رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

عقل و احساس...

عقل و احساس...

برخورد با متولدین هر ماه

*در برخورد با متولدین هر ماه به نکات زیر توجه کنید *
************
در کارهای خصوصی متولدین فروردین ماه دخالت نکنید
حس حسادت اردیبهشتی ها را تحریک نکنید

خردادیها به سمت افرادی فرهیخته جذب می شوند
تحت هیچ شرایطی متولد تیر ماه را دست نیندازید
مردادی ها عاشق دریافت گل و هدیه و توجه هستند
شهریوری ها و یک زندگی آرام و بدون ماجرا
برای هر تصمیمی به متولد مهر ماه فرصت دهید
آبانی ها سریع دل بسته و سریع تر دل میکنند
متولد آذر ماه عاشق پیاده روی و پیک نیک است
سرقول خود به دی ماهی ها بمانید
بهمنی ها حساس و نکته سنج هستن
متولد اسفند را به تماشای فیلم اکشن نبرید

عشق الکی

قدیما هزار ساعت عشق بود و یک بوسه ی یواشکی...
الان هزار تا بوسه ست و همه عشق ها الکی

دسمال توالت

جا نمیرفت لعنتی اصابم خورد شد

یاااا امامزاده بیژن

یاااا امامزاده بیژن  :))))
کدوم امام بوده که اسم بچش رو بیژن گذاشته؟! سواله واسم

رو پارچه نوشته از نوادگان امام سجاد(ع

بند تاپت

"بند تاپت شله افتاده رو بازوت"
.
..
.
.

.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.

.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

بخشی از آهنگ امیر تتلو با نام"بند تاپت" !!!!

تنها چیزی که منو آروم میکنه اینه که میگن یک روز قیامت و حسابرسی هم هست ...!

مقنعه

چند روز پیش توی صف تاکسی بودم به یه دختره عجیب خیره شدم ول کنم نبودم.

حالا هر لحظه لبخندم تحویل میدادم.

اونو میگی دود از گوشاش زده بیرون همچین احساس زیبایی هم در درونش شعله ور شده.

یهو اومد جلو گفت: چته آدم ندیدی؟
گفتم :خانوم مقنعت و برعکس کردی سرت
هیچ دیگه شما خودتون قضاوت کنین چی به روزش اومد

دلت هوای کیو کرده...

اگه همین الان دلت هوای کسی رو کرده که پیشت نیست.یه جمله به یادش بگو

اگر دوست داشتی اسمش هم بگو


سه تا اصفهانی

با عرض معذرت

سه تا اصفهانی مسابقه میدن هر کی زودتر سرشو از آب دربیاره بایدبرای بقیه پیتزا بخره !
.

.

.

.
.
.
.
.
.

.

.

.
.
.
.
.
.

.

.

.
.
.
.
.
.

.

.

.
.
.
.
.
.

.

.

.
.
.
.
.
.

.


.
روحشان شاد و یادشان گرامی
!

بعده غذا خوردنم

شما هم مسه من هسطین؟
لامصب غذا رو که میخورم مثه گلوله درجا میفتم کناره سفره.سست میشم دراز میکشم!

چهره دختران ایرانی بعد از تحریم

//چهره بعضی از دختران ایران 6 ماه پس از تحریم لوازم آرایش//
خخخخخخخخخ

پسرای بدبخت

کاملن معلومه تو منو دوس نداری

کی گفته عزیزم دوس ندارم؟

  اگه دوس داشتی بهم زنگ می زدی

من همین دو دیقه پیش بهت زنگ زدم

تو خیلی خسیسی.دوس پسره مردم هر دیقه زنگ می زنن، یه دوس دارم دوس پسرش سه روزه بهش زنگ زده هنوز قطع نکرده
 خوب پسره دیونه اس
من دیوونه ام که با تو موندم

معلومه چی میگی آخه؟؟

همینی که شنیدی. بای برای همیشه

(پسرای بدبخت )

برو گمشو بابا

تلخ ترین قسمت زندگی

تلخ ترین قسمت زندگی اونجاست که آدم به خودش میگه:
چی فکر می کردیم و چی شد...

کیا اینجوری امتحان میدادن

کیا اینجوری امتحان میدادن.یادش بخیرررررررر

معنی عکس

عمرن نتونی معنی عکس رو بفهمی

نفهمیدی برو پایین های لایت کن ببین


::::ما (زن در آن ) = مازندران ::::::

دعوای مامان بابا

ارسالی از مهدی:

مامان بابام دعواشون شده بود ۳ روز بود قهر بودن.
بابام قبل از اینکه بیاد خونه زنگ زد بهم گفت بیا پارک سر خیابون کارت دارم
من
رفتم گفتم جانم؟

برگشته میگه ببین عزیزم ۳ شب هست که شام درست حسابی نخوردیم داریم هر شب نون و ماست میخوریم ، ۳ شبه رو کاناپه دارم میخوابم کمرم تا نمیشه پدرم درومده
من :-؟
گفتم خوب چیکار کنم؟ دعوا نکنین خوب
برگشته میگه ببین عزیزم باید یه فداکاری این وسط اتفاق
بیوفته
من :O
گفتم بابا حرفات بــــــــــــــ ـو داره یعنی چی؟
برگشته میگه مامانت از قهرمان بازی خیلی خوشش میاد، تو باید الان که رفتیم خونه با مامانت الکی جر و بحث کنی بعد من بلند شم بزنم تو گوشت بگم ببند دهننتو.پسره بی ادب. نباید به مامنت از گل نازکتر بگی
من :|

داداش توهمی

یکی از دوستام یه داداش توهمی داره.تعریف میکنه:

مثلاً این داداشم دو سال از منم بزرگتره.
شبا که میخوابیم هی میگه سعید یکی داره از تو کانال کولر ما رو نگاه میکنه!من
میرم پشت پنجره هوا بخورم یهو با داد منو پرت میکنه اون ور میگه: بخواب زمین الان شلیک میکنن! من
موتوری از بغلمون رد میشه جیغ میزنه میگه وای الان اسید بهمون میپاشن! من

دلتنگ

وقتی میگویم دیگر به سراغم نیا...

 فکر نکن فرامشت کردم...

یا دیگر دوستت ندارم...

فقط میدانم وقتی کسی دلش با من نیست...

بودنش مشکلی را حل نمیکند...

تنها دلتنگترم میکند...


آینده درخشان دهه هشتادیا

به به واقعا چه اینده ی درخشانی در انتظار دهه هشتادیاست :|

چه قفلم کردن

جوراب آبجی

جوراب نداشته جورابه خواهرشو پوشیده

چه خوش رنگم هست.سلیقش خوبه.شلوار پارچه ای و کفشش کشته منووو

سیل بهشهر...

کشته شدن هموطنان عزیزمان را درسیل دیشب استان مازندران(بهشهر) صمیمانه تسلیت میگوییم...


دزد خونمون و بابام

یکی از رفقا میگف:

چند سال پیش خونمون دزد اومد بابام دزد رو دید با شورت دوئید دنبال دزده دزده ام فرار میکنه.

بابائه منم تا وسطای کوچه دنباله دزده میکنه.

بعد یه لحظه دزده وای میسه بابامم وای میسه. .بعد دزده میزاره دنبال بابام وبابامم دِفرار
انقد دنبال بابام میکنه تا بابامو میکنه تو خونه درو میبنده.
یکی نیس بگه آخه پدره من از دزد میترسی مریضی دنبالش میکنی؟؟؟؟

کیمیا

اسمش کیمیاست حوالی خیابان کریمخان زند تهران مینوازد

همیشه تنش سالم باشه.زنده باشی شیر زن...

که سزاوار بهترینهایی

آنشرلی جواد

آنشرلی یادتونه با موهای قرمز؟

اینم جوادشونه

چه بویی میاد

اوففففففففف چه بویی میاد
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.




.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

اینجا نه! فقط همون بالا بو میومد

قربونش برم!!!!

نمیدونم چرا انقد با این اهنگ حال میکنم
.

.

.

.

صو


رَ


تِ


خوش


گِلی داری


تو با این فیست میری بیرون عجب دلی داری

من میخوام بوست کنم نمیزاری

شبا هم نمیخوابی تا صبح بیداری

حالا ای قربونش و وای قربونش کی قربونش؟

هیشکی خوب من قربونش :)))))))))

ثواب آخرت

اللهم صل علی محمد و ال محمد
.
.
.
.

......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

الان همه اینو خوندین من ثواب میکنم :))))))

من حتی اینجا هم فکر اخرتم هستم..

من خیلی زرنگم اسن

شمام از این کارا میکنین؟؟

شمام از این کارا میکنین؟؟

دوستی

دوستی مثل آب تودسته
نگه داشتنش خیلی سخته
فکرمیکنی توی مشتته ولی وقتی که دستتوبازمیکنی چیزی نمونده جزخیسی خاطرات...

سی‌دی شجریان

یه بار جوگیر شدم سی‌دی شجریان خریدم صبح از خونه راه افتادم گذاشتم .رسیدم محل کارم هنوز شروع نکرد به خوندن

یه جمله برای خدا

اکه بخاین فقط یه جمله برای

خدا بنویسین چی مینویسین؟؟!!!


داغون

یعنی داغونمااااااا ...... داغوووون‌ن‌ن

پسر بد بخت

پسر : عزیزم میتونی امروز بیای ببینمت؟
دختر : نه فامیلمون اینا اومدن مهمونی اینجا. نمیشه
پسر : باشه
فرداش : عزیزم امروز میای بریم بیرون اا؟
دختر : نه ...آخه کلی درس دارم باید بخونمشون.

...پسر : باشه
دو روز بعد
پسر : عزیزم فردا میتونی بیای بریم پارکی جایی ؟!
دختر : نه به خداااا .... فردا دعوتیم خونه عموم ایناااا
پسر : باشه
فرداش

دختر :میای منو برسونی دانشگاه.قبلشم بریم یه دوری بیرون بزنیم؟؟

پسر : آآآآآااااااای ...چرا زودتر نگفتی ؟!کار دارم.بخدا نمیرسم بیام.ببخشید.معذرت میخام.
دختر :من که میدونم با دوستاتی!!!دروغگو!! اصلا برووووووو با دوستاااااااااات استخر!!!!!!

برو به کارت برس.اونا برات مهم ترن ...بروووووووووو...اه

پسر بدبخت

وحید جمشیدی

یادی کنیم از وحید جمشیدی 24 ساله سرباز نیروی زمینی ارتش که در 26 تیرماه سال 1390 با گرفتن مرخصی راهی یکی از شهرهای شمالی شد اما در مسیر شاهد تصادفی مهیب بود که 2 خودرو به شدت به هم برخورد میکنند و 3 سرنشین این خودروها در اتاقک ماشین‌هایشان محبوس شدند.

این در حالی بود که هر لحظه احتمال داشت اتومبیل‌ها به خاطر نشت سوخت منفجر شوند وحید درنگ را جایز نداشت و بلافاصله به کمک زخمیان شتافت او با زحمت زیاد توانست هر سه نفر را از خودروها بیرون بکشد اما وقتی می‌خواست نفر سوم را به حاشیه اتوبان ببرد ناگهان یک خودروی پراید با سرعت زیاد از راه رسید و با او برخورد کرد.

این سرباز وطن که با درجه گروهبانی خدمت می کرد در این حادثه از ناحیه نخاع مهره های گردن و پای چپ دچار شگستگی و مصدومیت شد و یک ماه بحرانی را در بیمارستان سپری کرد و در نهایت فوت کرد

روحــش شاد ..

کیا نارنگی دوس دارن ؟

کیا نارنگی دوس دارن ؟

الان دیگه شمال وقتشه...

کُلُهُم اجمعین اسکلَین

از دست بعضیها نباید ناراحت شد چون نه تنها هیچی تو دلشون نیس بلکه تو مغزشون هم هیچی نیس
کُلُهُم اجمعین اسکلَین :))

تولد من

با نهایت تاسف و غم فراوان امروز تولد منه.یه سال دیگه به سنم اضافه شد.

16 مهر

سالروز تولد امین مبارکباداااا

ممنونم از پیامهای تبریکتون.ایشالا تولدتون جبران کنم



ابرو نگو کیوی

بابا ینی  گفتن ابــــروی کلفـــت ،نه اینکه کل پیشونی رو ور داری موکـــت کنی!
والا با بعضی از این دخترا وقتی صحبت میکنم لحظه فکر میکنم دارم با کیوی صحبت میکنم...
ابرو ساختن عرضش از اتوبان تهران کرج بیشتره لامصب

کاریکاتور برگزیده ششمین جشنواره عکس

کاریکاتور برگزیده ششمین جشنواره دوسالانه عکس مستند ونکور کانادا که منجر به سکوت یک دقیقه ای هیئت داوری شد.

واقعا ارزش یک ساعت سکوتم داره...

وقتی اینترنت ملی شه

وقتی اینترنت ملی شه

دومین دارنده بلندترین زبان دنیا

«نیک آفاناسیف»، جوان آمریکایی است که با داشتن زبانی به ارتفاع ۸/۸ سانتیمتر دومین دارنده بلندترین زبان دنیا به شمار می‌رود.

این جوان می‌تواند با زبانش ابروهایش را با زبانش خیس کند

ماه ها

از 3 نفر هرگز متنفر نباش
فروردینی ها ، مهری‌ ها ، اسفندی ها
چـون بهتـرین ها هستند

************************************

سه نفر را هرگز نرنجون

اردیبهشتی ها ، تیری ها ، دی ماهی ها
چـون صادق هستند...

***********************************

سه نفر رو هیچوقتـــ نذار از زندگیتـــ بیرون برن :
شهریوری‌ ها ، آذری‌ ها ، آبانی ها
چـون به درد دلتـــ گوش میدهند...

***********************************

سه نفر رو هرگز از دستـــ نده :
مردادی ها ، خردادی ها ، بهمنی ها
چـون دوستـــ واقعی هستند...

***************************************

تو مال کدوم ماه هستی؟