رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

شب یلدا

موووووووووبارکه هم وطن من
به بلندترین شب سال قسم دوستتون دارم
چون دارم باهاتون زندگی میکنم

شب یلدا مبارک


:::امین:::


یه توپ دارم قل قلیه

یه توپ دارم قل قلیه
-
-
-
-

-
-
-
-

-
-
-
-


-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-


-
-
-
-
-
-
-
-


-
-
-
-
-
-
-
-


-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-


-
-
-
-
-
-
-
-


-
-
-
-
-
-
-
-


-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
تا اینجا اومدی بدونی چه رنگیه؟
از سنت خجالت بکش
خوب سرخو سفیدو آبیه دیگه

خوب مختونو کار میگیرمااا

کسافتم خودتی


قیافه دخترا وقتی استاد میخاد تخته رو پاک کنه

قیافه دخترا وقتی استاد میخاد تخته رو پاک کنه

خخخخخخ

گور باباشون

گوووور بابای اونایى که وقتى حالشون خوبه ، میس کالشونیم...! وقتى تنها میشن ، رفیق فابریکشون

ووولا

نخ سیگارو بکشم

دوست دارم الان یکی بغلم کنه بگه:
چته دیوونه بیا این یه نخ سیگارو بکش منم بگم پاشو بروگمشو کثافت آشغال ناباب

خیلی صحنه آموزنده وزیبایی میشه

یکی از ویژگی های ما ایرانیا

یکی از ویژگی های ما ایرانیا اینه که کلی راهکار و پیشنهاد سازنده واسه بقیه داریم ولی رسما تو زندگیه خودمون ریدیم

انسان های احساسی

از انسان های احساسی بیشتر بترسید
اونا قادرن در یک لحظه

دیگر گریه نکنند
دیگر دوست نداشته باشه
دیگه قید همه چیو بزنه...حتیٰ انسانیت و زندگی...

ای کیه؟

این کیه به نظرتون؟؟

  ::::   الناز شاکر دوست      ::::  

سلامتیه همه ی شما دوستایه خوبم

ســـــلامتیه کــسی که نمــیشناســــه منو
اما نوشــــته هامو میــخونـــــه
تا از درونــم با خــبر شه
و زیرش نظر میــزاره
نه واســه اینکه خوشــش اومــده
واســه اینــکه بهت بفهــمونه که تنــها نیــستی
سلامتیه همه ی شما دوستایه خوبم

عنــتــرا

بعضیا اینقدر خوشگلن دیگه شورشو درعاوردن

عنــتــرا

وقتی یاد گرفتی

مهم نیست چند سالته،وقتی یاد گرفتی جواب دوست داشتن رو با جفتک انداختن ندی،بهت میگن "آدم

دافه کناره ماشینم

راننده ماشین کناریم یه دختره بود بسی داف!!!
اشاره کردم شیشه ماشینشو کشید پائین!!!
بهش گفتم
تورو یا گشت ازشاد میگیره یا من!!!
بنده خدا ترسید گفت یعنی چی ؟
گفتم والا من که قصدم فقط و فقط ازدواجه!!!گشت ارشاد و نمیدونم!!!
حالا دیگه انتخاب با خودته
خخخخخخخخخخ

دسپخت من

کسی هست اینجا که نخاد از دسپخت امین بخوره؟؟؟

اونایی که دوس دارن دسا بالا

بفرماین

تخم کلاغ تو آسمون

یه کلاغ تو آسمون تخم میزاره ولی تخمش نمی افته پایین اگه گفتی چرا ؟
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

.
.

.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.
.

.
عوض اینکه همینجوری بری پایین یکم فکر کن
خوب شورت پاش بوده دیگه

دستت کــــــجاست خدا

خدایا….اینقدر تو خودم ریختم ،که از سرمم گـَذشت
دارم غرق میشم ....…دستت کــــــجاست!!!

لباساتونو بیارین بشورم.

لباساتونو بیارین امین بشوره.

کسی اینجا اعتصاب کرده؟؟

کسی اینجا اعتصاب کرده؟؟
اونایی که اخر نشستن ... با شمام ... آره شما عزیزم
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
.

.

.

.

.

.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.

.

.

.


.

.

.

صدای نظراتتون نمیاد ..... نظرتتون کم شده

همت کن خاهره من.همت کن برادر من

علی یارت

  خخخخخخ

هرزه

هرزگی مختص به تن فروشی نیست
ربطی به جنسیت هم نداره
همین که از اعتماد کسی سوء استفاده کنی … هرزه ای
همین که خیانت کنی … هرزه ای
همین که رفاقتت به خاطر پول باشه … هرزه ای

اگه میخوای تن فروشی بکنی
صاحب اختیار بدنتی

اما هرزگی نکن

چون از احساس و آبروی دیگران باید مایه بذاری

تست خود شناسی

تست خود شناسی
در این تصویر 2 چهره وجود دارد .
اگر چشم شما بیشتر میتواند چهره انسان را ببیند شما فرد آرام و لطیفی هستید .
ولی اگر بیشتر فوکوس چشم شما روی تصویر گرگ است شما فردی با یک زندگی پر تنش و استرس هستید .

منو سایه

 یادمه بچه که بودم بعضی‌ وقتا با سایه خودم درگیر بودم تو خیابون !!

که مثلا من زودتر از اون برم یا بتونم پامو بذارم روش..
از همون طفولیت خوددرگیری داشتم...

البته الانم همینم

دخترا اصلا" گریه نمیکنن

بعضی دخترا اصلا" گریه نمیکنن حتی اگه شکست عشقی بخورن.
نه اینکه سنگ باشن نه.ریمل گروونه

باز بگین مشکل نداریم

باز بگین مشکل نداریم.باز بگین امین چرا مسخره میکنه

اون دختری که تحمل انتقاد داشت

اون دختری که تحمل انتقاد داشت رو باید به عنوانه همسری پذیرفت...

دختر خانوما لطفا نیاین اینجا بگید تحمل انتقاد دارید
من قصد ازدواج ندارم
والا

هرچی بگی آینه برگشت

به یه خانومه خوب نیاز دارم!!!

به یه خانومه خوب  نیاز دارم!!!
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

.


.
.
.

.
.
.
.


.
.
.

.
.


.
.
.

.
.
.
.


.
.
.

.
.
.
.
.


.
.
.

.
.
.
.
.


.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
  وب کثیف شده نیاز به شست و شو داره
ظرفامم مونده تازه

قربونه دستون.

کاشکی دلم شعور داشت...

کاشکی دلم شعور داشت...
اونوقت میفهمید تو اونقد ارزش نداری که من هنوز دوستت دارم...

جریان تلفنه دخترو پسر

پسره تلفن رو برمیداره یه شماره میگیره:

یه دختره جواب میده : بله ؟
پسر : گوشی رو بده به اون بابای بی همه چیزت
دختر : بله ؟

پسر : خودتو به خریت نزن ! گوشی رو بده به اون بابای فلان فلان شدت
دختر : ببخشید بابا خونه نیستن
پسر : فکر کردی من خرم ؟ فکر کردی من مالمو از سر راه پیدا کردم ؟ فکر کردی من ازش میگذرم ؟

نه خانم جون کور خوندی !بهش بگو میام با حکم جلب میبرمش

دختر : آقا ترو خدا بگین بابم چیکار کرده ؟
پسر : خودتو به نفهمی نزن با اون بابای فلانت
دختر : تروخدا بگین چی شده؟
پسر : یعنی نمیدونی ؟
دختر : نه بخدا ! تروخدا بگین بابام چیکارکرده
پسر : خانم جون بابات مالمو خورده ! الان یه ماهه که نمیاره بدهیش رو بده
دختر : بدهی چیه ؟ بابای من ؟ حتماً اشتباه میکنید
پسر : آره اشتباه کردم, همون موقعی که میومد التماس میکرد میگفت تروخدا منو بساز ! الان دوروزه که لب نزدم ! التماسم میکرد, همون موقع باید بهش میگفتم نه تا الان به خاکه سیاه نشینم
دختر : بابای من ؟
پسر : نه پس زن بابای من ؟
دختر: !!!!!!!!!!!!!!!!
پسر : خلاصه اینکه بایستی بیاد تصفیه کنه وگر نه میفرستمش اونتو
دختر: (گریه کنان)حالا چقدر بدهکاره ؟
پسر : 4تا شیر کاکائو داشته دوتا دوغ, یه نوشابه, 8تا هم کلوچه. سرجمع میشه 1420 تومن
دختر : مریض بوق بوق بوق

من نبودم.باز نیاین بگین تو بودی

خدایا نمیکشی منو خودم خودمو بکوشم

خدایا نمیکشی منو  خودم خودمو بکوشم

این ینی چی الان

آشنایی در مسترا!!

امروز رفتم تو یکی از این توالت عمومی شهر...

واقعن تو زندگیم هیچ وخت نتونستم اینایی که تو توالت عمومی شماره هاشونو مینویسنُ درک کنم

حالا گیریم یه اسکلتر از خودتم پیدا شد و بهت زنگ زد واقعن شرمت نمیاد بپرسی منو از کجا میشناسی بگه از تو مسترا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من عذر خواهی میکنم

نظر ندادن شما شما نشانه ی بی کیفیت بودن مطالب منه . من عذر خواهی میکنم

مهمترین تِــــکیه گاه زندگیم رو از دَست دادم

بچه ها اِمـــــروز بهترین و مهمترین تِــــکیه گاه زندگیم رو از دَست دادم

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.


..


.

.

.

.

.

..

...

.

پشتی صندلی کامپیوترم شکست
ایــن بــود که همیـــشه میگُفتـــی پشت مَـــنی؟؟
بگو با مَــن چرا  آخــــه؟
مَـــن که هَـــر دقیـــقم وابســـته به دَقیــــقه تو بود

حمیرای عزیز و دختراش

حمیرای عزیز و دختراش

سلامتی پسری

سلامتی پسری که وقتی دل بست
تا آخرش در رو روی همه بست...

بفرماین شیر موز

گفتم زیاد نظر دادین خسته شدین.شیر موز درس کردم بخوریم

بفرماین

چقدر راحت رویاحساسات پا می ذاریم

یادمه بچگی هام
وقتی می رفتم مزار
سعی می کردم پام روقبرا نره
تا رو یکیشون می رفت، جیگرم آتیش می گرفت
چشامو می بستم، تو دلم براش صلوات می فرستادم
چند سال گذشت.....

من بزرگتر ....

مُرده ها بیشتر

قدیمی ها پوسیده تر .....

جدیدی ها با سنگ شکیل تر....

نمی دونم امروز روی چندتا قبر پام رفت
برای چندتا یادم رفت صلوات بفرستم
اما راستش ، امروز یه چیزی فهمیدم
ما که دلمون نمی اومد حتی روی مرده ها پا بذاریم
این روزها چقدر راحت روی زنده ها واحساسشون پا می ذاریم
کاش همون بچه می موندیم...

کاش...

ایکاش اونایی که اینکارو میکنن اینا رو میخوندن.واقعن چه فکری میکنن به راحتی دل میشکونن...

فوتوشاپی

باید به دخدرای الان گفت:
درسته تو مث قند و نباتی،اما . . .
فوتوشاپی فوتوشاپی!

تاخ

قیمته خونه 2 برابر میشه

قیمته خونه 2 برابر میشه:
واکنش مردمه دنیا
این چه وضعیه .؟
دولت باید رسیدگی کنه

باید رئیس جمهور استعفا بده
وزیره اقتصاد باید استعفا بده
واکنش مردم ایران
آخ جون یعنی خونه ی ما هم دوبرابر میخرند.؟

معجزه میک آپ

معجزه میک آپ

تو جهل بمونم بهتره

یکی از  رفقا میگفت:

من عروسی بگیرم یه عروسی ساده و جمع و جور می گیرم و هیشکی رو دعوت نمی کنم، نه به خاطر هزینه اش

گفتم به خاطره چی پس؟

میگه :به خاطر اینکه:

بقیه دخترا آرایش می کنن،خوشگل میشن میان، من تازه می فهمم چه غلطی کردم؟ همون تو جهل بمونم بهتره

خطر

خطر
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نرو پایین خطر داره
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نرو جان من،آفرین بچه خوب
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دوس داری بری؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
رفتی هرچی شد پای خودته ها
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
انگار هرچی من میگم فایده نداره ها ا ا ا
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
حالا که اومدی و به حرف من گوش ندادی پس لااقل یه نظر بده ،جان من.
 مرسی عزیزم

هر کی رو تو زندگی راه ندین

یــه وقتایـــی یــه کسایـی رو تـــــو زندگیــمـون راه میدیم که نــنــه بـابـاشون تــــو خــونـــه بـــه زور راشـــون میــــدادن….

بی فکر نرین تو رابطه.مواظب خودتون باشید...

مهدی شاه محمدی

مهدی شاه محمدی 22 ساله، یکشنبه شب بر اثر سکته مغزی در بیمارستان میلاد از دنیا رفت و خانواده ی عزیزش با اهدای اعضای بدن مهدی جان تازه ای به افراد نیازمند هدیه کردند.
مهدی در بدن تک تک افرادی که اعضای بدنش را هدیه گرفته اند زنده است.
روحش شاد و یادش گرامی
مهدی جان یادت همواره زنده خواهد ماند...

همین فردا برید هلال احمر عضو شید.بعده یه مدت یه کارت عضویت بهتون میده.

تا اینجوری مثله این جوون جونه انسانها رو نجات بدید.

امیدوارم تک تکه اونایی که میرن عضو میشن بیان اینجا بگن من رفتم عضو شدم...

تو قلب خدا جا دارید...

موفق باشید

بی شعـــور

اونایی که از جای دیگه عصبانین ولی سر یکی دیگه خالی میکنن نه مجرمن نه بیمار بی شعـــورن

تو رو خدا انسانیت به خرج بدین

یکی از آشناها دکتره بهش گفتم:

حالم خوب نیس.

بهم گفت: سرب بدنت کم شده. گفت باید رژ لب بخوری وگرنه میمیری

حالا اونایی که یکم انسانیت دارن و راضی به مرگ من نیستن لدفن آمادگی خودشون رو ابراز کنن
اولویت با رژ صورتی

سشاخ


صحنه عجیب محل کاره دوستم

امروز رفتم محل کاره دوستم .با این صحنه مواجه شدم

با فن سی پی یو خشک میکنه

کصافط پاشنه هاشم چه کثیفهفک کنم یه ماهی تو پاشه

3 ترانه غمگین و بسیار زیبا

3 ترانه غمگین ، زیبا و احساسی براتون گذاشتم.خیلی قشنگه.پیشنهاد میکنم هر سه تارو دانلود کنین...

(تقدیم به دل شکسته ها...)

................................................................................................................

یک تکه زمین

( محمد اصفهانی) فوق العاده زیبا...

عبادت از سر وحشت

واسه عاشق عبادت نیست

پرستش راه تسکینه

پرستیدن تجارت نیست

دانلود

............................................................

شکستی بالمو

( مجید خراطها )  خیلی غمناک و احساسی....

هر چقدر بد شدی بازم

حرف رفتن نزدم

تو همش راهتو رفتی

من همش راه اومدم

دانلود

...........................................................

تو دوستش داری

( پویا بیاتی) احساسی و غمناک....

آخ

چقد این شبا دلم تنگه

چشام از گریه رنگ بارونه

گمونم تو زندگیت از من،حتی یک خاطره هم نمیمونه...

دانلود

مادر سرژیک در گذشت

چیزی که خیلی ناراحت کننده ست  موزیک ویدئو "مادر" چند سال پیش سرژیک هستش که مادرش هم توش حضور داشت و صداش هم توی آهنگ هست ...گل پسر گل پسر

خدا رحمتش کنه

مادر تنها کسیه که میتونی براش ناز کنی، سرش داد و بیداد راه بندازی، باهاش قهر کنی!!!
اما با اینکه تو مقصر بودی بازم با یه بشقاب غذا، با لبخند میاد و میگه:
 با من قهری, با غذا که قهر نیستی.

قدر مادراتونو بدونید...

یارو میره دزدی

یارو میره دزدی هیچی پیدا نمیکنه،صاحب خونه رو از خواب بیدار میکنه میگه:

دارم میرم ولی ریدم تو این زندگی کردنت

ﻣﻴﺪﻭﻧﻴﺪ پسرا ﭼﺮﺍ ﻫﻴﭽﻮﻗﺖ ﺁﺩﻡ ﻧﻤﻴﺸﻦ؟

ﻣﻴﺪﻭﻧﻴﺪ پسرا ﭼﺮﺍ ﻫﻴﭽﻮﻗﺖ ﺁﺩﻡ ﻧﻤﻴﺸﻦ؟

ﭼﻮﻥ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻫﺎ ﻧﻴﺎﺯﻱ ﺑﻪ ﺁﺩﻡ ﺷﺪﻥ ﻧﺪﺍﺭﻥ

مثله من

تاخ



دردناک ترین التماس جهان

نــــــــرو !! دردنــــاک تریـــــن التمــــاس جهــــان اســــت......

لعنتی..........

اگه بچم پسر بود..

انقد دوست دارم وقتی ازدواج کردم اگه بچه دار شدم ..  اگه بچم پسر بود...
اسم پسرمو بزارم اسماعیل صداش کنم اسمال، بعد وقتی بزرگ شد بهش بگم دو ایکس لارج!!
والا...........
خخخخخخخخخخخخخ