رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

مقابل خدا

فکر کن به اون روزى که من و تو،هردو مقابل خدا ایستادیم
بعدخدا همه ى اون کارایی که من،واسه به دست آوردنت انجام دادمو مثل یه فیلم از جلوچشمات رد میکنه
از گریه هاى شبونه…تاااا درد دل هاى محرمانه
بعد تو یه نگاهى به من میکنى ومن باز دارم گریه میکنم
تو توى اون لحظه،چی دارى به من بگى؟

جزاینکه بگى:متأسفم

جاى من بودى،می بخشیدى؟


نظرات 2 + ارسال نظر
غریبه شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 18:19

مرا به تختم ببندید و تنهایم بگذارید

هرچقدر هم نالیدم و فریاد زدم به سراغم نیایید....

من دارم اورا ترک می کنم..!!!

عشقت یا دشمنت؟ شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 21:23

کی؟
امین تو کاری نکردی؟
بیا از الان با هم باشیم

اگه راس میگی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد