رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

تو کیستی

تو کیستی که من اینگونه بی تو بی تابم

 شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم

 تو چیستی که از هر موج تبسم تو

 بسان قایق سرگشته ی روی مردابم

نظرات 4 + ارسال نظر
s.g پنج‌شنبه 6 آبان 1389 ساعت 20:28

سلام دوست عزیز وب قشنگی داری این شعرها رو خودت گفتی؟

پرستو پنج‌شنبه 13 مرداد 1390 ساعت 15:44

سلام اگه میتونی بازم از فریدون مشیری شعر بنویس.راستی خیلی از وبلاگت خوشم اومد.با حال من سازگاری جالبی داره الان که وبلاگتو خوندم گریم گرفت شاید عاشق شدم و تو بودی که اینو یادم آوردی.ممنون از وبلاگ قشنگت

شاهی کیجا پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 16:16

من شاهی کیجا هستم ریکا جان.از هجوم فکر من خوابت نمیبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///خاااااااااااااااااا

ینی چی؟

شاهی کیجا پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 20:47

خودت گفتی تو کیستی؟معرفی کردم دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد