رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

شناسایی کنید

شناسایی کنید

دختر جوان که با سرقت عابربانکی در شمال تهران بیش از ۱۴۰ میلیون تومان از آن حساب برداشت کرده بود تحت تعقیب پلیس قرار گرفت

صف طویل خرید مرغ در شیراز


پاشیدن آب بر روی شهروندان متقاضی مرغ دولتی برای جلوگیری از ازدحام


گلایه‌های نادیا دلدار گلچین در بیمارستان

نادیا دلدار گلچین گفت: متاسفانه هیچ کس سراغی از من نمی‌گیرد و بعد از رفتنم ممکن است دلشان بسوزد و بگویند با این آدم روزگاری داشتیم و الان بین ما نیست.

این بازیگر که به دلیل مشکلات ریوی در بخش آی سی یو بیمارستان «مهراد»بستری است در دیدار با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با ابراز گله از همکاران هنرمندش اظهار کرد: هیچ‌کس سراغی از من نگرفته و حتی زنگی به من نزدند. وضعیت من خیلی حاد است

» کف و سوت در مجلس درگذشت استاد سمندریان !

حامد بهداد، با اشاره به اینکه حمید سمندریان اجازه و مجال نیافت که آخرین کار خود، گالیله، را روی صحنه ببرد، گفت: "آقای سمندریان می گفت: «اگر تئاتر گالیله را اجرا نکنم دستم از قبر بالا می آید.» حالا همه دستهایمان را بالا ببریم." به خواسته بهداد حاضران دستشان را بالا بردند


مهربان

 مهربان ، راست گو ، یک رنگ ، صادق ، پاک ، خوب ...

این ها معلول جسمی و ذهنی نیستند. ین ها واقعا فرشته های پاک روی زمین هستند که پر پرواز ندارند.

یادتون باشه فرقی نمیکنه دختری یا پسر فرق نمیکند او دختر باشد یا پسرباهاشون درست رفتار کن.زود رنج هستن.دلشون میشکنه.

زیبایی به چه قیمتی؟ تصاویر جراحی بینی

مطمئن باشین با دیدن این تصاویر از عمل  پشیمون میشین.حاضرم قسم بخورم....

در ادامه...

ادامه مطلب ...

اطلاعات مربوط به شما در مرکز آمار ایران

اطلاعات مربوط به شما در مرکز آمار ایران حتما ببینید خیلی جالبه

اطلاعات مربوط به شما در مرکز آمار ایران حتما امتحان کنید خیلی جالبه اگر میخواهید اطلاعات محرمانه خود را که در اختیار مرکز آمار ایران است مشاهده کنید، کافی است فایل مایکروسافت آفیس اکسل زیر را دانلود کرده و سپس نام و اطلاعات خواسته شده را وارد نمائید تمامی اطلاعاتی که شما در فرم جمع آوری اطلاعات خانوار پر کرده اید و همچنین تمامی اطلاعاتی که دولت از شما جمع آوری کرده است، در این فایل قابل مشاهده است 

حجمش 34 کیلو بایت 

دانلود از اینجااااا

یادتون میاد

یادتون میاد اون روز هایی که هوا برفی و بارونی بود ناظم مدرسه میگف امروز صف نیست مستقیم برید سر کلاس ما هم خر کیف میشدیم میرفتم کلاس؟؟؟

امین قربونش بره

اوف اوف اوف 

شِت

یارو دو روزه رفته خارج، عرق رسیدنش هنوز خشک نشده تو اینترنت یه عکس فرستاده میگه: گرفتیش ؟ 

میگم :نه! هنوز دانلود نشده 

میگه : شِت !... اونجا هنوز سرعت اینترنت درست نشده؟؟!!!

میزان تقوا

متأسفانه توجه دخترها فقط به ظواهره. 

مثلن به  خوشتیپی،پولداری.کار.عاشق بازیکنای فوتبال میشن. طرفدار ایتالیا میشن و...
در حالیکه معیار ارزشگذاری به نظر من فقط باید میزان تقوا باشه

قدر این روزاتونو بدونید

خیلی دوست دارم یکی بهم بگه "قدر این روزاتونو بدونید" 

بعد بزنم پس گردنش و بگم دقیقا کدوم روزا؟ نشون بده با دست

بغض

بعضی وقتا دوس دارم وقتی بغضم میگیره خدا بیاد پائینو اشکامو پاک کنه. دستمو بگیره و بگه: 

آدما اذیتت میکنن؟؟ بیا بریم...

نان آور خانه

این مرد کوچک نان آور خانه است ... 

پسرک مقنعه اش را در می آورد و با لحنی جدی می گوید: زمانی که یک دختر هستم مردم برای آکاردئون زدنم بیشتر پول می دهند ! 

  

واقعا نمیدونم چی بگم...

زیر ابرو

میگم این پسرایی که زیر ابرو ور میدارن حامله هم میشن ؟؟؟ خخخخخخخخخ

تعطیلات نیمه شعبان

 

برای اونایی که نگرفتن نوشته زیر های لایت کنن 

میشینیم رو فارسی حرف زدن تو کار میکنیم 

آهنگ شاد و باحال علی عبدالمالکی به نام انگاری مریضم

یه روز نمیبینمت انگاری مریضم
حق بده انقد عاشقت باشم عزیزم...
 

 

دانلود کنید

آشق

آشق

از این به بعد اینگونه بنویسید!  

چون همیشه سرش کلاه می رود...

احساس اصحاب کهف

هرروز صب که از خونه میام بیرون احساس اصحاب کهف بهم دست می‌ده. با پولایی که دیروزش گذاشتم جیبم هیچ‌کاری نمی‌شه کرد 

من که یه تیکه بال مرغو با نخ بستم لیپتون می کنم تو برنج، چلو مرغ می زنم!

عجیب ترین و خلاقانه ترین پل هوایی دنیا

 

من ترجیح میدم برم زیر ماشین

همه چی آرومه

یه رفیق داریم اسطوره ی مشکلاته ! 

بدشـــــــــانس ، بدهکـــــــــار ، تنـــــــها ، مشروط …! 

یعنی دیگه مشکلی نمونده که این تجربه نکرده باشه ! 

زنگ زدم بهش ، میدونید آهنگ پیشوازش چی بود؟؟ 

 همه چی آرومه… من چقد خوشحــــــــــــالم ..!

اوج واکنش ملت به گرانی

اوج واکنش ملت به گرانی...!

نفر اول: نون چه گرون شده هاااااا 

نفر دوم: آقا چی گرون نشده؟! 

پایان مکالمه !


 یه نوچ نوچ هم تهش میگن!!

مدل جدید فر روسری

آخه مگه مجبورین همچین سکانس مسخره ای بگیرین 

بخدا همین الان از خنده سرمو زدم به دیوار

 

اون وخ اسکارو میدن به فرهادی!!!

شرکت گوزو

گوزو یه شرکت ترکیه ای هست که دو شهرک بزرک تو پرند ساخته .. برج های 15 طبقه ای که خیلی شیک و ترتمیز هم هستند 

 

این که چیزی نیس.من شرکت چسوو هم دیدم.وولا بغرآن  

یه خورده دیگه تحقیق کنم شرکت ریقوو هم کشف میکنم

وام مسجد

زنگ زدم به پسر عموم دیدم مداحی گذاشته اهنگ پیشوازش بعد که جواب داده بهش گفتم این چه اهنگ پیشوازییه؟ 

لامصـــب میگه از قرض الحسنه مسجد محله درخواست وام کردم قرار شده جوابشو تلفنی بدن میخوام اگه جوابشون منفی بود اخرین تیرمم زده باشم

فوتبال تو خونه

بچه که بودم تو خونه فوتبال بازی میکردم. 

 برای اینکه حس فوتبال و بازی استادیومی بهم منتقل بشه و آرمانهای ورزش حفظ بشه رو فرش تف میکردم

مهمون

رو اصاب تر از مهمونی که شب می مونه مهمونیه که شب مونده و صب زودتر از همه بیدار میشه، جاشو جم می کنه و عین شنقلا می شینه یه گوشه منتظر بقیه!

سوار تاکسی

دیشب نشسته بودم تو تاکسی رادیو خاموش بود، یه دختره سوار شد چهارراه بعدیش پیاده شد،یه پیرمرده هم سوار شد دو تا چهارراه اونورتر پیاده شد...
.
.
.
.
.
.
.

هیچی دیگه اتفاق خواستی نیفتاد منم پیاده شدم رفتم خونمون

حفاری در عسلویه

بعضی ها پشت فرمون چنان با دقت، ظرافت و پشتکار عجیبی با انگشت دماغشون رو حفاری می کنن انگاری عسلویه ست الانه که نفت و گاز بزنه بیرون!!!

هیچ چیز در طبیعت برای خود زندگی نمیکند

هیچ چیز در طبیعت برای خود زندگی نمیکند:

رودخانه ها آب خود را مصرف نمیکنند ...

درختان میوه خود را نمی خورند ...

خورشید گرمای خود را استفاده نمیکند ...

 ماه ، در ماه عسل شرکت نمیکند ...

گل ، عطرش را برای خود گسترش نمیدهد ...

نتیجه : زندگی برای دیگران ، قانون طبیعت است . . .

درگیر من نشو، همــــدم نمیشوم

دختره قیافش عین قاشق مربا خوری میمونه برداشته تو پروفایلش نوشته: 

درگیر من نشو، همــــدم نمیشوم! 

اعتماد به نفس بعضیا صاف تو لوزوالمعدم !!

دمپایی خیس دشششویی

اولین مساله ای که ذهن آدم رو در مواجهه با دمپایی خیس دشششویی درگیر میکنه اینه که آیا توش آب ریختن یا جیشه؟  

خخخخخخخ

گوشیه دخترا

دخترا یه گوشی میخرن به ضخامت ۵ میلیمتر که راحت بره تو جیبشون! 

بعدش بهش یه عروسک می بندن به ضخامت ۵ سانت که نره تو جیبشون!!!!!! 

کنار من تو ماشین

توو ترافیک ِ سنگین، ماشین پر داف؛ یا جلوتر از ماشین منه یا عقبتر!! 

کنار من همیشه یه سبیله که داره با دماغش ور میره!!!!

دلم میخواد راننده ماشین پلیس بشم

دلم میخواد راننده ماشین پلیس بشم: 

بلندگو بگیرم دستم بگم : 

راننده پژو حرکت کن! 

مگان!! سرت رو بنداز پایین !مگه خودت خواهر مادر نداری !؟ 

ماکسیمای مشکی ؟ شیطون دخترای قشنگی سوار کردی!؟ 

206 صندوق دار آهنگت خیلی قدیمیه...عوضش کن... !؟ 

...بنز مشکی ... بنننننننز ... فخر می فروشی ?!! بزن بغل بینم

تا حالا به این فکر کردین؟

تا حالا به این فکر کردین ؟ 

چرا سیصد تومن ، سی تا صد تومنی نمیشه؟ 

ولی هشتصد تومن ، هشت تا صد تومنی میشه !؟

تتوی دوستم

رفته بودیم مهمونی یکسری جدید بودن که من و دوستم نمی شناختیمشون.خیلیم تریپ خفن بودن .. 

بحث سر تتو شد دوستم گفت یه تتو خیلی باحال رو کتفم زدم نقشش یه کاروانسرا هست که یه مرده نشسته داره چایی میخوره.. 

همه واسشون جالب شد که ببینن. دوستم یه سمت پیرنشو زد بالا . 

بقیه گفتن نیست که!!! 

دوستم گفت: اااا پس رو کتف اونوریم هست دوباره اون ور رو زد کنار بازم چیزی نبود. 

همه گفتن ما که چیزی ندیدیم!!  

دوستم گفت اااااا حتما یارو چاییش و خورده رفته 

یواش من پا شدم از اتاق رفتم بیرون

بار علمیِ دخترا

میگن ... 

بار علمیِ دخترا توی فصل امتحانات ، توی موهای دست و سیبیل اونا پیداست 

خخخخخخخخخخخخخخخ