رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

اگه عشقتون تنهاتون بذاره...

محسن

میگم خیلی پستی.آشغال

zahra

امیدوارم روزی پشیمون نشی

 ...

لیاقتت همین بود!

 تک و تنها

دوستت دارم...

میثم

دیگه برو.دیگه داره حالم ازت بهم میخوره

 fateme

آه تو رو خدا نروووووو!منو تنها نذار رو قلبم پا نذاررررر

...

میگم هر وقت برگردی،هستم

بهار

عشق ی چیزه 2طرفس،وقتی اون دوسم نداره،پس منم عاشقش نیستم
پس بهش میگم:گمشو به درک

نیلو

بهش میگم دیگه نمیخوام حتی نگاش کنم بره ب درک بی لیاقت

هلیا

ازش دلیلشو میپرسم بد اگه قانع شدم ارزوی خوشبختی میکنم واسش ولی از اونجایی که میدونم عمرا دلیل قانع کننده داشته باشه واگذارش میکنم به خدا

zahra

راستی امین،خودت چه جوابی میدی؟

امین:

یک نصیحت...

عشق رو از زنبور یاد نگرید که وقتی از گلی جدا میشه میره سراغ گل دیگه

عشق رو از ماهی یاد بگیرید که وقتی از آب جدا میشه می میره...

نظرات 14 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 19:59

میگم خیلی پستی.آشغال

zahra سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 23:12

امیدوارم روزی پشیمون نشی

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 07:36

لیاقتت همین بود!

تک و تنها چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 08:17

دوستت دارم...

zahra چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 18:36

راستی امین،خودت چه جوابی میدی؟

میثم چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 18:36

دیگ برو.دیگه داره حالم ازت بهم میخوره...

fateme چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 21:53

آه تو رو خدا نروووووو!منو تنها نذار رو قلبم پا نذاررررر

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 22:00

میگم هر وقت برگردی،هستم

بهار چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 22:11

عشق ی چیزه 2طرفس،وقتی اون دوسم نداره،پس منم عاشقش نیستم
پس بهش میگم:گمشو به درک

نیلو پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 18:01

بهش میگم دیگه نمیخوام حتی نگاش کنم بره ب درک بی لیاقت

هلیا شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 23:28

ازش دلیلشو میپرسم بد اگه قانع شدم ارزوی خوشبختی میکنم واسش ولی از اونجایی که میدونم عمرا دلیل قانع کننده داشته باشه واگذارش میکنم به خدا

nafaseh raha چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 15:09 http://nafasehraha.blogfa.com

سکوت ...

عسل سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 17:14 http://onemisscall.blogfa.com/

میگم خیلی پستی اشغال نفهم.........دیگه حالم ازت بهم میخوره نامرد.اخه عشقم رفته همین حرفارو بهش زدم هه هه هه هه ب درک بره ب جهنم

دختر یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 15:42

بهش میگم: رفتی درم پشت سرت ببند....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد