رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

مهدی شاه محمدی

مهدی شاه محمدی 22 ساله، یکشنبه شب بر اثر سکته مغزی در بیمارستان میلاد از دنیا رفت و خانواده ی عزیزش با اهدای اعضای بدن مهدی جان تازه ای به افراد نیازمند هدیه کردند.
مهدی در بدن تک تک افرادی که اعضای بدنش را هدیه گرفته اند زنده است.
روحش شاد و یادش گرامی
مهدی جان یادت همواره زنده خواهد ماند...

همین فردا برید هلال احمر عضو شید.بعده یه مدت یه کارت عضویت بهتون میده.

تا اینجوری مثله این جوون جونه انسانها رو نجات بدید.

امیدوارم تک تکه اونایی که میرن عضو میشن بیان اینجا بگن من رفتم عضو شدم...

تو قلب خدا جا دارید...

موفق باشید

نظرات 7 + ارسال نظر
الهه بانو شنبه 25 آذر 1391 ساعت 18:34 http://www.elahe72.blogfa.com

الهی خدا رحمتش کنه.امین من خاستم عضو شم مامان نزاشت گفت دلم نمیاد الان ایحرفا رو بزنیمن دوس دارم.توی نت هم میشه ثبت نام کرد کارت رو پست میکنن

سحر شنبه 25 آذر 1391 ساعت 19:44

من رفتم کارت بگیرم از یارو پرسیدم همین برا اهدا عضو کافیه میگه نه اصل رضایت پدر مادره.....
دیدم وقتی رضایت نمیدن چه کاریه.......

kimia شنبه 25 آذر 1391 ساعت 20:01 http://kooyebaran.blogfa.com

روحش شاد باشه
خدا هم صبر بده به خانوادش
منم عضوم البته خانواده منم همین حرفو زدن اما خدا هر چی بخواد همون میشه
تازه آبجی یامم عضو شدن
یا علی

باران پاییزی یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 09:49 http://baranpaiezi.blogfa.com

من 5 ساله عضوم امین. تو چی؟
فکر کنم تو هم عضو باشی آخه گاهی اوقات ازین مطلبا مینویسی.آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آره.خیلی وقته

fatii یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 17:46

خدا رحمتش کنه روحش شاد

الهه سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 10:35

من سال 87 عضو شدم

سعیده پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 01:53

روحش شاد
من ۳ساله عضوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد