رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

سلام به همه دوستای گلم

سلام به همه دوستای گلم...

خوبین...

چطورین با زحمتا...


به خاطر شرایط کاری و دسترسی نداشتن مستقیم اینترنت و گرونیه شدیده کافی نت اینجا فعلن نمیتونم بیام.

واقعن شرمندم.

امیدوارم که تو اینجا به هرکی توهین یا بی ادبی شد منو ببخشه.

فقط خواستم تو اوقاتی که داشتم شادتون کنم و لبتونو بخندونم.هیچ چیز جز این نبوود.

امیدوارم روزی بشه که مثله همیشه هر روز در کناره شما باشم.واقعن برام سخته که نتونم حتی یه روز بخندونمتون.

هر چن وقت میام نظراتتون و میخونم و دلخوش به اینم که به یادمین.

امیدوارم بدی و و بازم هم بدی دیدین حلال کنین.


امیدوارم هر کجای این سرزمین هستین شادو سلامت باشین.و هیچ غمو غصه ای تو زندگیتون نیاد.

شاد باشین.

زندگی دو روزه میگذره...


.......................................................................................


امشب شبه آرزوهاست...

بایید دعا کنیم برای آن کودکی که در آن سوی پهناور زمین امشب را گرسنه خواهد خوابید...

و برای آن بیماری که فردایش را کسی امیدوار نیست.

بیاییم از خدا بخواهیم رنجهای آدمی را بکاهد و آرامش را بر ما بیافزاید.


الهی به امید تو...


............................................................................................


دوستون دارم شدیددددددددددددددد


مواظبه خودتون باشید.خیلی خیلی خیلی

التماس دعاهاتون

امین / 26 اردیبهشت 1392

بالا رفتن از رختخواب

انصافاً یکی از تفریحات دوران بچگیت بالا رفتن از رختخواب و فرار بعد از ریختن رختخوابا نبود؟


off عشق

قیافه دخترا وقتی یواشکی میرن off عشقشون رو میبینن

خیلی تنهام

بعضی وقتا دلت میخوادیکی از پشت چشماتو بگیره و بگه اگه گفتی من کیه ام؟

توام دستاتو بزاری رو دستاش و بگی:

"هر کسی هستی بمون،خیلی تنهام..."


میدونم برات سخته

میدونم برات سخته... اما یه نظر بده ...

محبت

به سگ ها که محبت میکنی باوفا میشن
به آدم ها که محبت میکنی هار میشن
امااااا به خر که محبت میکنی....

اصلا براش فرقی نداره!!

از بس که ثبات شخصیت داره این بزگوار

پایان رابطه

وقتی که یک رابطه تمام میشود ،


بزرگترین درد آدمی این ست که درگیر میشود:


آیا آن طرف هم در تمام این روزها ، ماه ها ، سال ها  به آن روزهای خوب فکر میکند ؟


آیا او هم در حجم وسیع خاطرات غرق میشود ؟


آیا او هنوز هم برایم اشک میریزد؟


آیا او هنوز هم دلتنگ من است؟


آیا او هم آهنگ های همیشگی را گوش می دهد  یا نه دیگر طبع ش تغییر کرده ؟


آیا او هم شماره تلفن مرا از حفظ است یا نه ؟


آیا او هم بایگانی عکس های قدیمی دارد یا که نه ؟


آیا او هنوز هم دوسم دارد؟


آیا . . . آیا . . .آیا


این سوالات است که مثل خوره روح آدمی را می جود


و بعد آدمی دیگر آدم سابق نمیشود


آدم سابق نمیشود


نمیشود


نمیشود


فرشته های معصوم

خدایا همه فرشته های معصوم رو از شرِ بیماری نجات بده!


با تشکر از معلم که خودشو پاره میکنه

با تشکر از معلم که خودشو پاره میکنه


پیر مرد و دختر

پیرمرد از پرسید
غمگینی؟
نه
مطمئنی ؟
نه
چرا گریه می کنی ؟
دوستام منو دوست ندارن
چرا ؟
جون قشنگ نیستم
قبلا اینو به تو گفتن ؟
نه
ولی تو قشنگ ترین دختری هستیکه من تا حالا دیدم
راست می گی ؟
از ته قلبم آره
دخترک بلند شد پیرمرد را بوسید و به طرف دوستاش دوید ؛ شاد شاد
چند دقیقه بعد پیر مرد اشک هاش را پاک کرد ؛ کیفش را باز کرد ؛عصای سفیدش را بیرون آورد و رفت

اسیر عشق

اسیر عشق :)))))))))))))

چطور ولم کردی

ببین چی کار کردی با من لامصب

هر شب کارم شده گریه یا مستم

تو اوج دوستی چطور ولم کردی

وقتی مشکلی نبود بین ما اصلا


اختلاف تصویر

تو این دو تا تصویر چندتا اختلاف میبینید؟؟؟؟

فاحشگــی

اَنگ فاحشگــی میزنند

به دختــری که رژقرمــز میزنــد

نگ ســوســول میزننــد
به پســری که طبــق مــد لبــاس میپوشــد

ینجــا ایــران اســت

"قضــاوت کــردن کار مــن و توســت"

قالیچه

من چی بگم به این الان


قیافه پسرا وقتی ازشون تعریف میکنی

قیافه پسرا وقتی ازشون تعریف میکنی



خاک تو سرت با این فتو شاپت

خاک تو سرت با این فتو شاپت :))))))


همه ایرانیا فقــط نیگا میکنن

همه ایرانیا کلاً فقــط نیگا میکنن

اعدام باشه نیگا میکنن
دعوا باشه نیگا میکنن
تصادف باشه نیگا میکنن
پیرزن 80 ساله تا دختر 4 ساله باشه نیگا میکنن
طرف با زنش باشه نیگا میکنن
ماشین قراضه سوار باشی نیگا میکنن
ماشین آخرین سیستم سوار باشی نیگا میکنن
گرونی میشه نیگا میکنن
فقر و بیکاری باشه نیگا میکنن
ظلم باشه نیگا میکنن
کلاً هرچی باشه نیگا میکنن

هیشکی منو دوس نداره!!!!!

هیشکی منو دوس نداره!!!!!
 چرا نظر نمیدین؟؟؟
واسه عمه ام که پست نمیزارم


میشه نظر بدی؟؟

میشه نظر بدی؟؟

آشتی با شما

دخترا من زیاد سر به سرتون میذارم،بیاین هرکدوم یکی یدونه بوس بدید آشتی کنیم

قیافه ی دخترا وقتی...

قیافه ی دخترا وقتی مامان بهشون میگه پاشو غذا بپز

خخخخخخخ

کلاس گیتار

یکی از رفقا گیتار خریده بود بره کلاس واسه دخترا شاخ بشه ولی هیچ گهی نشد ....

تازه 50 تومن هم زیر قیمت فروختش

وقتی از بوفه چیزی می خریدم

وضـعیت مـــن، وقتی تو دوران مدرسه از بوفه چیزی می خریدم



مقابل خدا

فکر کن به اون روزى که من و تو،هردو مقابل خدا ایستادیم
بعدخدا همه ى اون کارایی که من،واسه به دست آوردنت انجام دادمو مثل یه فیلم از جلوچشمات رد میکنه
از گریه هاى شبونه…تاااا درد دل هاى محرمانه
بعد تو یه نگاهى به من میکنى ومن باز دارم گریه میکنم
تو توى اون لحظه،چی دارى به من بگى؟

جزاینکه بگى:متأسفم

جاى من بودى،می بخشیدى؟


خدا رحمتت کنه:)))

خخخخخخخ

خدا رحمتت کنه:)))

مو های زائد

آیا از مو های زائد خود خسته شده اید؟؟؟
چرا لیزر؟
چرا اپیلاسیون؟

فقط با پی گیری و پرس و جو در مورد وضعیت قیمتها,پشمهایتان خود به خود خواهد ریخت

چه تلخ است فقر

کودک شیشه پاک کن
میان ماشینها می چرخید
با دستمالی چرک
به بهانهی پاک کردن شیشهها
اما هیچ کس او را نمی دید ...
هیچ کس سکهای به کاسهاش نمیانداخت ...
یک روز اتوبوس بیحواسی جانش را گرفت
و خیابان به ناگهان
کفاره باران شد
از اسکناسهای بیحاصل ...

"چه تلخ است فقر"


« میدان خراسان / تهران / ایران


عاشق آشغال

من مورچه ای را مسخره میکردم

که عاشق یک تفاله چای بود خودم را فراموش کردم

که زمانی عاشق آشغالی بودم که فکر میکردم آدمه


ماشین مشتی ممدلی

تصویری کشف شده از ماشین مشتی ممدلی که نه بوق داره و نه صندلی

مرد عنکبوتی

نمونه ای دیگر از خلاقیت ایرونی
این فک کنم مرد عنکبوتی رو دیده داره دیوارو جر میده

دیوص

ینی دیوص تر ازونی که بش میگی دوستت دارم،میگه مرسی وجود نداره :|

رسوا

خواهرم اول میرفت منم سوم دبستان بودم یه بار بهش گفتم:

تو بچه سره راهی هستی ما تو رو از کنار مسجد پیدا کردیم!

هر چی اصرار میکردم میگفت:

نه تو دروغ میگی.

دو سال بعدش یه بار مامانم دعواش کرد اونم زد زیره گریه گفت:

آرهههههه من خودم میدونم.

مامانم : چی رو میدونی؟

من که دوزاریم افتاده بود هی چشم و ابرو میومدم که نگووووو.

خواهرم: من خودم میدونم منو از کنار مسجد پیدا کردین

مامانم:غلط کردههههههههه.کیییییییییی گفته؟ خودشو از تو جوب پیدا کردیم

و این چنین بود که من رسوا شدم


خاطرات

همدیگر را فراموش نکنیم
شاید سالها بعد در گذر جاده ها
بی تفاوت از کنار هم بگذریم
و بگوییم آن غربیه چقدر شبیه خاطراتم بود...


کار دماغ

دوستم میگه :
از داداش کوچیکم پرسیدم اگه گفتی کار دماغ چیه؟
میگه:
 صبح از خونه میزنه بیرون واسه علافی شب بر میگرده.
 میگم اینی که گفتی چه ربطی به دماغ داره؟
میگه: مگه اصغر دماغ ( شوهر خاله ) کاری غیر این میکنه؟

کسی به ما توجه میکنه یا نه

من باس دختر میبودم ....

که وقتی میگه سلام 300 نفر جواب میدن


حالا من میگم سلام . مخلصتونم .کوچیکتونم.....


حالا بذار ببینیم کسی به ما توجه میکنه یا نه

زیباترین و دردناکترین عکس تاریخ

این تصویر زیباترین و دردناکترین عکس تاریخ شد
آپارتمانی که در آتش و دود گرفتار شده ، و مادری که برای حفظ جان دختر بچه اش او را از پنجره بیرون نگه داشته تا با دود ناشی از آتش خفه نشود.
متاسفانه مادر این کودک بعد از مدتی بعلت خفگی از دود آتش جان سپرد اما نکتهء شگفت انگیز اینجاست که مادر بعد از مرگش بچه رو رها نکرده و ماموران آتش نشانی تونستن بچه رو صحیح و سالم با آن ارتفاع به زمین بیاورند


پارک دوبل زدن

پسرا وقتی دارن پارک دوبل زدن یه دختر رو می بینن


مسابقه دو برای دامادهای چینی با لباس عروس

برگزاری مسابقه دو برای دامادهای چینی با لباس عروس (گوآنگژو)

آبرومو میبرین

چرا وقتی پست میزارم نظر نمیدین؟
چرا آبروی آدمو همه جا میبرین؟؟؟
چرا با یه حرکت به این راحتی دل منو  شاد نمیکنید؟؟؟
آخه تا کی؟؟
تا کجا؟؟؟
 من میرم قرص بخورم خودکشی کنم

ترمز من

یکی ترمز منو پیدا کنه .چرا من انقدر شیطووونم



قربون اون نگاهت

من قربون اون نگاهت برم که زل زدی به مانیتور و منتظری من یه پست بذارم

قانون خونه ما

تو خونه ما یه قانون هست!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چرا انقد تو زندگی دیگران سرک میکشی.
 مگه من میام ببینم قانون خونه شما چیه ؟؟ :|

واقعیته دخدرا

واقعیته نه؟؟