رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

خودکشی دختر ۱۷ساله در خیابان حافظ

در این حادثه دختر نوجوانی حدودا 17 ساله با روپوش مدرسه خودش را از پل عابر پیاده به خیابان انداخت.

یکی از شاهدان عینی ماجرا گفت:

من دیدم که این دختر از نرده های پل خودش را آویزان کرده.

ابتدا تصور کردم چیزی مثل شال یا لباسش از پل آویزان شده و می خواهد آن را بردارد.اما لحظاتی بعد خودش را از نرده های پل آویزان کرد.

چیزی حدود 10 ثانیه با دست هایش از پل آویزان بود و قبل از آنکه ما بتوانیم کاری بکنیم،خودش را پرت کرد.



بر اساس مشاهدات این نوجوان چند بار نیز کلمه «مامان» را تکرار کرد.


واقعا چراااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
سعیده دانا یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 22:23

وبلاگت جالبه همیشه موفق باشی
دوستان برام دعا کنید
به امید دیدار

برات دعا کنن؟؟؟
به امیده دیدار؟؟؟

سعیده سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 00:35

مردنم دست خودم نیست واسه همین گفتم به امید دیدار
دکتر گفت توموره خوش خیمه ولی به دعا نیاز دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد