رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

خاک تو سر من و امثاله من

خاک تو سر من و امثاله من که تو دهه ی نفرین شده ی 60 به دنیا اومدن

نظرات 5 + ارسال نظر
عسل*قدیمیه ام* دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 20:01

ای بابا...
بچه ها هم بچه های قدیم.جدیدا خیلی پر رو هستن.

الهه بانو سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 22:19

چه قدرم با مزه می بوسن

ندا چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 16:48

آخیییی من دهه هفتادیم....خداییش دهه شصتیا خیلی گلن

من از هشتادیا وحشت دارم....

negar شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 23:01

تاسف باره... اینجوری پیش بره بین دهه90 یییی ها باکره هم پیدا نمیشه

صدف سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 18:00

چیه این بابا همون بهتر دهه شصتی شدیم

فقط خدامیدونه آخروعاقبت دهه ۸۰و ۹۰ به کجا میخواد برسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد