رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

جریان تلفنه دخترو پسر

پسره تلفن رو برمیداره یه شماره میگیره:

یه دختره جواب میده : بله ؟
پسر : گوشی رو بده به اون بابای بی همه چیزت
دختر : بله ؟

پسر : خودتو به خریت نزن ! گوشی رو بده به اون بابای فلان فلان شدت
دختر : ببخشید بابا خونه نیستن
پسر : فکر کردی من خرم ؟ فکر کردی من مالمو از سر راه پیدا کردم ؟ فکر کردی من ازش میگذرم ؟

نه خانم جون کور خوندی !بهش بگو میام با حکم جلب میبرمش

دختر : آقا ترو خدا بگین بابم چیکار کرده ؟
پسر : خودتو به نفهمی نزن با اون بابای فلانت
دختر : تروخدا بگین چی شده؟
پسر : یعنی نمیدونی ؟
دختر : نه بخدا ! تروخدا بگین بابام چیکارکرده
پسر : خانم جون بابات مالمو خورده ! الان یه ماهه که نمیاره بدهیش رو بده
دختر : بدهی چیه ؟ بابای من ؟ حتماً اشتباه میکنید
پسر : آره اشتباه کردم, همون موقعی که میومد التماس میکرد میگفت تروخدا منو بساز ! الان دوروزه که لب نزدم ! التماسم میکرد, همون موقع باید بهش میگفتم نه تا الان به خاکه سیاه نشینم
دختر : بابای من ؟
پسر : نه پس زن بابای من ؟
دختر: !!!!!!!!!!!!!!!!
پسر : خلاصه اینکه بایستی بیاد تصفیه کنه وگر نه میفرستمش اونتو
دختر: (گریه کنان)حالا چقدر بدهکاره ؟
پسر : 4تا شیر کاکائو داشته دوتا دوغ, یه نوشابه, 8تا هم کلوچه. سرجمع میشه 1420 تومن
دختر : مریض بوق بوق بوق

من نبودم.باز نیاین بگین تو بودی

نظرات 4 + ارسال نظر
نگار سلطان یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 21:19

بچه امین دروغ میگه کاره خودشه

نگار سلطان یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 21:20

بچه ها امین دروغ میگه کاره خودشه

الهه بانو یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 23:06 http://www.elahe72.blogfa.com

امین تو ازینکاراهم میکنی مگه؟

صدف دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 19:32 http://sadaf-2668.blogsky.com

پیش خودت نگفتی دختر مردم سکته کنه کی میخواد جواب بده؟؟
همین کارا رو میکنی میگم بعضی پستای احساسی که میذاری بهت نمیاد دیگه...

من نبودم بوخودا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد