رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

حدیثی زیبا از پیامبراکرم(ص

حدیثی زیبا از پیامبراکرم(ص
پیامبر صلى الله علیه و آله
:
حَسِّنوا أَخلاقَکُم وَ الطُفوا بِجیرانِکُم وَأکرِموا نِساءَ کُم تَدخُلُوا الجَنَّةَ بِغَیرِ حِسابٍ؛
اخلاق خود را نیکو کنید و با همسایگان خود مهربان باشید و زنان خود را گرامى بدارید تا بى حساب وارد بهشت شوید.

فرهنگ

متاسفم که توی فرهنگی بزرگ شدم که مردمش تصور می کنند با اندوه به خدا نزدیکترند...

نظرتون چیه؟؟

حجاب این کوچولو

این کوچولو که حجابش منو کشته

داستان غم انگیز

یه روز جوجه تو تخمش میگوزه خفه میشه

نخند :|

این یه داستان غم انگیزه

آرزوی ماشینه تویوتا


یکی از آرزوهام اینه

یه ماشینه تویوتا داشته باشم

بعد یه روز که میرم بانک واسه چِـک کردن حـسابم
همون موقع یه سرقت خفن انجام بشه
بعد یکی از اون دزدا اسلحه شو بگیره سمت یه مشتری
(ترجیحا دختر بین 20 تا 22 ساله )
بعد من برم به دزده بگم : دِ عـاخه لا مـروّت
چرا سمت ضعیفه اسلحه میکشی ! شـَــــق بخوابونم
زیره گوشش اونم عصبانی بشه یه گلوله حرومم کنه
بعد وختی که دارم جون میدم دختره بیاد
سرمو بزاره رو پاش بعد با گریه بگه چــرا
ما میتونستیم با هم خوش بخت بشیم
بعد من یه لبخند نَـــــــرم بزنم و بگم اونجا رو نگا کن
اون نوره سفیدُ چه قشنگه اونم سرشو برگردونه
بگه کو ؟ کجا ؟

بعد تا سرشو برگردونه من دیگه

تموم کرده باشم !

سوال شده که اون ماشین تویوتا چیه ؟!

هیچی گول خوردین ماشین تویوتا نکته انحرافی بود


من اگه شهردار بشم

من اگه شهردار بشم به دخترا رژ لب قرمز رایگان میدم ..

به جهت زیباسازی فضای شهری

لذت

هیچ لذتی از این نیست که دوتا تیکه از سرعت گیر کنده شده باشه
و آدم بتونه 2تا چرخش ماشینشو از اونجا رد کنه

ایـن دنــیـــا ارزش نــــداره

ایـن دنــیـــا ارزش نــــداره,خــودتــو اذیــت نـکـن!!!
آروم بـاش و بـقـیــه رو اذیـــت کــــــن!!!. :))))))

مثه من :)))))))))))

نتیجه این عکس

شما از این عکس چه نتیجه ایی میگیرید؟
1-از فشار بوس قش کرده؟
2-اقا از درد پا پرتش کرده 
.......................................

نظر من 2


حواست باشـــه

مجــــازی هستند
امــــا دلهـــــایشان مجازی نــــیست
. میشکند
حواست به تایــــپ کردنت باشــــد
...



وای خدا مردم از دل درد.....

وای خدا مردم از دل درد.....
خخخخخخخخخخ


بهترین شورتتون

ببینم شماها هم وقتی میخواین برین دکتر آمپول بزنین بهترین شورتتون رو میپوشین یا فقط من اینجوریم ؟

آشغالای دماغ

پسر خاله یکی از آشناها ۲سالشه گرفتش با هزار زحمت آشغالای دماغشو خالی کرد ، گریه میکنه گیر داده میگه بزارید سر جاش !

جیشم ریــــــــــــــــــخت

مـــــا مــــان؟؟؟؟؟
جیشم ریــــــــــــــــــخت
 

مزاحم

یکی مزاحم میشد،هی اس ام اس،هی زنگ
جواب نمی دادم که بیخیال شه...

دیگه تماس نگرفت.
بعد چند روز اس داده:
ببخشید من چند روز مزاحمتون نشدم،کار داشتم،دستم بند بود،شرمنده،چه خبر؟

دست مادرتو ببوس.

دست مادرتو ببوس.
نترس، کار سختی نیست، کوچیک نمیشی !

باور کن ارزشش هزاران برابر بیشتر از بوسه ایه که روی دستِ دوست دختر یا دوست پسرت میذاری !

حقیقت محض اما تلخ!

حقیقت محض اما تلخ!

درخواست تتلو از ارشاد

امیر تتلو گفته میخواد بره درخواست مجوز کنسرت تو ایران بده.

ناموسن پایه باشین اگه مجوز گرفت، دست جمعی بریم  جلوی وزارت ارشاد، خودسوزی کنیم

یه شب بارونی

تو خیالاتم دوس دارم

یه شب بارونی ببینم دارن یه دختره رو اذیت میکنن منم برسم بهشونو دخل تک تکشونو بیارم

بعد دختره رو از رو زمین بلند کنم کتمو دربیارم بدم تنش کنه
بعد سرشو بیاره بالا تو چشام نگاه کنه و بگه میشه اسمت رو بدونم؟

بعد من از توی کتم یه سیگار در بیارم روشن کنم

بعد یه پوک عمیق بگیرمو یه لبخند ملیح بزنمو دودشو بزنم تو صورتش

بعد دود که رفت کنار من غیب شده باشم

و اونم یهو بیفته رو زمینو سرشو بیاره

رو به آسمونو از ته دل داد بزنه خدااااااااااااا

گفتگوی آنلاین

دوستان گفتگوی آنلاین تو وِب گذاشتم.( سمته راست)


اگه تو وِب بودم میتونید کلیک کنید روش به صورت آنلاین با من در تماس باشید...


ته کصافط کاری

تجسم کنین:

تو سرما از بیرون بیاین خونه یا برین پیش دوستتون...
گوشا سرخ و یخ زده...اونوخ یکی با کش بزنه تو لاله گوشتـــون ...
اوووووووووووف :))))))))

ته کصافط کاریه هــــــــــــا

کردم که میگماااااااااا

جایزه سازمان ملل

به نظرم سازمان ملل باس جایزه‌ی دفاع از حقوق بشر رو بده به اینایی که از اتاق میرن بیرون تو هوای آزاد می‌چُسن و بعدش که بوش رفت برمی‌گردن تو اتاق!!

اصن نوبل صلح رو باس بدن بهشون!!!

عینک من

بچگیام خیلی دوس داشتم عینک بزنم!!

اول ابتدایی یه روز اومدن مدرسه برای سنجش بینایی از بچه ها جهت علامت هارو می پرسیدن.....
نوبت من شد آقا منم از قصد همرو غلط میگفتم
تموم که شد دکتره فهمید از قصد اشتباهی میگم پرسید:عینک خیلی دوس داری؟؟
من:آره آقا
دکتره از کیفش یه عینک دودی پلاستیکی درآورد داد گفت واسه خودت!!!
من:مرسی آقا:)))))))))))))))

فتو شاپ در حد لا لیگا

فتو شاپ در حد لا لیگا

قبل و بعد از عمل

قبل از عمل (—:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بعد از عمل (-:

پرچم بالاست

ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺩﻫﻪ ﻫﻔﺘﺎﺩﯼ ﺑﺎﺷﯽ ﯾﺎ ﺩﻫﻪ ﻫﺸﺘﺎﺩﯼ ﯾﺎ ﺩﻫﻪ  ﻧﻮﺩﯼ ؛ ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻣﺜﻞ ﺩﻫﻪ ﺷﺼﺘﯽ ﻫﺎ ﺑﺎ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺑﺎﺷﯽ
پرچم بالاست

مریض شدم

بچه ها مریض شدم در حد افقی شدن

آب ریزش بینی دارم.هی فِخ فِخ میکنم.سابقه نداشت اسن اینجوری شم

عصن دارم پر پر میشم...

ولی به خاطر شما اومدم.باز بگین بی مرفتم

بابا عاخه این دیگه چه نسلیه

چن روز قبل به یه بچه ای تو خیابون با لبخند گفتم چطولی کوشولو؟؟؟؟؟
یهو گفت من کوچولو نیستم من اگه زن داشتم بچه م هم سن و سال تو بود فکر کرده همه مثل خودشن

به این برکت الان دو شبه خوابه ترسانک میبینم

بابا عاخه این دیگه چه نسلیه

اونی که واقعا دوستت داشته باشه

اونی که واقعا دوستت داشته باشه
شاید اذیتت هم بکنه..

ولی هیچ وقت عذابت نمیده..

شاید چند روزی هم حالتو نپرسه ..

ولی همه حواسش پیشه توئه..

شاید باهات قهر هم بکنه ..

ولی هیچ وقت راحت ازت دل نمی کنه !!!



کافور

یادمه از بس تو سربازی غذا کافور دار خوردیم اگه جنیفر لوپز هم میومد به چشم خواهری میدیدیمش

سربازی رفته ها میفهمن چی میگم


مسافرت به مناطق شمالی کشور

دوستان عزیزی که قصد مسافرت به مناطق شمالی کشور رو دارن زنجیر چرخ پتو ، باک بنزین پر و چیپس و ماست مو سیر رو فراموش نکنن
روابط عمومی رو به فردا سفر خوشی برای شما آرزومند است

آدرس جدیده وب

سلام...

 ::::از آدرس زیر هم میتونید برید تو وِبم :::::

(خیلی ساده و راحت)

www.robefarda.tk

...........................................................

یه شعاری دارن سارویا که اینه...

ساری ، هر روز روی مدار تغییر...

...........................................................................

من و رو به فردا هم دقیقا همینیم

قلاده

کاش میشد قلاده دورگردن بعضی آدما بندازی
هم هویت دار میشدن !
هم هارنمیشدن !

رقص شمالی

اینم از

چَکِه سِما............................ شمالی و مازندرانی...........فوق العاده باحال


چَکِه ( chakke)= دست زدن

سِما (sema) = یه نوع رقص


اینم از ترانه بمیرم بمیرم

........................

دانلود

تبریک به ایرانیان

الان تونستم برای اولین بار در عمرمUSB رو با یک حرکت وصل کنم …

این موفقیت خودم رو به تمامی دوستان بخصوص ایرانیان عزیز تبریک میگم.

جو و و و و و ن ن

یکی از آپشن های که پسرا دارن اینه که ..
شکست عشقی میخورن در حد خودکشی... اصن داغون
...
ولی باز هر دختر خوشگلی رو که میبینن میگن جو و و و و و ن ن ن :))))))

شاسکوله درس خون

اینم پسرخاله شاسکوله آقا رضا وقته درس خوندن

آقا یه نفرید؟؟

یکی دیگه از آرزوهام اینه که :

سوار تاکسی بشم اسکناس رو بدم به راننده ...
راننده بگه آقا یه نفرید؟؟
یه کم مکث کنم و با یه لبخند معنی دار بگم :
خیلی وقته ...
پیاده شم و تو افق حرکت کنم...
راننده صدام بزنه آقا ... آقا ، بقیه پولتون...
منم کُتم رو دوشم باشه و بی توجه به راننده تو تاریکیا نیست بشم...

کاندیدای ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﯼ

یادش بخیر کاندیدای  ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﯼ ﺷﺪﻩ بودم ﺷﻌﺎﺭ ِ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺗیم  ﺍﯾن بود :

"ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺭﺍ ﻣﺨﺘﻠﻂ ﻣیکنم"

ابلها رای هم بهم دادن

از همون بچگی دستم تو کار خیر بود

غم انگیزترین لحظه زندگیم که دیدم....

غم انگیزترین لحظه زندگیم که دیدم....

(خدا سر هیشکی نیاره...)

رفتی ؟ بی خداحافظی؟ فکر دلم نبودی که بی تو عذاب میکشد

مگر قول ندادی همیشه با من بمانی و مرا تنها نگذاری؟


آدرس جدیده وب

سلام...


 ::::از آدرس زیر هم میتونید برید تو وِبم :::::


(خیلی ساده و راحت)


www.robefarda.tk


...........................................................

یه شعاری دارن سارویا که اینه...

ساری ، هر روز روی مدار تغییر...

...........................................................................

من و رو به فردا هم دقیقا همینیم



یــک داستان ســـکسی

یــک داستان ســـکسی

( +18)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

مــــــــیبینم کـــــــــــه:
تـــوو مــسائل خاک بَــــر سری بشمُــــر ســه حاضر و آماده این
پاشــــین برین درســـو بخـــــونین :|

ایــــن داستـــانا همیـــشه هست

خخخخخ

نفس مصنوعی دوز دخدرم

یکی ازآرزوهام, اینه که وقتی دوز دخدرم دراز کشیده یه دفعه بپرم بالشو بذار جلو دهنش، بعد وقتی دیگه داره خفه میشه بالشو بر دارم بهش نفس مصنوعی بدم....

بعدم یه عمر منت سرش بذارم که زندگیتو مدیون منی:-)))))))))

خخخخخخخخخخخخخ

دختر باید شیطون باشه

اصن روایت داریم دختر باید شیطون باشه ...
دختری که مثِ ماست باشه دختر نیست :))
 

والــدیــــن گـرامـــی‌ ..

والــدیــــن گـرامـــی‌ ..
اگر دخترتون هنگام خوندن اس ام اس ،یک لبخندِ احمقانه رو صورتش نقش میبنده .. اون اس ام اس از دوست پسرشه ..
قلم پاشو میتونید خورد کنید

دختر فقط با سـبـیـل

توپ,تانک,دسـتـه بـیـل
دختر فقط با سـبـیـل



ببین چه خبره

برو پایین ببین چه خبره
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
عروسی خره ! هاهاها

حالا همه باهم:

عمه جون دوست داریم ! عمه جون دوست داریم

گفتگوی آنلاین

دوستان گفتگوی آنلاین تو وِب گذاشتم.( سمته راست)


اگه تو وِب بودم میتونید کلیک کنید روش به صورت آنلاین با من در تماس باشید...


موهای عشق

پسر از همون بچگی تو بازی کردن با موهای عشقش باید مهارت پیدا کنه :)

قبول دارید؟