رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

سوتی بد

منتظره تاکسی بودم که برم میدون شهدا، چون یه نفر جلو بود نشستم عقب، جلو ایه یه خرده پایینتر پیاده شد.

من هنوز عقب بودم، بعد سه تا زن به راننده گفتن مستقیم؟

اونم ایستاد، بعد رو کرد به من گفت اگه ممکنه بیا جلو بشین که اونا راحت باشن.

پیاده که شدم رفتم پیش در جلو سرمو از پنجره کردم تو ماشین بهش گفتم آقا شهدا میری؟!

حالا من به مغزم خون نرسید سوتی دادم.نمیدونم چرا خوده راننده هم تو جواب گفت: آره مسیرم میخوره، بیا بالا!

تا رسیدم شهدا هفت بار رنگ عوض کردم


جالب میشد یارو میگفت نه مسیرم نمیخوره :))

نظرات 1 + ارسال نظر
هلیا سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 21:05

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد