رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

اولین سوالی که از همسر آیندت؟

اولین سوالی که از همسر آیندت می پرسی چیه؟

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 20 آبان 1391 ساعت 23:17

من یکی که قهر کردم باهاتو دیگه نطر نمیدم
اما امین
واقعا
خدایی
به تو چه؟

بابا تو نظرتو بگو.حتمن باس غر بزنیننننن

[ بدون نام ] یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 08:56

طرفدار امین روبه فردا نبودی که؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟راستشو بگو

[ بدون نام ] یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 12:18

اقا-امین جان-نظر سنجیات چرا رای ما رو حساب نمیکنه-رای ما رو دزدیدی؟؟؟؟؟؟؟؟سانسور چی نباش

تو کدوم نظر سنجی؟ امکان نداره

fateme یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 13:32

کار و خونه داری؟

[ بدون نام ] دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 09:28

همین بهترین خواننده کیه و دختر پسرا بهم چی میگن-رای ها اصلن تکون هم نمیخورن

درسش میکنم

باران پاییزی دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 11:02 http://baranpaiezi.blogfa.com

امین جان برای شما 4 نفر نظر میزارن. دوتاشون که با هات ورن بکیش معلوم الاسم و اون یکی مجهوالاسم. یکی فاطمه که اهل دله رشتیه و ان جان قوربان یکیش منم که بی طرفم. البته اون نظرایی رو که میبری مناطق محروم رو هم در نظر گرفتنما والا
من ازش می پرسم دستپختش خوبه یا نه. چون دستپخت شوهر آیندم برام خیلی مهمه. باور کن

بابا تودنیا فقط شما با مرامین.بقیه هیچی اسن بخدا.
بقیه میان میخونن.کلشونو میندازن میرن
جور بقیه رو میکشین
تی فِدا...

fateme دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 21:47

امین پس من چی؟؟؟؟؟ من که نظر میدم؟؟؟؟ راستی کی گفته من رشتیم؟؟؟؟ چرا این همه رو رشتی میبینه وااااااا

باران پاییزی سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 09:28 http://baranpaiezi.blogfa.com

قربون داداش. ببین وبلاگ منم سر بزن دیگه. اینقده سرت شلوغه وقت نمی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هاهاهاها؟؟؟؟؟؟؟
فاطمه جان مال هر جای ایران که باشی عزیزی. تی جان قوربان. من رشت شینم امین.

Delara جمعه 26 آبان 1391 ساعت 18:51 http://www.delara69.blogfa.com

aya vakilam ????????

negarrrrr soltan جمعه 26 آبان 1391 ساعت 20:43

سلام امین.آدم اینقدر شب خواستگاری هل میشه که بعدا میفهمه که چه غلطی کرده این حرفا و سوالات همش کشکه چون آدم قرار نیست با حرف و سوال و این برنامه ها آیندشو بسازه...اگه طرفت بخواد دروغ بگه و یه زندگی رویایی رو برات داستان کنه میییییییکنه-من به هیچ مردی اعتماد ندارم دیگه چون دیگه مردعاشق و زن دوست وجود نداره-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد