رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

لامصبااااا

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 19 آبان 1391 ساعت 21:05

امین رو زبونت فلفل بریزم دیگه فش دادن یادت میره

fateme شنبه 20 آبان 1391 ساعت 13:27

من که همیشه نظر میدم

تی فِداااا

سامی شنبه 20 آبان 1391 ساعت 19:16

ای پسر دهه شصت رشتی فقط بخاطر تو

رشت؟؟؟؟؟؟؟؟ زدی به کادوون

fateme شنبه 20 آبان 1391 ساعت 21:13

امین بچه رشتی؟؟؟؟ باقلاقاتق با مرغنه؟؟؟؟؟؟

بابا من رشتی نیستم

من شمالیم.ولی رشتی نیستم.
من بچه ساری هستم

foruzan شنبه 20 آبان 1391 ساعت 22:26

سلام امین آقا تمام مطالبی که میذاری واقعا باحالن.مرسی

مرسی.ممنون

[ بدون نام ] یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 08:53

دیگه با همه اره با ما هم اره
ساروی ها اولن نمیگن تی فدااااااااااا-دومندش مال هرجا باشی ادم که هستی( این یکی رو شک دارم ) بازم فقط بخاطر تو

من فرشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد