رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

مردی رکورد بیشترین بازدید از سایت های غیر اخلاقی را شکست!!

یک مرد ۵۷ ساله ژاپنی  تنها در طی ۹ ماه توانست از محل کار خود بیش از ۷۵۰ هزار بار از وب سایت های غیر اخلاقی بازدید کند

روسای وی وقتی متوجه این موضوع شدند که رایانه وی به یک ویروس رایانه‌ای مبتلا شد.
متخصصان بر اساس تعداد کلیک های وی حساب کرده‌اند که وی به طور متوسط روزانه ده هزار صفحه غیراخلاقی مشاهده کرده است.

انتظار

استعداد عجیبی در شکستن داری 

قلب ... غرور ... پیمان 

 

استعداد عجیبی در نشستن دارم 

به پای تو ... به امید تو ... در انتظار تو ...  

تصاویری دردناک از اشتباه پزشکی و زندگی نباتی یک دختر!

محلا دختر 10 ساله مشهدی است که از دو سال پیش تاکنون بر اثر یک اشتباه پزشکی دچار زندگی نباتی شده است... 

 

در ادامه . . .

ادامه مطلب ...

دختر یکساله باردار است!!!!!

یک رویداد تکان دهنده برای علم پزشکی است. این دختر تنها ۱ سال دارد و باردار است .  

 

در ادامه . . . 

ادامه مطلب ...

نفرین...


بر ناودان خیس چشمان من

پا گذاشتی

و بغض آسمانش را

که بیقرار باریدن بود

به تماشا نشستی

و مرا که از خاطره حضورت

به جز بی پناهی و در به دری

حاصلی نبود به سخره گرفتی

و سایه سنگین بی کسی را به دل من

تا آخر دنیا حصار کردی

و بال و پر چکاوک رویاهایم را

به شعله نیرنگ خود پرپر نمودی

نفرین بر تو و بر عشق تو...

با تشکر از سارا...

لباسی برای رهایی از گرمای تابستان !

به گزارش ایسنا هیروشی ایچیگایا، تکنسین سابق شرکت سونی، دست به ساخت نوعی پوشاک زده که از یک سیستم تهویه هوای داخلی برخوردار است.

این پوشاک ژاپنی از دو پنکه کوچک برخوردار است که در پشت آن دوخته شده اند و نسیمی خنک را چه در خیابان و چه در اداره در اطراف بدن کاربر ایجاد می‌کند

بزرگترین بینی جهان

مردی با نام “مهمت اوزیوریک” متولد سال ۱۹۴۹ ترکیه است که با داشتن دماغ ۸٫۸ سانتی متری بزرگ ترین دماغ دنیا را به خود اختصاص داده است 

آگهی جالب گم شدن نانسی در شمال تهران!

فردی در شمال تهران در منطقه فرمانیه با چاپ آگهی سگ گمشده اش به نام نانسی و تصاوری مختلف از او با لباس های گوناگون از مردم خواسته است تا اگر از سگش خبری دارند،فردی را از نگرانی برهانند و مژدگانی دریافت کنند 

پ ن پ ۶

به مامانم میگم: فکر کنم دیگه وقتشه از تنهایی در بیام،هر چی باشه بیست و شش سالمه مامان...
میگه: یعنی زن میخوای پدرسوخته؟ 

 میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ یه داداش توپول موپول میخواستم روم نمیشه مستقیم به بابا بگم

************

صبح پاشدم به زور، دارم لباس میپوشم، بابام میگه کلاس داری؟! 

 میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ نگران لباسم شدم پاشدم ببینم هنوز اندازمه یا نه 

***********

به داداشم میگم برو عصای آقاجون رو بیار؛
میگه آقاجون میخواد بره مگه؟
پـَـَـ نَ پـَـَــــ؛ میخواد به اذن پروردگار عصا رو تبدیل به اژدها کنه 

*************

زنگ زدم به استاد، میگه چیه نمره میخوای؟
میگم پَـــ نَ پَـــ زنگ زدم ببینم فحش هایی که به خواهر مادرت دادم دلیوری شده یا نه؟ 

**************** 

به یکی میگن اگه تو دریا کوسه بهت حمله کنه چکار می کنی؟ 

 می گه می رم بالای درخت . 

می گن : تو دریا که درخت نیست یارو می گه: مجبورم می فهمی ؟ مجبورررررم

فیلم جدید هالیودی گلشیفته فراهانی

فیلم خورشت آلو با مرغ
نام انگلیسی  chicken with plums

 

کارگردان فیلم مرجانه ساتراپی (کاگردان فیلم پرسپولیس) و کارگردان فرانسوی وینسنت پارونو
وبا بازی متیو آمالریک، ایزابلا روسلینی و گلشیفته فراهانی برای اولین بار ۴ سپتامبر در فستیوال ونیز به نمایش در خواهد آمد 
 
در ادامه...
ادامه مطلب ...

پ ن پ

 

**************************  

دیدم صدای ناله داداشم از تو دستشویی میاد! 

 در زدم گفتم چی شده؟ خوبی؟ باز کردم دیدم پخش زمین شده!  

میگم خوردی زمین؟ 

 میگه پَـــ نَ پَــــ یکی منو ریده ول کرده رفته خواستم بیای سیفونو بکشی 

****************** 

همسایه مون خانوم شو به فامیل صدا میزنه ، ولی بابای من بهش میگه : "عسل خانوم"!!! 

**************  

با بابام حرفم شده، میگه: واس خاطر چهل تومن یارانه باید این الدنگ رو تحمل کنیم!! 

********** 

دیشب دوستم رفته بود پمپ بنزین که بنزین بزنه انقدر صف طولانی بوده یادش رفته تو صفه...  

وقتی راه باز شده خوشحال ازینکه از ترافیک فرار کرده گازش رو گرفته رفته... 

**************** 

پریروزا قبل افطار رفته بودم حموم ، بعد واسه اینکه آب نره تو دهنم ، دهنم رو محکم بسته بودم .. 

 کم مونده بود غرق شم ، خدا خیلی رحم  کرد!!!! 

یادی از گذشته

پیرمرد به زنش گفت: بیا یادی از گذشته های دور کنیم. 

 من میرم تو کافی شاپ منتظرت و تو بیا سر قرار بشینیم حرفای عاشقونه بگیم

پیرزن قبول کرد. 

 فردا پیرمرد به کافی شاپ رفت دو ساعت از قرار گذشت ولی پیرزن نیومد. 

 وقتی برگشت خونه دید پیرزن تو اتاق نشسته و گریه میکنه.  

ازش پرسید چرا گریه میکنی؟ 

پیرزن اشکاشو پاک کرد و گفت: بابام نذاشت بیام 

!!!!

سوسکه را کشتم جنازشو ورداشتم ببرم بندازم بیرون. مامانم بین راه نگاه میکنه میگه کشتیش؟
میگم : پـَـَـ نــه پـَـَــــ تو دستشویی خوابش برده بود دارم میبرمش تو رختخوابش بخوابه 

***************

فقط یه زن ایرانی میتونه ملکه زیبایی دنیا رو ببینه بعد با غرور بگه : این کجاش زیباست 

************

یه شب دور و بر ساعت یک بعد از نیمه شب ، داشتم تو خیابون قدم میزدم (با خودم خلوت کرده بودم)  

یه دفه دیدم یکی به سرعت باد داره فرار میکنه ، پنج شیش نفرم با شمشیر دنبالش ، سریع رفتم خونه کپه مرگمو گذاشتم ، این قرتی بازیها بما نیومده 

************ 

دیشب رفتم استخر، بعد از شنا اومدم لباسامو بپوشم دیدم رو موبایلم 4 تا میس کال و 6 تا اس ام اسه از دوس دخترم:
اس ام اس 1: عزیزم چرا زنگ میزنم جواب نمیدی؟
اس ام اس 2: انگار سرت شلوغه جواب اس ام اس هم نمیدی
اس ام اس 3: همین الان زنگ میزنی وگرنه من می دونم و تو!
ـ
اس ام اس 4: کثافت آشغال معلوم هست کدوم گوری هستی؟
اس ام اس 5: تقصیر منه که آدم حسابت کردم کچل ایکبیری با اون مامان چاقت. گمشو برو پیش همون دختر عموی...
ـ
اس ام اس 6: راستی اینم میگم که بسوزی منو دوستت سعید دو ماهه رابطه داریم.... بای!!!

۳ عکس جدید از آرام جعفری

 

 عکسهای دیگه رو در ادامه ببینید

ادامه مطلب ...