رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رسوا

خواهرم اول میرفت منم سوم دبستان بودم یه بار بهش گفتم:

تو بچه سره راهی هستی ما تو رو از کنار مسجد پیدا کردیم!

هر چی اصرار میکردم میگفت:

نه تو دروغ میگی.

دو سال بعدش یه بار مامانم دعواش کرد اونم زد زیره گریه گفت:

آرهههههه من خودم میدونم.

مامانم : چی رو میدونی؟

من که دوزاریم افتاده بود هی چشم و ابرو میومدم که نگووووو.

خواهرم: من خودم میدونم منو از کنار مسجد پیدا کردین

مامانم:غلط کردههههههههه.کیییییییییی گفته؟ خودشو از تو جوب پیدا کردیم

و این چنین بود که من رسوا شدم


نظرات 2 + ارسال نظر
عسل*قدیمیه ام* پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 13:49

اخی چه ضایع بازاری شد

ندا شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 22:11

عه از تو جوب پیدات کردن.....بچه سر راهی تخس بی ادب به بقیه تهمت زنه ،بده بی .....بی .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد