رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

ترانه زیبای پویا بیاتی

منو یادت نمیاد ، میدونم                      تا همینجاشم ازت ممنونم

دیگه حتی نفسم در نمیاد                    کاری جز دعا ازم بر نمیاد

برو خوش باش ، برو شیرینم             من به آینده تو خوشبینم

برو که الهی خوشبخت بشی              مثل من درد جدایی نکشی 

نوش جونت همه بی کسیام                     برو خوشبخت بشی

منو ول کردی با دل واپسیام                   برو خوشبخت بشی

اگه رفتی ، اگه تنها موندم                   برو خوشبخت بشی

اگه تو خاطره ها جا موندم                   برو خوشبخت بشی

نوش جونم که همش دلتنگم                    نگران من نباش

اگه عمرم داره از کف میره                   نگران من نباش

اگه هر شب نفسم میگیره                     نگران من نباش 

دانلود این ترانه زیبای خوشبختی با صدای پویا بیاتی


دانلود

نظرات 2 + ارسال نظر
pari naz دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 19:56

khily khomshel bod

حسام چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 21:49

ایول منم عاشق صدا پویا بیاتی ام .خیلی باهاش حال مکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد