رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

لعنت به این شانس

لعنت به این شانس.

لامصصب نشستم با هر دینی حساب کردم.دیدم بازم میرم جهنم

نظرات 13 + ارسال نظر
عسل*قدیمیه ام* جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 23:54

میگم شما این جمله ها رو از اپلیکیشن*جملک*اینجا میذاری؟
اخه من اکثرشونو اونجا خوندم.

چی؟؟ جملک چیه باز؟؟

حسام شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 12:11

جات وسط جهنم کنار هیتلره!

ندا شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 12:37

منظور عسل جون اینه که عاغااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اینا تکراریههههههههاینا چیه میزاری ماله صد ساله پیشه وااا

به یاد آوردنه قدیمیا باحاله

عسل*قدیمیه ام* شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 15:34

جملک یه اپلیکیشن مخصوص سیستم عامل اندرویده.که جملات قشنگ رو مردم اونجا اپلود میکنن.
من فکر کردم از اونجا اینا رو میذارید.ببخشید اگه اشتباه کردم.

الهه بانو شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 20:17

خخخخ امین کلاس میزارن گوشیشون چیه امین رو کن اپل ُ رو کُن واسه رو کم کنیَم شُده رو کُن

صدف شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 21:29 http://sadaf-2668.blogsky.com

عسل*قدیمیه ام* یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 15:34

خانم محترم*الهه بانو*اگه درست خونده باشید بنده اسمی از گوشی خاصی یا مدل خاصی نیاوردم.که میگید رو کم کنی،کلاس میذارن و این حرفا،فقط اسم یه سیستم عاملو گفتم.بعدم اگه یکم سر رشته داشته باشید متوجه میشید که فقط گوشی های گرون سیستم عاملشون اندروید نیست،گوشی ارزونم داریم که این سیستم عاملش باشه.
من اصلا همچین قصدی نداشتم امین خان،ولی اگه خوشتون نمیاد،میتونم اصلا نیام اینجا.اگه دوست ندارید،لطفا بهم بگید،من دیگه نیام.
باتشکر...

بابا چرا دعواتون شده حالا
حالا این یه چیزی گفته.تو ناراحت نشو عسل.قصدو منظوری نداشته.
اینجوری باشه که هر روز دعواست اینجا
عسل تو موهاشو بکش.اون گازت بگیره

الهه بانو یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 20:14

خانومــه عسل شُما مث اینکه با خودتونَم مُشکل دارید آخی نازی نازی.....
+همش یه شوخی بود با آقا امین شُما خیلی جدی گرفتی گُلَم...
واضح تر بگم مُخاطبم آقا امین بود و به شوما مربوط نمیشُد...
الانَم در شان یک بانو نیس که با کسی دهن به دهن بشه همین جا ختم قائله رو اعلام میکُنم
با تشکر
الهه بانو
امضا

بابا چرا دعوا رو ختم کردی؟؟؟؟؟؟؟؟
ادامه میدادی.
عسل جوابشو بده.خیلی بد حرف زدا

عسل*قدیمیه ام* دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 00:24

اینم به خاطر امین:
من با خودم مشکل دارم؟یا تو که مینویسی کلاس میذارن گوشیمون اینه؟
تو اون بالا به من میگی با خودم مشکل دارم،خط بعدیت به من میگی گلم؟
حالا واقعا من خود درگیری دارم یا تو؟
خانومی که خودت خودتو بانو خطاب میکنی با این اسمت یاد اون پسر بچه ها می افتم که وقتی بهشون میگن اسمت چیه؟خودشونو مثلا اقا مهدی معرفی میکنن.
بانو جان اصلا دارندگی و برازندگی،کمپانی سامسونگ مال بابامه،اپل مال مامانم.کادو تولدم بابام کمپانی سونی رو بهم هدیه داد.اچ تی سی هم همین روزا مال خود میکنیم،یه گوشه ای از بازار موبایلو تو دست بگیریم.
امین خان تا حالا شده بود که من تو وبلاگ شما با کسی بحث کنم؟
یا کسی از من ناراحت بشه؟
خود شما از بین کامنتام چیز بدی دیدید؟
بعدم من بالا از شما پرسیدم اگه دوست نداری من بیام راحت بگو،دیگه نمیام.بالاخره وبلاگ شماست،اگه دوست نداشته باشی من دیگه نمیام،منتظر جوابتون هستم،امین خان.

عسل*قدیمیه ام* دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 00:31

الهه بانو،کامنت قبلی رو شوخی نوشتما ناراحت نشو
من کلا از کسی ناراحت نمیشم،اگه هم بشم زود فراموش میکنم.مگه چقدر زنده ایم که نصفشم به حسرت خوردنو ناراحتی بگذره؟
من صبحم ازت ناراحت نشدم،ولی یکم حالی به حالی شدم که گفتی،کلاس میذاره،اخه این چیزا اصلا برای من مهم نیست،ارزش،هایی برام وجود داره که خیلی مهم تر از این چیزاست،
درضمن من دوست ندارم کسی ازم ناراحت باشه،اگه ازم دلگیری ببخش.

من نمیدونم چی بگم عسل.ببینم الهه چی میگه در جوابت

الهه بانو دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 13:18

همش تقصیره امین ِ
+عزیزم هرچی دوس داشتی گُفدی بعد میگی شوخی کردَم؟

عسل*قدیمیه ام* دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 13:24

باشه امین خان تو هم بین ما نقش واسطه هندسی رو داشته باش.
معلومه خیلی خوشت اومده ما با هم کل کل کردیم.نه؟
اره خب دیگه یکم جو دادیم،هیجانش زیاد شد.
هیچوقت دو تا دختر باهم جدی دعوا نمیکنن.اگرم جدی باشه زود فراموشش میکنن.
الهه بزن اون دست قشنگه رو به افتخار خودمون....
راستی چرا جوابمو ندادی؟؟؟بیام اینجا یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کی گفته نیا؟
هر گی گفته غلط کرده.

فریبا دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 13:35

ببخشید چه خبره اینجا من دیر رسیدم دعوا شده
حالا چند چند هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد