رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

عکس های دوران کودکی من !!

عکس های دوران کودکی من !!  

من  وقتی یه شکست عشقی بزرگ خوردم sad

 

من در ماشین day dreaming 

 

من در باشگاه cowboy

 

من, وقتی یه گندی زدم I don't want to see 

 

من در مسابقان بوکس... feeling beat up 

 

من وقتی مرد عنکبوتی شده بودم cool

 

من وقتی که ذوق ترکونده بودم tongue 

 

من در حال چت thumbs down 

 

من وقتی خیلی گرسنم بود whistling 

 

من در حال هندونه خوردن batting eyelashes 

 

من وقتی خراب کاری کرده بودم d'oh 

 

من , وقتی اصلا اعصاب درست حسابی ندارم at wits' end 

 

  

من وقتی که دهقان فداکار شدم :177:

 من در حال دیدن یک خواب خــــــــیلی خوب day dreaming 

 

من وقی سیا مست کرده بودم :6qwup3: 

 

 

من .... نه ببخشید این دوستمه  laughing

 

من , بعد از دیدن یک فیلم مزخرف هندی  don't tell anyone

 

من و دوست دخترم big grin 

 

وای که بیچاره کردند ما رو این دختر ها chatterbox 

 

من وقتی پیشنهاد ازدواج به دوست دخترم دادم love struck 

من وعیال big hug 

 

من و عیال در پارتی   

 

من , اولین باری که شمارو دیدم party 

  

اگه گفتید من کدومم...! big grin 

 

دوستون دارم kiss 

 

بای wave love struck

نظرات 4 + ارسال نظر
فری چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 22:01

سلام این قسمت عکسهای دوران کودکی من جالب بود!!!!
عکسهاش باحال بود
ممنون

majid پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 00:00 http://fond.blogsky.com

salam blog bahale dare rasti merc ke be ma sar zadi by..

سلام.مرسی.

مهرداد شنبه 1 آبان 1389 ساعت 18:44

سلام داش امین منم مهرداد سایتت خیلی باحاله

نیلو سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 17:39

سلام امین جان خیلی وبلاگ خوب و کاملی داری این قسمتش که خیلی با حال بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد