رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

دوس داشتن خانمهای محترم

اینم از دوس داشتن خانمهای محترم :)))))))))))
خخخخخ

لعنت به او

لعنت به اونی که راه به راه بهش اس ام اس های عاشقونه دادمو اون این اس ام اس ها رو به یکی دیگه میفرستاد ..

لعنت به اونی که واسه رفتنش گریه کردم ، رفت واسه دوستاش تعریف کرد ؛ خندیدن..

لعنت به اونی که تموم حرفامو براش با بغض نوشتم و با خنده خوند ..

لعنت به اونی بهش زنگ می زدم تا صداشو بشنومو اون قطع می کرد تا صدای یکی دیگه روبشنوه..

لعنت به اونی که به خاطرش روانی شدم و کلی افسردگی گرفتم آخرش بهم گفت :

تو یک آدم افسرده و روانی هستی...


دختر واکسی

یه بار تو مسافرت بودیم دیدیم یه دختر خوشکل و معصوم وایساده یه گوشه داره واکس میفروشه دلمون سوخت با دوستم گفتیم بریم ازش بخریم و کمکی کرده باشیم.
خلاصه رفتیم پیشش گفتیم “خانوم دونه چند؟”

برگشت گفت “۷۰۰۰۰ تومن

گفتم “مگه این واکسو از چی ساختن خانوم؟
چشتون روز بد نبینه یه لبخندی زد و گفت ” آقا اینا خاویاره واکس نیست

روز اول مدرسه

وقتی روز اول مدرسه ناخونامو نگا میکردن

میتونین پیدا کنین؟

تو این عکس یه آدم هست.میتونین پیدا کنین؟؟؟؟؟؟؟

های لایت کن بین

سمت راست پایین یه خورده بالاتر عکس سر

عجایب عشق

از عجایب عشق این است:
تنها همان اغوشی ارامت میکند که دلت را به درد می اورد...


سه بار بگین

ســــه بار سریع و پشت سرهم بگین:


" سه شیشه شیر ، سه کیسه سیر "


اینا اختراعاته منه.باز بزیا میگن امین از جایی کپی میکنه.
من ختم نو آوریم بابا.

اگه میتونینو نو آوری دارین بیاین رو کنین.

آبگوشت

دیشب شام آبگوشت داشتیم.من پارچ آب یادم رفت بیارم.10 ثانیه هم نشد.

وقتی برگشتم با صحنه زیر مواجه شدم

عشغ.دوشت داشتن.رابته پدرو پسری میچکه اسن

تو یِکی‌ دیگه خَفه شو

سَلامتیِ اونایی که تا میان دِخالَت کُنَن هَمه بِهِشون میگن:

تو یِکی‌ دیگه خَفه شو

نیمکتای دهه 60

فدای تموم بچه هایی که رو این نیمکتا میشسنو درس میخوندن.

به خصوص بچه های باحالو نسل سوخته دهه  60

دعوای بابا و مامان

یه زمانی بود بابام با مادرم دعوا می کرد.
بابام منو شاهد می گرفت،بعدش مادرم منو می زد.
.هر وقتم مادرم منو شاهد می گرفت بابام منو میزد
یه بار اومدم خلاقیت به خرج بدم گفتم:من هیچی ندیدیم
جاتون خالی از هر دوتاشون کتک خوردم

قبول دارین؟

قبول دارین عبارت زیر از فحش خواهر مادر بد تره ؟!
اوکی، هر طور دوس داری...

اینم از دوسای ما

ببین تو رو خدا.اینم از دوسای ما فش ناموسی میاد وسط واسه یه موزه پوسیده


آهنگ جدید و باحال سعید شایسته به نام دلم هواتو کرده ...

دلم هواتو کرده یاده چشاتو کرده    راست میگی من مقصر،دل که گناه نکرده


کرمای بچگیم

آموزش تصویری بکسل کردن مگس

یکی ازکرمای دوران کودکیم این بود که یه مگس میگرفتم بهش نخ می بستم بعد یکی دیگه هم میگرفتم بالهاشو میکندم میبستمش اون سر نخ بعد مگس سالمه پرواز میکرد و این یکی رو بکسل میکرد میبرد با خودش.

صحنه ی زیبایی بود!!!! کمک به هم نوع!!!

برنامه دیشب فارسی وان

دیشب زدم فارسی وان، واسه اولین بار بعد از ۳ سال یه سکانسیه که توش زن و مرد با هم نداره.دختره رو تخت خوابیده مادرش میاد تو اتاق، گفتم دمتون گرم والا که حرمت شب شهادت امام جعفرو نگه می دارید.

مادره رفت بیرون، پسره از زیر تخت با شورت اومد بیرون

زیتون

زیتون پرورده کی دوس داره؟

دهنتون آب اوفتاد نه؟؟؟؟

مدونا بخاطر اوباما در کنسرتش لخت شد!

مدونا خواننده کابالیست غربی باز هم خود را برهنه کرد اما این بار نه برای تماشاچیان، بلکه در اعلام حمایت از نامزدی باراک اوباما برای دور بعدی ریاست جمهوری آمریکا.

خواننده کابالیست آمریکا با خالکوبی نام باراک اوباما بر روی بر روی کمر خود و درآوردن پیراهنش برای نشان دادن آن، آشکارا به صف حامیان انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا پیوست.

فرق بین عکسا

چه اعتماد به نفسیم داره


یکی از بچه ها تو نظرات اومده و گفته و فرقشو پیدا کرده.یا خاس شوخی کنه یا جدیه.به نظرم جدیه
حسام:
گوشه کت اون اقاهه طرف چپ یه سفیدی پیداس که طرف راست نیس! فرقش اینه درسسه؟؟؟

حسام جان من الان میخوام با این حرفت خودمو دار بزنم.ای خدا بکش منو.چی گفتی آخهههههههههههههههههههههههههههه

ای خدا من چی بگم

ای خدا من چی بگم.:))))))))))))))))))))))))))))))))

مامان شما هم از اینکارا میکنه؟

مامان شما هم از اینکارا میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسالی از جواد

عوضی آشغال

رفتم پیشه دوستم دیدم تو خودشه.گفتم چته؟ میگه:
امروز با دوست دخترم بیرون بودم،تا رسیدم خونه دست کردم تو جیبم دیدم گوشیم نیست!
زنگ زدم کسی جواب نداد !

مسیری رو که پیاده اومده
بودم برگشتم،نبود!
منم جوگیر!!! گفتم : خدایا اگه پیدا بشه یه گوسفند میکشم!!!
خلاصه با حال و روز
داغون برگشتم خونه زنگ زدم به دوست دخترم گفتم:
عزیزم
...
من گوشیم گم شده، اگه
زنگ زدی یا اس.ام.اس دادی جواب ندادم نگران نشو!!!
گفت
: نه عزیزم من نگران نشدم!!!
چون گوشیتو توی ماشین من
جا گذاشتی!!!
ولی پرستو جون و بهاره
جون تا حالا کلی اس.ام.اس دادن یک بند هم دارن زنگ میزنن!فکر کنم اونا خیلی نگرانت شدن!
گوشیتو میندازم تو سطل
آشغالِ کنارِ درِ ورودیِ همون پارکِ خراب شده ای که با توی عوضی توش آشنا شدم!
دیگه هم به من زنگ
نزن آشغال!
باااای حسین
..!

ینی خاک تو اون سرت.اسکل

صدای سخن عشق

از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر        یادگاری که در این گنبد دوار بماند

اینا از اون موقع که گفتن با هم تا آخرش هستیم....رو حرفشون هستن...

 آدم حسودیش میشه...

واقعا عشقای امروزی اینجورین؟؟؟

روشی انقلابی

به مناسبت نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی برا دانشجویان محترم، مفتخرم از یکی از آخرین دست آوردها در راستای زندگی دانشجویی و مجردی پرده برداری کنم. روشی انقلابی برای شمایی که حال ظرف شستن ندارید

بازم بگین امین کلش کار نمیکنه

مورچه

همین الان مورچه رو انداختم تو بشقاب بیسکوییت ویفر تکون نمیخوره فک کنم از خوشحالی سکته کرده

عجب کرمی دارم من

خیلی دیره

خیلی دیره...

وقتی که تازه می فهمی اونی که از همه ساکت تر بود ،بیشتر از همه دوستت داشت.

ولی ...

تو حواست به شیرین زبونی یه عشق دروغی یکی دیگه بود...

تنهایی


م.آ
خیلی وقتا تنهایی بهترین مرحم برای دردهای دلت هست و دوست داری تا دنیا دنیاست تنها باشی .
اما یک وقتهایی هست از تنهایی و تاریکی هاش می ترسی و دوست داری هیچ وقت توش گرفتار نشی
هلیا
tanhaee bazi vaghta khobe dosesh daram  vali hamishe tanha bodan khob nist
سحرنه دوسش دارم نه متنفرم ازش...
فقط ترجیحش میدم به تن هایی که روحشون با دیگریست......
بعضی وقتا تنهایی خیلی بهتر از بودن با بعضیاس

قلقلی

یکی از دغدغه های بزرگ زندگیم این بود که قلقلی لاله یا خودشو به لالی زده !!!!
هنوزم سواله برام!!!
کسی میدونه؟؟؟

بعدی تویی،بعدی تویی

یکی از دوسام میگف:

چندتا فامیل پیر داشتم همیشه توی عروسی ها میومدن میزدن تو پهلوم در گوشم میگفتن:

بعدی تویی، بعدی تویی...
دیگه اینکارو نمیکنن...
گفتم چرا؟
میگه:چون توی مجلسهای ختم، منم باهاشون همین کارو کردم...

زخم

شما هم از این کارا مکنین؟؟

ارسال خاطره های شما

دوستان سلام...

شما اگه خاطره یا عکسای جالبی  دارین از دوران زندگیتون.یا از دوستاتون.برام میل کنید.حتما ازش استفاده میشه.عکسا اصلن تکراری نباشه.سعی کنید خاطرهاتون باشه.

مرسی

میل من:

aa.6262@yahoo.com

تنها ندیده ای؟؟

من دیوانه نیستم!

فقط کمی تنهایم!

همین!

چرا نگاه می کنی؟

تنها ندیده ای؟؟

به من نخند!

من هم روزگاری عزیز دل کسی بودم

او رفت !

حالا تنهایم !

تنها ندیده ای؟؟

پسر خاله انتقام جو

یکی از دوسام چن وقت قبل تعریف میکرد.یه شب خالم اینا بودن خونمون.

پسر بزرگش محمد زد پَسه کله داداشه ۵ سالش پویا.جوری که مثه تف چسبید کف زمین.

همه منتظر بودیم پویا بلند شه مثه اسب شیهه بکشه حمله کنه به محمد که این کارو نکرد!!

فردا صبحش چند باری زنگ زدم به محمد جواب نداد.زنگ زدم خالم میگم محمد کجاست؟!!

خالم با خونسردی کامل: محمد تو اورژانسه!

من: چرا چی شده؟!!

خالم: پویا صبح زود وقتی همه خواب بودیم رفته تو اتاق محمد با ناخن گیر نوکه پستونشو چیده!


عجب پسر بی شعرو انتقام جویی بوده.بزرگ شه چی میشه


اسباب بازی

ینی یه وختایی که اسباب بازیمو یکی میگرفت انقد نق میزدم که طرف از کرده خودش پشیمون بشه و پسش بده
یاد خاطره های شیرینی که از دوران کودکیمون داریم بخیر...

بر منکرش لعنت

ینی بر منکرش لعنت

پینوکیو

این روزا خیلی ها پینوکیو هستن ....
با این تفاوت که نه دماغشون دراز می شه ؛ نه آدم می شن...

سوتی هنگام تماشای والیبال زنان المپیک

دیروز با بابام داشتیم والیبال زنان المپیک رو تو دبی اسپرت میدیدیم.بد ست (set) اول تموم شد!

داشت صحنه اهسته بازی رو نشون میداد.مثلا حرکت های جالبشون رو اسلوموشن کرده بودن.

یهو بابام برگشت گفت باز احتمالا اونور داره دختری چیزی نشون میده اینا ورداشتن دارن صحنه بازی نشون میدن!

بد من زدم زیر خنده. بدش فهمید. خیلی شیک و مجلسی گفت به کسی نگو امین.باشه؟!
شب رفتیم مهمونی قبل اینکه بیام  دیدم واسه همه تو خونه گفته امین این سوتی رو داده

بدون شره

بابا اینا دیگه آخرشن(gad bandeh


اگه عشقتون تنهاتون بذاره...

محسن

میگم خیلی پستی.آشغال

zahra

امیدوارم روزی پشیمون نشی

 ...

لیاقتت همین بود!

 تک و تنها

دوستت دارم...

میثم

دیگه برو.دیگه داره حالم ازت بهم میخوره

 fateme

آه تو رو خدا نروووووو!منو تنها نذار رو قلبم پا نذاررررر

...

میگم هر وقت برگردی،هستم

بهار

عشق ی چیزه 2طرفس،وقتی اون دوسم نداره،پس منم عاشقش نیستم
پس بهش میگم:گمشو به درک

نیلو

بهش میگم دیگه نمیخوام حتی نگاش کنم بره ب درک بی لیاقت

هلیا

ازش دلیلشو میپرسم بد اگه قانع شدم ارزوی خوشبختی میکنم واسش ولی از اونجایی که میدونم عمرا دلیل قانع کننده داشته باشه واگذارش میکنم به خدا

zahra

راستی امین،خودت چه جوابی میدی؟

امین:

یک نصیحت...

عشق رو از زنبور یاد نگرید که وقتی از گلی جدا میشه میره سراغ گل دیگه

عشق رو از ماهی یاد بگیرید که وقتی از آب جدا میشه می میره...

غرور

اینقدر خودت رو نگیر !
اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن !
وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد
فکر نکن که فوق العاده ای !!!
شاید اون کم توقعه

بهترین قسمت پفک خوردن

خیلی حال میده نه؟؟

آخر عاقبت نشستن پای یاهو و فیس

آخر عاقبت کسایی که شب و روز تو فیس بوک و چت میشینن ,,اینجوری میشه گفته باشم!!!

دیدم که میگم اااااا:)))))))))

سوتی بد

منتظره تاکسی بودم که برم میدون شهدا، چون یه نفر جلو بود نشستم عقب، جلو ایه یه خرده پایینتر پیاده شد.

من هنوز عقب بودم، بعد سه تا زن به راننده گفتن مستقیم؟

اونم ایستاد، بعد رو کرد به من گفت اگه ممکنه بیا جلو بشین که اونا راحت باشن.

پیاده که شدم رفتم پیش در جلو سرمو از پنجره کردم تو ماشین بهش گفتم آقا شهدا میری؟!

حالا من به مغزم خون نرسید سوتی دادم.نمیدونم چرا خوده راننده هم تو جواب گفت: آره مسیرم میخوره، بیا بالا!

تا رسیدم شهدا هفت بار رنگ عوض کردم


جالب میشد یارو میگفت نه مسیرم نمیخوره :))