رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

سالاد شیرازی

گوجش از ورامینه، خیارش از مازندران، پیازش هم که از دماوند!
اونوقت اینا رو که خورد میکنی، میریزی تو کاسه میشه : سالاد شیرازی ..!

نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق یک لحظه نگاهت جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 05:28 http://rahmat14.blogfa.com

سلام

به شما مهربون

عاقبت خاک شود حسن جمال من و تو
خوب و بد میگذرد وای به حال من و تو
قرعه امروز به نام من و فردا دگری
میخورد تیر اجل بر پر و بال من و تو
مال دنیا نشود سد ره مرگ کسی
گیرم که کل جهان باشد از آن من و تو
........................................
ماه فروماند از جمال محمد سرو نباشد به اعتدال محمد
سعدی اگر عاشقی کنی وجوانی عشق محمد بس است و آل محمد
امام صادق (ع)فرمود:هیچ عملی برتر وگرامی تر از صلوات در قیامت نیست وسنگین ترین عمل در ترازوی اعمال است.
صلوات:بهترین هدیه از طرف خداوند به انسان.

صلوات:تحفه ای از بهشت.

صلوات:روح را جلا می دهد.

صلوات:عطریست که دهان را خوشبو می کند.

صلوات: نوری در بهشت.
صلوات:جواز عبور انسان به بهشت.

صلوات:انسان را در سه عالم بیمه می کند.

صلوات:برترین عمل در روز قیامت.

صلوات:سنگین ترین چیزی که در قیامت به میزان عرضه می شود.

صلوات:محبوب ترین عمل.

صلوات:آتش جهنم را خاموش می کند.

صلوات:زینت نماز است.

صلوات:گناهان را از بین می برد.

صلوات:فقر و نفاق را از بین می برد.

صلوات:بهترین داروی معنوی است.
برمحمد وآل محمد صلوات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد