رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

پیره مرد مهربون...

ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺍﺳﺘﺨﺮ ﯾﻪ ﭘﯿﺮﻣﺪﻩﺳﻌﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﻩ ﺑﻬﻢ ﯾﺎﺩ ﺑﺪﻩ که ﭼﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﺷﻨﺎ ﮐﻨﻢ .
ﺍﻭﻥ ﻣﻮﻗﻊ ﻓﮏ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﭘﯿﺮﻣﺮﺩﻣﻬﺮﺑﻮﻧﯿﻪ.
 ﻭﻟﯽ ﺍﻻﻥ ﻣﻨﻈﻮﺭﺷﻮ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ :))))))))
نظرات 8 + ارسال نظر
4لی جمعه 29 آذر 1392 ساعت 00:26

دیشب رفتم یکم کلم پلو(بله ما شیرازیم حرفی داری؟) بدم همسایمون رفتم دم درشون زنگ زدم ،
همسایمون از پشت آیفون : کیه ؟
من: کلم پلو
همسایمون )))))))))))
من((((((((
شوهرم:خاک تو سرت کلم
بازم من

zemestoon جمعه 29 آذر 1392 ساعت 00:40

اخرش ما نفهمیدیم تو رو بوسی کردن باید دوتا بوس کنیم یا سه تا

لامصب خیلی شرایط سختیه

یهو میخوای سه تا بوس کنی طرفو
اون دو تا بوس میکنه جا خالی میده وسط جمع ضایع میشی

mariya جمعه 29 آذر 1392 ساعت 00:47

غضنفر تو هواپیما کنار تیمسارى میشینه میکه :آقا سربازى؟تیمساره مىبینه آدم ساده ایه میکه:بله…غضنفر میگه مرض داری لباس تیمسار پوشیدى

حسام پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 19:54

زمستون باهات شدید موافقم.منتها ما یزدیا تو ۳و۴ش شک داریم یه بار رو حساب ۴تا رفتم با یارو روبوسی کنم اونم بناش رو ۳تا بود بندخدا جاخالی داد با پیشونی رفتم تو دماغش!

30rish سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 22:02

سیلوم علیکوم D:
رفته بودم سوپرمارکت میخواستم پفک بخرم اسم چی توز موتوری یادم رفته بود حالا مکالمه رو داشته باشید ^_^
من:سلام این پفکاتون چندن؟؟
صای مغازه:سلام کدوما؟؟
من: اینا که میمون داره روش :|
صاب مغازه: با عینک یا بدونه عینکش؟؟
من: O.o بدونه عینک
صاب مغازه: همه شون ی قیمته 500 ^_^
خو مرض داری مگه با احساساته من بازی میکنی؟؟ :||

gol agha پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 21:41

پسره اومده تو صفحه ی فیسبوک دوس دختر سابقش نوشته((حالم داغونه مثه قیافه ی دوس پسر جدیدت ))
=))
دختر :؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوست پسر جدیدش :((((((
حال خراب یارو :))

nil جمعه 13 دی 1392 ساعت 18:24

دیروز بابام به برادرزادم که 5سالشه میگه دست تو دماغت نکن.اونم برگشته خیلی شیک میگه :رطب خورده را منع رطب کی کند؟؟؟!!!!!!!!!
(یعنی تو که خودت دست میکنی تو دماغت چرا به من میگی)
من تا 15 سالگی فکر میکردم وقتی میگن دیوان حافظ یعنی حافظ دیوانه بوده.....
برادر زاده ی شاعره من دارم...

marmoolake poshte abgarmkon سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 23:37

ﺩﺍﺭﻡ ﺗﻮ ﮐﻮﭼﻪ ﺭﺍﻩ ﻣﯿﺮﻡ ﯾﻪ ﺧﺎﻧﻤﻪ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺭﻓﺖ ﺗﻮ ﭼﺎﻟﻪ ﺁﺏ ﭘﺎﺷﯿﺪ ﻫﻤﻪ ﺻﻮﺭﺗﻢ ﻭ ﻟﺒﺎﺳﺎﻡ ﺧﯿﺲ ﺷﺪ، ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﻭﺍﯼ ﺧﯿﺲ ﺷﺪﯾﺪ؟
ﮔﻔﺘﻢ :ﻧﻪ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﻪ ﺧﺎﻧﻢ ﻣﺤﺘﺮﻣﯽ ﻣﺜﻞ ﺷﻤﺎ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﯾﺎﺩ ﮔﺮﻓﺘﻪ... ﺍﯾﻨﺎ ﺍﺷﮏ ﺷﻮﻗﻪ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد