رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

از روی بارکد اجناس چینی را بشناسید

اگر دوست ندارید جنس چینی بخرید به بارکد آن جنس دقت کنید، اگر سه رقم اول بارکد آن محصول شماره های 690 تا 695 باشد آن  محصول چینی است

قالب وبلاگ ابزار نظر سنجی
">هننننننننننننن

عکس های دوران کودکی من !!

عکس های دوران کودکی من !!  

من  وقتی یه شکست عشقی بزرگ خوردم sad

 

من در ماشین day dreaming 

 

من در باشگاه cowboy

 

من, وقتی یه گندی زدم I don't want to see 

 

من در مسابقان بوکس... feeling beat up 

 

من وقتی مرد عنکبوتی شده بودم cool

 

من وقتی که ذوق ترکونده بودم tongue 

 

من در حال چت thumbs down 

 

من وقتی خیلی گرسنم بود whistling 

 

من در حال هندونه خوردن batting eyelashes 

 

من وقتی خراب کاری کرده بودم d'oh 

 

من , وقتی اصلا اعصاب درست حسابی ندارم at wits' end 

 

  

من وقتی که دهقان فداکار شدم :177:

 من در حال دیدن یک خواب خــــــــیلی خوب day dreaming 

 

من وقی سیا مست کرده بودم :6qwup3: 

 

 

من .... نه ببخشید این دوستمه  laughing

 

من , بعد از دیدن یک فیلم مزخرف هندی  don't tell anyone

 

من و دوست دخترم big grin 

 

وای که بیچاره کردند ما رو این دختر ها chatterbox 

 

من وقتی پیشنهاد ازدواج به دوست دخترم دادم love struck 

من وعیال big hug 

 

من و عیال در پارتی   

 

من , اولین باری که شمارو دیدم party 

  

اگه گفتید من کدومم...! big grin 

 

دوستون دارم kiss 

 

بای wave love struck

عکسی از اتومبیل سهراب سپهری

عکسی از اتومبیل سهراب سپهری 

 

خودروی زیر پس از مرگ سهراب در سال 1361 توسط مادرش (ماه جبین سپهری) به آقای بیژن اصلانی فروخته شد سپس در سال 1381 توسط موسسه حفظ و نشر آثار سهراب سپهری خریداری و نگهداری می‌شود. 

 

 

غارنشین گیلانی را بشناسید

غارنشین گیلانی را بشناسید   

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گیلان، عزیز نوروزی پرور که به عزیز جنگل نشین شهرت دارد ۴8 سال است غارنشینی در جنگل‌های فومن را تجربه کرده به نحوی که چند سال قبل با بارش برف شدید و برودت شدید سرما در منطقه جنگلی جیرده آلیان فومن در محاصره برف و سرما قرار گرفت 

 

خبرنگار فارس گفت: عزیز اکنون در کلبه‌ای چوبی واقع در ۲۰۰ متری غارش زندگی می‌کند و از هیچ نوع امکانات معیشتی و رفاهی برخوردار نیست و با روشن کردن آتش خود را گرم می‌کند.
عابدی اظهار داشت: از عزیز با اصرار زیاد خواستم محل زندگی خود را ترک کند و همراه من به روستا بیاید اما عزیز از این کار امتناع ورزیده و همچنان در آن محل زندگی می کند.
وی خواستار امداد رسانی بیشتر به عزیز جنگل نشین شد.

 

 

 

ایده های جدید برای خودکشی

ایده های جدید برای خودکشی 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

اگر موفق نشدید

IF YOU ARE NOT SUCCEEDED :
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
ازدواج کنید

  THEN  MARRY

 

تصویری جالب

 تصویری جالب 

روی لینک زیر کلیک کنید و در تصویری که باز خواهد شد، صفحه با نوارهای سیاه رنگ را ابتدا سمت راست برده و سپس خیلی آرام، آرام (تاکید می کنم آرام) به سمت چپ بکشید  

 http://www.blogoscoped.com/files/stripes.html 

دوست دارید ببینید بچه آینده شما چه شکلیه؟

سلام دوستان.  

 دوست دارید ببینید بچه آینده شما چه شکلیه؟  

 یه لینک براتون میذارم که حتما برین و ببینید.  

 اول باید اسم خودتون رو وارد کنید بعد اسم شریک زندگیتون رو بنویسید 

  

کلیک کنید 

 http://www.byebe.com/ir/ 

  

رو به فردا هر روز با مطالب و عکس های داغ

نقشه آنلاین ترافیک تهران

این نقشه آنلاین ترافیک تهران هست . 

 

  خیلی دقیقه / هر دقیقه یک بار هم آپدیت می شه 
 

قبل از خروج از خانه این نقشه رو چک کنید و انتخاب ِ مسیر درستی داشته باشند  

 

http://78.38.206.135/trafficmap/map.asp

بگشای پنجره دلت را

بگشای پنجره دلت را

بگشای پنجره دلت را

تا آب در خاک نفوذ کند

و ترک‌های دلت

به‌دست لطافت آب

التیام یابد


بگشای پنجره دلت را

تا عشق را دوباره باور کنی

تا ما بودن را

دوباره از من و تو آغاز کنی

 

بگشای پنجره دلت را

تا نسیم محبت

بر اجزای وجودت بوزد


و بگویم:   دوستت دارم

و بگویی:   دوستم داری

تمرین کشتی

 ژاپنیها  بر این باورند که این کار در سلامت فرزندان آنها تاثیر گذار است  


 

نامه غضنفرکم سواد به همسرش از عهد بوق

روزی غضنفر برای کار و امرار معاش قصد سفر به آلمان میکنه و  

همسرش و نوزده بچه قد و نیم قد رو رها کنه  

خلاصه  

همسرغضنفر گفت :حال ما چه طور از احوال تو با خبر بشیم؟؟؟؟  

غضنفر گفت: من برای تو نامه مینویسم.... 

 

همسرش گفت: ولی نه تو نوشتن بلدی و نه من خوندن !!!!!!!!! 

غضنفر گفت من برای تو نقاشی میکنم ... تو که بلدی نقاشی های  

 منو بخونی مگه نه ؟؟؟؟؟؟  

خلاصه  

غضنفر به سفر رفت و بعد از دو ماه این نامه به دست زنش رسید ..

 

این شما و این هم نامه ببینید چیزی میفهمید!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

+

+

+

+

 

 

 

+

+

+

+

!!!!!!!شما چیزی فهمیدید !!!!!!!  

من که نفهمیدم  

این نامه رو فقط همسر غضنفر میفهمه چی نوشته شده 

 +

 +

 

حال ترجمه از زبان همسرش

خط اول :حالت چه طوره زن ؟ 

خط دوم :بچه ها چه طورن ؟ 

خط سوم : مادرت چه طوره ؟  

خط چهارم :شنیدم سر و گوش ت می جنبه!!!  

خط پنجم : فقط برگردم خونه.... 

خط ششم : می کشمت 

خط هفتم :غضنفر از آلمان... 

خوشبختی

خوشبختی یعنی اینکه 

خداوند آنقدر عزیزت کند   

 که مایه آرامش دیگری شوی

هیچ وقت سر به سر یک زن نذار!!!

روزی روزگاری یک زن آمریکایی قصد میکنه یک سفر دو هفته ای به ایتالیا داشته باشه…
شوهرش اون رو به فرودگاه می رسونه و واسش آرزوی می کنه 
 که سفر خوبی داشته باشه…
زن جواب میده ممنون عزیزم ، حالا سوغاتی چی دوست داری واست بیارم؟
مرد می خنده و میگه : “یه دختر ایتالیایی”
زن هیچی نمیگه و سوار هواپیما میشه و میره …
دو هفته بعد وقتی که زن از مسافرت برمی گرده ،
مرد توی فرودگاه میره استقبالش و بهش میگه :  
خب عزیزم مسافرت خوش گذشت؟
زن : ممنون ، عالی بود!
مرد می پرسه : خب سوغاتی من چی شد؟
زن : کدوم سوغاتی؟
مرد : همونی که ازت خواسته بودم… دختر ایتالیایی!!
زن جواب میده: آهان! اون رو میگی؟ 
 راستش من هر کاری که از دستم بر می آمد انجام دادم!
حالا باید ۹ ماه صبر کنم تا ببینم پسر میشه یا دختر؟

مرا به یاد خواهی آورد

مرا به یاد خواهی آورد 

 آنچنان که باران سنگ قبر کهنه ای را می شوید  

 تا نام فراموش گشته ای بدرخشد
از پس سالها مرا به یاد خواهی آورد

زیبایی های ریاضی

زیبایی های ریاضی  

 

1 x 8 + 1 = 9
12 x 8 + 2 = 98
123 x 8 + 3 = 987
1234 x 8 + 4 = 9876
12345 x 8 + 5 = 98765
123456 x 8 + 6 = 987654
1234567 x 8 + 7 = 9876543
12345678 x 8 + 8 = 98765432
123456789 x 8 + 9 = 987654321

 

1 x 9 + 2 = 11
12 x 9 + 3 = 111
123 x 9 + 4 = 1111
1234 x 9 + 5 = 11111
12345 x 9 + 6 = 111111
123456 x 9 + 7 = 1111111
1234567 x 9 + 8 = 11111111
12345678 x 9 + 9 = 111111111
123456789 x 9 +10= 1111111111

 

9 x 9 + 7 = 88
98 x 9 + 6 = 888
987 x 9 + 5 = 8888
9876 x 9 + 4 = 88888
98765 x 9 + 3 = 888888
987654 x 9 + 2 = 8888888
9876543 x 9 + 1 = 88888888
98765432 x 9 + 0 = 888888888

 

1 x 1 = 1
11 x 11 = 121
111 x 111 = 12321
1111 x 1111 = 1234321
11111 x 11111 = 123454321
111111 x 111111 = 12345654321
1111111 x 1111111 = 1234567654321
11111111 x 11111111 = 123456787654321
111111111 x 111111111=12345678987654321

ثروتمندترین مرد ۲۰۱۰ جهان کیست؟

ثروتمندترین مرد ۲۰۱۰ جهان کیست؟  

 

کارلوس اسلیم ، با ثروت ۵۴۰۰۰ میلیارد تومانی خود ثروت‌مندترین مرد جهان در سال ۲۰۱۰ لقب گرفت کسی که بیل گیتس را به سادگی در ثروت کنار زد. 
اما به راستی کارلوس اسلیم کیست ؟
کارلوس اسلیم
۱ – او لقب “ثروتمندترین مرد جهان” را برای اولین بار در کشورهای  

در حال توسعه متعلق به خود کرد.
از صاحب ۲۲۰ شرکت از مخابرات گرفته تا راه‌آهن از بانک گرفته  

تا رستوارن انتظار غیر از این نمی‌رود.
۲ – در مکزیک به او آقای انحطارطلب می‌گویند.
وال استریت ژورنال درباره کارلوس اسلیم نوشت :  

“مشکل است روزی را در مکزیک سپری کنید و پولی از جیب 
شما به جیب کارلوس اسلیم نرود. 
 

” ۸۰ درصد از خط‌های تلفن ثابت مکزیک در دست شرکت مخابراتی او یعنی 
TelMax است.همچنین ۷۰ ٪ از خطوط تلفن همراه.
۳ – با اینکه فوتبال ورزش محبوب مکزیک است ولی او عاشق بیس‌بال است.
۴ – او اصلیتی لبنانی دارد.
ژولین[خولین] اسلیم حداد پدر کارلوس در سال ۱۹۰۲ برای فرار از خدمت سربازی از لبنان به مکزیک مهاجرت کرد.
و در آنجا به واردات و همچنین ایجاد یک بنگاه معاملات ملکی پرداخت 

 که بعدها میلیون‌ها دلار ارزش پیدا کرد. 

خانواده مادری کارلوس نیز اصالتی لبنانی دارند که در پایان قرن نوزدهم ساکن مکزیک شدند.
۵ – او به مقتصد بودن شهرت دارد.
او از جوانی فردی مقتصد بود حتی حال که میلیون‌ها دلار ثروت دارد  

در همان خانه ۶ اتاق خوابه‌ای که از ۳ دهه پیش در آن ساکن بوده سکنی گزیده 

 و با اینکه آدم ربایی در مکزیک امری عادیست  

ولی او همچنان به تنهایی تا محل کار رانندگی می‌کند.
۶ – تحصیلات کارلوس اسلیم چیست ؟
او مهندس راه و ساختمان است و در حین تحصیل در دانشگاه  

خود ریاضیات و برنامه‌نویسی تدریس می کرد.

نمای نزدیک از یک شترمرغ غر غرو

نمای نزدیک از یک شترمرغ ماده که داره سر شوهرش غر میزنه

زن دیوانه ای که قصد دارد چاق ترین زن جهان شود

زن دیوانه ای که قصد دارد چاق ترین زن جهان شود 

سیمپسون دانا 42 ساله با 273 کیلو گرم قصد دارد تا تبدیل به چاقترین زن جهان شود 

 و هر روز به وزن او اضافه میشود.او برای این کار باید به وزن 447 کیلوگرم برسد . 

او برای این کار یعنی چاق شدن دو انگیزه ای بزرگ هم دارد. 

اول ، او می خواهد در کتاب گینس به عنوان چاقترین زن در جهان اسم خود را ثبت کند 

 و در مرحله دوم ، شوهر دانا که 49 ساله است نیز این چاقی او را دوست دارد

فیلیپ دوست دارد شکم همسرش تا زانوهای او بربسد. 

این زن دو سال پیش ژاکلین دختر خود را به دنیا آورد و تیمی از پزشکان با 

 عمل سزارین نوزاد را از رحم عظیم او بیرون آوردند . 

 غذای مورد علاقه او سوشی است و عاشق کیک و شیرینی است . 

سایز لباس دانا XXXXXXXL است و حرکت برای وی به سختی امکان پذیر است.  

او قادر به پیمودن صد متر راه نیست و دچار تنگی نفس میشود .
  

 

 

 

مدل موهای ایرانی روی سر محمدرضا گلزار

هفته نامه پیک سبز با اشاره به معرفی مدلهای موی ایرانی در جشنواره عفاف ،این عکس را برای جلد خود انتخاب کرد

 و نوشت : فکر می کنید یک مرد ایرانی به عنوان نمونه « محمدرضا گلزار » بخواهد مدلهای موی متفاوت بر اساس مدلهای ایرانی را امتحان کند ، چه شکلی می شود؟ 

شعر جالب یک بچه آفریقایی با استدلال شگفت انگیز

این شعر که کاندیدای شعر برگزیده سال 2005شده

توسط یک بچه آفریقایی نوشته شده و استدلال شگفت انگیزی داره.   

************ *****

وقتی به دنیا میام، سیاهم، وقتی بزرگ میشم، سیاهم  

وقتی میرم زیر آفتاب، سیاهم، وقتی می ترسم، سیاهم

وقتی مریض میشم، سیاهم، وقتی می میرم، هنوزم سیاهم

و تو، آدم سفید

وقتی به دنیا میای، صورتی ای

 وقتی بزرگ میشی، سفیدی

وقتی میری زیر آفتاب، قرمزی

وقتی سردت میشه، آبی ای

وقتی می ترسی، زردی

وقتی مریض میشی، سبزی

و وقتی می میری، خاکستری ای

و تو به من میگی رنگین پوست؟؟؟

هاله نقطه ای

برای چند لحظه به نقطه کوچک خیره شوید، هاله دور نقطه از بین می رود. 

  

سرویس مدارس در ژاپن و پاکستان و ویتنام

تفاوت سطح زندگی مردم در کشورها و مناطق مختلف دنیا را لمس کنید.

SCHOOL BUS IN JAPAN, PAKISTAN & VIETNAM


SCHOOL BUS IN JAPAN

   
  
 
 
SCHOOL BUS IN PAKISTAN

 
 
 
SCHOOL BUS IN VIETNAM 
 

کدام را سوار می‌کنید؟


سؤال یک امتحان استخدام:
شما در یک شب طوفانی در حال رانندگی هستید. از جلوی یک ایستگاه اتوبوس می‌گذرید.

 سه نفر داخل ایستگاه منتظر اتوبوس هستند.

 
*    
یک پیرزن که در حال مرگ است.
 
    یک پزشک که قبلاً جان شما را نجات داده است.
 
*    دوستی بسیار عزیز که سالهاست اورا ندیده اید و

 آرزو داشتید دوباره او را بیابید

و همدم و همراه او باشید.
....................................................................... 

 شما می‌توانید تنها یکی از این سه نفر را سوار کنید. کدام را انتخاب خواهید کرد؟

 دلیل خود را شرح دهید.

..............................................


کمی فکر کنید...
..........................
 
قاعدتاً این آزمون نمی‌تواند نوعی تست شخصیت باشد

 زیرا هر پاسخی دلیل خودش را دارد.

.............. 

·        پیرزن در حال مرگ است، شما باید ابتدا او را نجات دهید.

هر چند او خیلی پیر است و به هر حال خواهد مرد.
 
·        شما باید پزشک را سوار کنید. زیرا قبلاً جان شما را نجات داده است

و این فرصتی است که می‌توانید جبران کنید. اما شاید بتوانید بعداً هم جبران کنید.
 
·        شما باید شخص مورد علاقه‌تان را سوار کنید زیرا اگر این فرصت را از دست دهید

ممکن است هرگز قادر نباشید او را پیدا کنید.
از دویست نفری که در این آزمون شرکت کردند، شخصی که استخدام شد دلیلی برای پاسخ خود نداد.

 او نوشته بود:

 
سوئیچ ماشین را به پزشک می‌دهم تا پیرزن را به بیمارستان برساند و

 خودم به همراه دوست عزیزم منتظر اتوبوس می‌مانیم.

--------------------------------------------------------------------------------
شرح

 همه می‌پذیرند که پاسخ فوق بهترین پاسخ است،

اما هیچکس در ابتدا به این پاسخ فکر نمی‌کند. چرا؟

 زیرا ما هرگز نمی‌خواهیم داشته‌ها و مزیت‌های خود را (ماشین) از دست بدهیم.

اگر قادر باشیم خودخواهی‌ها، محدودیت ها و مزیت‌های خود را از خود دور کرده

 یا ببخشیم گاهی اوقات می‌توانیم چیزهای بهتری به دست بیاوریم.

بازدید از یک بیمارستان روانى

به هنگام بازدید از یک بیمارستان روانى، از روان‌پزشک پرسیدم شما چطور می‌فهمید که یک بیمار روانى به بسترى شدن در بیمارستان نیاز دارد یا نه؟


روان‌پزشک گفت: ما وان حمام را پر از آب می‌کنیم و یک قاشق چایخورى، یک فنجان و یک سطل جلوى بیمار می‌گذاریم و از او می‌خواهیم که وان را خالى کند


من گفتم: آهان! فهمیدم. آدم عادى باید سطل را بردارد چون بزرگ‌تر است
.
.
.
.
.

.
.
. روان‌پزشک گفت: نه! آدم عادى درپوش زیر آب وان را بر می‌دارد...

 شما می‌خواهید تختتان کنار پنجره باشد؟

************************

تو کیستی

تو کیستی که من اینگونه بی تو بی تابم

 شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم

 تو چیستی که از هر موج تبسم تو

 بسان قایق سرگشته ی روی مردابم

انتخاب

انتخاب با توست ، میتوانی بگوئی : صبح به خیر خدا جان یا بگوئی :  

                       خدا به خیر کنه ، صبح شده . .