رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

دروغ خوبه

بعضی وقتا دروغ خوبه

...................................

به مادر کم طاقت باید دروغ گفت
باید بهش بگی حالم خوبه
غذا خوبه
هوا خوبه
دلمون خوشه
وقتی مادر خوب باشه یعنی همه چیز خوبه

مادر ...

نظرات 9 + ارسال نظر
دریا جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 14:59 http://azjensebaranam.blogsky.com


salam
are madar ke khub bashe hame chi khube

صدف جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 15:01

منم که همش مجبورم از این دروغا به مامانم بگم...
حالم خوبه ناراحت نیستم طوری نیست و....

[ بدون نام ] جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 15:20

باید اعتراف کنم خیلی اذیتش میکنم،الانم باهام قهره

الهه بانو جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 17:32

امین اگه اجازه بدی برم جواب سیمین جون رو بدم خیلی عصبی شدم...
همه چیو به شوخی میگیرن

رها جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 17:52

ای جااااااااااااااااااااااااان منم وقتی خوابگاه بودم همینا رو میگفتم.

simin جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 21:09 http://www.enjoyroom.blogfa.com

پس کامنت من کجاست؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 21:28 http://www.enjoyroom.blogfa.com

چرا جواب نمیدین؟

[ بدون نام ] جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 21:32

اگه قراره کامنت هارو حذف کنید یا تایید نکنید بگید دیگه کامنت نذارم

جوابو تو وبت دادم...

ندا شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 12:51

آره اگه مامان خوب باشه همه چی خوبه

ای واااااای این جا چرا آیکن گل و خوشگل نداره برات بزارییممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد