رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

ثواب دیدن دختر

من اون موقه ها تو راه مدرسه اگه یه گروه دختر میدیدم زشت ترینشون رو با لبخند نگاه میکردم.

کلن خیلى به ثواب و این حرفا اعتقاد داشتم

ا کلاغ پَر

بیا کلاغ پَر بازی کنیم...

روزهای بی تو بودن پر

فکر بی تو بودن پر

دوس داشتن غیر تو پر

عشق کسی غیر تو پر

خَره فقط تو نپر...

راسو

بهترین کارو همون راسو میکنه، خودشو درگیر بحث نمیکنه،میچسه میره

بزگترین گناهی که کردی از نظر خودت چیه؟؟؟

بزگترین گناهی که کردی از نظر خودت چیه؟؟؟؟؟

پینوکیو

باید به بعضیا بگی : این شماره ی پینوکیوست زنگ بزن ببین چطوری آدم شده ، شاید تو هم آدم بشی

لواشک

پسری که برای دوست دخترش لواشک نخره دوست پسر نیست

لباتونو غنچه کنین

خانوما میدونستین وقتی چشماتونو ببندین و لباتونو غنچه کنین , نا خوداگاه سوراخای دماغتون گشاد میشه ؟؟
.

.

.

.
.
.

.

.

.
.
.
.

.
.
.
.
....
.
.
.
.
.
.
.
.
یا علیییی! لباشو نگا ! چرا غنچه کردی دختره ی منگول ؟؟
.
حالا خانما به کنار !کلشون کدواِ
.............................................
داداش تو چرا دیگه غنچه کردی ؟ خاک بر سر
خخخخخخخخخ

ختم 30000 ( سی هزار ) لعنت بر یزید

بمناسبت آغاز محرم...

ختم 30000 ( سی هزار ) لعنت بر یزید...

سهم شما 5 بار بگو:

مادر یزید نون میپزید

بادی وزید

ماری خزید

زنبور اومد کونشو گَزید

پرید بالا قارتی گوزید

.............................

این پیام رو واسه 5 تا خوش اخلاق دیگه بفرست!

اصلاً هم شک نکن.یکی شک کرد زنبور کونشو گَزید ، تا یکسال هی میگووزید!!!!!

باحال ترین و جالب ترین متلکی که تا حالا شنیدین

باحال ترین و جالب ترین متلکی که تا حالا شنیدین یا گفتین چی بود؟؟؟؟

مردا

من آخرشم نفهمیدم ما مَردا هممون مثل همیم یا یکی از یکی بدتریم ! :))

رابطه عاشقانه منو دوستم!

رفتم خونه دوسم دیدم داره با یه دختره چت میکنه انقدر محو شده بود متوجه نشد من دارم نوشته هاشو میخونم بعد دیدم نوشته:
"
این شماره ی منه فقط یه تک بزن "
دختره هم هی ناز میکرد.
شماره جدید منو نداشت. تا قبل از این که دختره زنگ بزنه یه تک بهش زدم بعد یه اس دادم گفتم اینم شمارم
به همین برکت تا یه هفته پیش برام شارژ میفرستاد باهام حرفای عاشقانه میزد.
تا اینکه داداشش قضیه رو لو داد .
الان باهام قهر کرده. فک کنم منو میبینه یاد حرفای عاشقانش میفته
ولی خیییییییییییلی حال داد حیف که زود تمومشد

ﮔﻞ ﭘﺮﯼ ﺟﻮﻥ

ﮔﻞ ﭘﺮﯼ ﺟﻮﻥ ﺑﺎ ﺯﺍﻧﺘﯿﺎ
ﻭﯾﺒﺮﻩ ﻣﯽ ﺭﻓﺖ ﺗﻮ ﮐﻮﭼﻪ ﻫﺎ

ﮔلی ﭼﺮﺍ ﻭﯾﺒﺮﻩ ﻣﯿﺮﯼ ؟

ﺩﺍﺭﻡ ﻣﯿﺮﻡ ﺑﻪ ﺳﻠﻤﻮﻧﯽ

ﮐﻪ ﺷﺐ ﺑﺮﻡ ﺑﻪ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ
ﮔﻠﯽ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﻧﺎﺯﻧﯿﻦ
ﺑﺎ ﺯﺍﻧﺘﯿﺎﯼ ﻧﻘﻄﻪ ﭼﯿﻦ
ﯾﻪ ﮐﻤﯽ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺳﻮﺍﺭﯼ میدﯼ ؟!
ﻧﻪ ﮐﻪ نمیدﻡ
ﭼﺮﺍ نمیدی ؟
ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﻦ ﻗﺸﻨﮕﻢ ، ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﻢ ﻭ ﺯﺭﻧﮕﻢ
ﺍﻣﺎ ﺗﻮ چی ؟
ﻧﻪ ﮐﺎﺭ ﺩﺍﺭﯼ ؟ ﻧﻪ ﻣﺎﻝ ﺩﺍﺭﯼ ؟ ﻓﻘﻂ ﻫﺰﺍﺭ ﺧﯿﺎﻝ ﺩﺍﺭﯼ

ﻣﻮﯼ ﮊﻟﯽ ،ﺍﺑﺮﻭ ﮐﻮﺗﺎﻩ ، ﺯﺑﻮﻥ ﺩﺭﺍﺯ ، ﻭﺍﻩ ﻭﺍﻩ ﻭﺍﻩ

چیپس خواهرم

بابام داشت چیپس خواهرمو میخورد یهو گفت اوه اوه چقدر تنده فلفلیه؟

بعد روی چیپسو نیگا کرد گفت نه نوشته کچاپ !

بعد با خیال راحت شروع به چیپس خوردن کرد و به این ترتیب چیپس دیگر تند نبود !!!

معدن

پسر: یه روز یه مردی میره معدن
دختر: خب؟
پسر: بقیه اش برای بعدن!
خخخخخخخخخخخ

لج منو در نیارینننننننن

به امام حسین میزنم جوری که مثه تف بچسبین به دیوار

نظر بدین دیگه


من میدونم.میخاین لجمو در بیارین.نظر نمیدین.
انقد گفتم نظر بدین پررو شدین.ینی منو بکشین دیگه نمیگم.
کلی بازدید کننده دارم.اونوقت چن نفر میان نظر میدن.

موجوداتِ ساده زیست

دقت کردین این زن ها چه اسمای سختی دارن واسه لباسا و کاراشون...؟

تاپ،مینی ژوب،مانیکور،پدی کور،بیکینی،شومیز،ماکسی...

.مال ما مردا دیگه پیچیده ترین اسمش زیر پیرنیه!!

!یه همچین موجوداتِ ساده زیستی هستیم ما . هعععععععی

تا دختر دبیرستانی

امروز داشتم میومدم 3تا دختره دبیرستانی از مدرسه داشتن بر میگشتن.

یکیشون اینقدر داشت حرف میزد کوله اش از دوشش افتاد اصلا نفهمید!!

برش نداشت رفت که رفت؟!!؟!؟!؟من هم گفتم شاید توش بمبه فرار کردم!!

اینم از شوهر Avril Lavigne

خدایا.بکوش راحتم کن.
اینا دیگه کین

خلقت زن

چرا همیشه دختر و پسر رو از هم تفکیک می کنید؟؟؟؟؟
چرا همش میخواید بگید که یه جنس نسبت به اون یکی برترِ؟
چرا همش سرِ جنسیت کل کل میکنید؟؟؟؟
بابا جان زن و مرد مکملِ هم دیگن ، این نباشه اون ناقصه ، اون نباشه این ناقصه....
ولی این کاملا درسته که زن کاملا به مرد محتاجه و مرد نیازِ چندانی به زن نداره.
اصن خلقتِ زن از ازل اشتباه بوده.
ولی کاریه که شده !

با هم بسازین خو... :)))))

اولین سوالی که از همسر آیندت؟

اولین سوالی که از همسر آیندت می پرسی چیه؟

دخترک...

می ستایم دخترکی را که تن فروشی نمی کند و هنر می فروشد

دسشویی غضنفر

غضنفر میره دستشویی، برق میره جیییییییییییییییییییییغ میکشه.
زنش بهش میگه چرا جیغ میکشی، برق رفته!!
میگه فک کردم زیادی زور زدم کور شدم

نون پنیر دختر عمم

یکی از بچه ها تعریف میکرد که:

دختر عمم 4 ساله بود اومده بود خونه ی ما داشت نون و پنیر می خورد. دهنش پر از نون و پنیر جویده شده بود یهو بلند شد و شروع کرد به دویدن پاش گیر کرد و خورد زمین و شروع کرد به گریه کردن دهنش رو باز کرد و نون و پنیر های جویده شده هنوز تو دهنش بود که عمم با ترس زد تو سرش و خیلی جدی گفت خاک تو سرم مغزش اومد تو دهنش :|

سریال حریم سلطان

داشتم سریال بی معنی و واقعا چرت حریم سلطانو میدیدم.یه چیزی یهو دیدم خییلی عجیب بود.

میدونید اسن  گالیله چند سال پیش اثبات کرد زمین کروی هست !؟

حدودا سال1652 میلادی
بعد سلطان سلیمان عثمانی چه سالی حکومت میکرده !؟
حدودا 1610 میلادی

بعد الان این وسط یه سوال مهم وجود داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از عوامل و کارگردان فیلم حریم سلطان یا ( MUHTESEM YUZ YIL ) سوالی داریم و اون اینه که این آقای سلطان اون ماکت کره ی زمین رو از کجاشون در آوردن و به عنوان دکور گذاشتند تو اتاقشون ؟؟؟!!!
حالا شاید تاریخای ما هم یه کمی اینور اونور باشن ولی این تو اصل قضیه فرقی نداره.
عوامل این سریال غیر تاریخی و سراسر حرم سرایی و توخالی ، مردم دنیا رو چی فرض کردند ...


یه مطلبی که باس بگم اینه که خاهشن مطلب یا عکس رو کپی میگیرید اسم وبو دیگه دسکاری یا پاک نکنید...

مرسی...

خیانت

برای خیانت هزار راه هست.
 اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست...

خودایا بیا منو بخور

خودایا ترو به همین وقت قسمت میدم منو بخور راهتم کن...

روایت عاخرت

روایت معتبر داریم که:

دخترانی که در این دنیا دوست پسر ندارن خداوند آنان را در عاخرت مورد خطاب قرار داده و میفرماید:

          ایتها النسوان !!!

اینهمه پسر گوگولی مگولی واستون اون دنیا فراهم کردیم، نتونستید یکیشو تور بزنید حالا میخواهید اینجا که پر از حوری های بغایت نانازتر از شما هست من براتون چی کار کنم؟

دخترا وقتی میخان مسواک بزنن

دخترا وقتی میخان مسواک بزنن

انقد به دخترا گیر ندین

بابا انقدر به آرایش دخترا گیر ندید. مسخرشون نکنید
هی دماغشو فلان کرده لباشو فلان کرده نگید.

لج میکنن ودیگه آرایش نمی کنن اون وقت دیگه نمیشه
نگاهشون کرد و دودش تو چشمم خودتون میره هااااا

حالا از من گفتن بود.

نظرتون در مورد این عکس زیبا هم بگید.دخترای گل


نسل بعد

الان داشتم به این فک میکردم که نسل بعدی بابا بزرگا همه ابرو برداشته، مامان بزرگا دماخ عملی چه شوددد...

خورشید جاودانه

تو رفته ای که بی من،تنها سفر کنی
من مانده ام که بی تو ،شبها سحر کنم
تو رفته ای که عشق من از سر به در کنی
من مانده ام که عشق تو را تاج سر کنم

روزی که پیک مرگ مرا می برد به گور

من ،شب چراغِ عشق تو را نیز می برم
عشق تو

نور عشق تو

عشق بزرگ توست

خورشید جاودانی دنیای دیگرم
«فریدون مشیری»

قلب زیبا

در جستجوی قلب زیبا باش نه صورت زیبا.
زیرا هر آنچه زیباست، همیشه خوب نمی ماند؛ اما آنچه خوب است، همیشه زیباست...

اگه 24 ساعت نامریی شین چیکار میکنین؟؟


من که میرم کل بانکای شهرو خالی میکنم

گرگ

عزیزم : همیشه که خر به تورت نمی خوره !! یه بار هم گرگ به تورت می خوره و تیکه تیکَت می کنه !!!

وصیت من

میخام وصیت کنم

هیچی دیگه نمیخوام ازتون.

اینکه:

پس از مرگم مزارم رو با آب و صابون بشورین تا هر کس از مزارم رد میشه بخوره زمین بخندم روحم شاد شه

فریـبــا مـــعــصـــومـــی

فریبا معصومی 27 ساله ساکن روستای صالح سرا شولم از توابع شهرستان فومن حدود 11 سال است که با کمترین امکانات و در اوج معلولیت به خلق آثاری با ارزشهای هنری می پردازد.
از توانایی های برجسته او میتوان به پولک دوزی ؛ کاموا بافی؛ عروسک سازی ؛ نقاشی ؛ گل سازی و اشاره کرد.

درود بر فریبای عزیز که هرگز از پای ننشست

عکس خوشگل این دختر

به خدا اگه بذارم فکر کنی‌ این فتوشاپه
اصلا عکاسش خودم بودم

باز بگین گیر میدی.خوب مشکل دارین دیگه.خدا شفاتون بده 

علم فیزیک من

وقتی بچه بودم زنگ یه خونه رو که میزدم در نمیرفتم،وامیستادم تا صاحبخونه در رو باز کنه بعد قدم زنان از جلوش رد میشدم!
اونم محاسبه میکرد با خودش میگفت:کسی که زنگ رو زده الان رسیده سر کوچه پس این نیست!!
از همون طفولیت علم فیزیکم خوب بود


عابدزاده

هست کسی که دوسش نداشته باشه؟؟

پخش نظرات شما

فکر می کنید من نظراتتونو چی کار می کنم؟؟
.
.
.
.

.
.
.
.
برای خودم که نگه نمیدارم....؟
.
.
.
.
.
.
.
.
نخیر......!

من نظرای شما رو می برم مناطق محروم که اینترنت ندارن میدم بهشون اینقدر ذوق می کنن که نگو....!
بعـــــــــله .یه همچین آدم خیرخواهی هستم من

موش و پنیر

میتونین رو 10 ثانیه بگید که موشه از کدوم شماره به پنیر میرسه؟؟؟؟؟؟؟

ته ریش چیست؟

ته ریش چیست؟
نیم سانت مو که با روح و روان خانومها بازی میکند.

زبون

لاقل اگه قدتون کوتاس زبونتونم کوتا باشه لدفن

قربون اون اشکات

قربون اون اشکات...

تیکه کلامتون چیه؟؟؟؟

تیکه کلامتون چیه؟؟؟؟

کفترای حرم

دوست دارم برم حرم روصندلی  بشینم و این کفترا بیان دورو برم ، براش دون بپاشم؛

یهو پاشم همشونو با سنگ بزنم...

خوابوندن بچه توسط پدر

یه بچه ای وسط بابا و مامانش خوابیده بود...
باباهه واسه اینکه ببینه بچه خوابه یا نه، آروم به زنش میگه:
این بچه اگه آخرسال قبول بشه براش دوچرخه میخرم.
بچه داد میزنه:نمیخوام...چند دقیقه بعد دوباره باباهه میگه:اگه قبول بشه براش اسباب بازی میخرم.دوباره بچه داد میزنه : نمیخوام...چند بار باباهه امتحان میکنه میبینه بچه نخوابیده...
آخر از خود بچه میپرسه:پس پدرسگ تو چی میخوای؟
بچه میگه : میخوام نیگاه کنم:|

اگه گفتین چی داره میگه؟؟؟؟؟؟

اگه گفتین چی داره میگه؟؟؟؟؟؟


های لایت کن
:::   i love you    :::