رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

خدایا...

خدایا!

سرده این پایین ، از اون بالا تماشا کن.

اگه میشه فقط گاهی بیا دسته منو "ها" کن.

خدایا !

گاهی که دلتنگم ، از اون بالا ، تو میبینی. بگو گاهی که غمگینم ،تو هم دلتنگو غمگینی ؟

خدایا!

 کس نمیبینه که دنیا زیر چشماته. یه عمره یادمون رفته زمین دار مکافاته.

خدایا !

وقته برگشتن یه کم با من مدارا کن. شنیدم گرمه آغوشت ، اگه میشه منم جا کن...

نظرات 5 + ارسال نظر
Mr PACT دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 01:35 http://MisagheTanha.blogsky.com

به به آقا امین... خوبی؟ چه خبرا؟

من به این نتیجه رسیدم خدا به حرف منو تو عمل نمیکنه...

سلام آقا مییثاقه گل.چطوری.خوبی.

.... پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 00:00

بــــاید بــِ بعضـــیا گفـــت:

نمیــگــَـم نَـــباشی میمـــیرَم....
نمیگــَـم بی تـُــو هیچــَم....
بـ ـودی، بـ ـودی...
نـــَــباشی، هســــتن کســایی کــه باشـَـن...

negar soltan شنبه 9 آذر 1392 ساعت 15:41

دلم بیشتر گرفت با این متنت! سنگ قبرم را نمیسازد کسی مانده ام در کوچه های بی کسی بهترین دوستم مرا از یاد برد سوختم خاکسترم را باد برد

lucid dream پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 19:26

نبار باران...
عاشقانه اش نکن...
بغضم را نترکان...
خاطرات را زنده نکن...
من و او دیگر کنار هم نیستیم...
او زیر چتر دیگری و من خیس خاطراتم...

رویای خیس پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 19:35

نبود… ﭘﯿﺪﺍ ﺷﺪ … ﺁﺷﻨﺎ ﺷﺪ … ﺩﻭﺳﺖ ﺷﺪ … ﻣﻬﺮ ﺷﺪ … ﮔﺮﻡ ﺷﺪ...ﻋﺸﻖ ﺷﺪ … ﯾﺎﺭ ﺷﺪ … ﺗﺎﺭ ﺷﺪ … ﺑﺪ ﺷﺪ … ﺭﺩ ﺷﺪ … ﺳﺮﺩ ﺷﺪ...ﻏﻢ ﺷﺪ … ﺑﻐﺾ ﺷﺪ … ﺍﺷﮏ ﺷﺪ … ﺁﻩ ﺷﺪ … ﺩﻭﺭ ﺷﺪ … ﮔﻢ ﺷﺪ
...ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ، ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد