن بالاتر

در این موقع یا باید بغل کنید یا کاپشن مبارکتون رو بندازید رو دوش خانم

یاس...

درحضور خارها هم میشود یک یاس بود

در هیاهوی مترسک ها پر از احساس بود

میشود حتی برای دیدن پروانه ها

 شیشه های مات یک متروکه را الماس بود

کاش میشد ، حرفی از کاش میشد هم نبود

هرچه بود احساس بود و عشق بود و یاس بود 

واسه پسرعمه‌ی بزرگم رفتیم خواستگاری

یکی میگفت واسه پسرعمه‌ی بزرگم رفتیم خواستگاری دختره با یه تیریپ بسیار فجیعی که اصلا در خاندان ما رسم نبود خیلی انتحاری در همون ابتدا اومد زارت نشست پیش پسرعمه‌م،
بابام آروم بهم گفت اینا با هم دوست بودن؟  

من گفتم نه حاجی، این حرفا چیه!
بعد از چند دقیقه یهو پسر عمه من کله رو انداخت پایین رفت از سالن بیرون، وقتی برگشت پدر دختره گفت کجا رفته بودی رضا جان؟
اینم گفت رفتم دستشویی دستام رو بشورم، یهو بابای من گفت مگه بلد بودی دستشویی کجاست؟!!!!!

خودکار یه دانشجو بعد از جلسه امتحان پر استرس !

خودکار یه دانشجو بعد از جلسه امتحان پر استرس ! 

 

میشه انقد نپرسین کی؟ 

یکی بوده حالا.

رانندگی تو جاده

مشـــغول رانندگی تو جاده ام
از فاصله دور پلـــیس واسم دست تکون میده و ابراز ارادت میکنه !
خیلی آدمای با محبتی هستــن !
چطوری از این فاصله منو شــــناختن !؟
یکیشون جوگیر میشه تا وسط جـــاده میاد!
با حرارت خاصی واسم دست تکــون میده !!
چراغ میزنم و با حرکت دست به ابراز علاقه شون جـــواب میدم !
دفترچه و خودکار تو دستشه ؛
میخواد ازم امـــضا بگیره ،اما الان وقت ندارم باشه واسه بعـــد !
اشک تو چشام حلقه میزنه از این همه احساسات پاک و بی آلایش

کدام یک درست میگویند؟

کدام یک درست میگویند؟ 

سوسن خانوم

یارو مداحه اوومده بود تو محله داشت سوسن خانم رو اجرا می کرد:  

حرم طلا امام حسین می میرم برات 

 میخوام بیام دم حرمتون ... ... ... 

 دس بزنم به ضریحتون! 

 ملت نمیدونستن باید سینه بزنن یا قر بدن؟! 

 به قول برو بکس ادامه شعر هم باید اینطوری بوده باشه :  

شدم عاشق شمشیرتون  

میخوام بیام در رکابتون 

 حالا میخوام بیام جنگ بکنم ، نگو نه ، نگو نمیشه 

 این قلب من عاشقته عاشقترم می شه... ......  

حالا جنگ! خون! کو اعظم؟ بابا اسمش یزیده نه اعظم! حالا یزیده , وزیده , خزیده، پزیده!!!! 

 هر چی باشه یزید باشه! 

 یزید خره یه دونه باشه! 

 کفشای سیاه پاشه! ......

خیابان تبریز در مرکز شهر مودستو در ایالت کالیفرنیای آمریکا

خیابان تبریز در مرکز شهر مودستو در ایالت کالیفرنیای آمریکا واقع است. این خیابان از جمله خیابان هایی است که ویلاهای گران قیمت آن مشهور است 

 

 

حوصله

یکی زنگ زده منم اصلا حوصلشو نداشتم.
شروع کردم نصفه نصفه حرف زدن یعنی مثلا انتن ندارمو قطع میشه و از این حرفا..
میگه صدات قطع و وصل میشه ولی صدای ضبط ماشینت واضح میاد.

چقدر ﺳﺨﺘﻪ

چقدر ﺳﺨﺘﻪ یکی از اقوامت یا دوستات فوت ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﺷﻤﺎﺭﺵ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﯿﺖ ﺑﺎﺷﻪ.ﺫﺧﻴﺮﻩ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﯽ. 

ﺑﻌﺪ ﺑﺨﻮﺍﯼ ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻧﯽ، اتفاقی ﺷﻤﺎﺭشﺑﯿﺎﺩ ﺟﻠﻮی چشمت.. لحظه سختیه...  

سلامتی همه ی دوستا 

سلامتی همه اونایی که دوسشون داشتی ولی الان نیستن.  

  

شادی روح همه اونایی که میدونی دیگه هیچ وقت 

 

 نمیتونی بهشون زنگ بزنی... 

  

ولی دلت نمیاد شمارشونو از تو گوشیت پاک کنی   

خجالت زده...

تو یکی از جاده های شمال بودم، یه دفه یه گاو پرید وسط جاده منم محکم زدم رو ترمز و خیلی عصبی شروع کردم بوق زدن که بره ، دیدم نه همینجوری وایساده وسط جاده داره چپ چپ نگام میکنه ، یه جوری نگام میکرد انگار منتظر بود پیاده شم روشو ببوسم ازش عذرخواهی کنم ، یعنی درگیر جذبش شده بودم ، بعد دو سه دیقه دیدم دیگه خیلی بد داره نگا میکنه، اومدم پیاده شم دیدم گاوه یه نگا به من کرد یه نگا به تابلوی محل عبور حیوانات اهلی اونور جاده، بعد با افسوس سرشو انداخت پایینو رفت، یعنی این حرکتش از فحش خوارو مادر بدتر بود، کلی خجالت زدمون کرد، فقط مونده بود قبل رفتن یکم نصیحتم کنه...

جلسه خواستگاری

جلسه خواستگاری:
مادر دختر: آقا داماد چه کارن ؟
مادر پسر: برای دخترای مردم خاطره میسازن...

*********************

جلسه خواستگاری:

مادر دختر: آقا داماد چه کارن؟ 

 مادر پسر: قاضی!  

مادر دختر: تو کدوم دادگاه هستند؟  

مادر پسر: تو دادگاه نیستن، اگه سر کوچه داد بزنی عباس قاضی زود میاد تا کپسول قاضتونو بگیره و ببره پرش کنه !

آلارم موبایل

آلارم موبایلمو گذشته بودم رو ۰۶:۲۰ 

صبح که زنگ زد گوشیمو سرو ته گرفتم میگم خدایا ساعت ۰۲:۹۰ دیگه چه زمانیه؟ 

 چند ثانیه هنگ به گوشی خیر شدم بعد یهو فهمیدم گوشی سر و ته. اول صبحی نشسته بودم به خودم هرهر می‌خندیدم

عاشق...

یه دونه از این سوسک ریزا هست ، هر شب ساعت 12 که میشه این میاد رو میز و کمد من راه میره، هی وای میسته نگام میکنه باز راه میره .. منتظرم یه شب روی اون غرور مسخرش پا بزاره و بگه که عاشقم شده ..

حبیب

 

یادآور می‌شود حبیب(خواننده سابقا لس آنجلسی) بیش از یک سال و نیم است که در یکی از شهرهای شمال کشور اقامت دارد و در تمام این مدت در حال گذران زندگی است.

از یک سال پیش هم پسرش «محمد» به دلیل بیماری به ایران آمد و پس از انجام یک عمل جراحی موفقیت آمیز در یکی از بیمارستان‌های معروف و کسب سلامتی، این دو مشغول نهایی کردن آخرین قسمت‌های آلبوم در ایران شدند.

حبیب همچنین دو ویدئو کلیپ را هم در جاده قم و بر سر مزار مادرش 

(در حال خواندن ترانه معروف «مادر») ضبط کرده که همزمان با انتشار 

 

 آلبوم‌اش قرار است آن‌ها را نیز منتشر کند.

هر کس مشکلات خودش را دارد ...

برای اونا یی که فک میکنن مشکلاتشون از همه بیشتر و افسردن... 

 

در ادامه...

ادامه مطلب ...

سرعت اینترنت

سرعت اینترنت اینقد پایینه که اگه الان شخصاً پیاده برم از رییس گوگل سوال کنم زوودتر به نتیجه میرسم ؛ تا سرچ کنم !

  

زنگ زدم مخابرات میگم چرا سرعت اینترنتم کم شده؟
میگه چون کندی سرعت دارین!

 

خیالم راحت شد، پس دلیلش اینه، خودمم شک کرده بودم

موزیک ویدئو و آهـنگ جدید,فوق العاده زیبا و شنیدنی استاد معین

موزیک ویدئو و آهـنگ جدید , فوق العاده زیبا و شنیدنی استاد معین با نام دلم تنگته 

  

۶۸ مگا بایت

http://gagoole.net/Music%20Video/National/1390/10/01/Moein%20-%20Delam%20Tangete%20(IranTarane)%20HD%20720P.mp4