رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

نتیجه نهایی انتخاب قشنگترین هفت سین رو به فردا

نتیجه نهایی



انتخاب قشنگترین هفت سین رو به فردا

.......................................................................................

نفر اول

هفت سین شماره 20

ساناز خانوم



حدس میزدی چندم بشی بین اون 21 هفت سین؟

من فکر میکردم رتبم بین یک تا پنج بشه. 

به نظرت اگه کسی قرار باشه بین اون همه سفره به سفره شما رای بده چه چیز متفاوتی توی هفت سین شما دیده که نظرش جلب شده؟
فک میکنم کار سفال کاره سنتی و قشنگیه.البته من از ترکیب سفال و ویترای استفاده کردم.

نظرت در مورد سفره های دیگه چیه. خودت به کدوما رای دادی؟
من به سفره های 1 و8 و6 رای دادم سفرهای دیگه هم قشنگ بودن اما بعضی سفره ها واقعا در حد سفره عقد بود که به نظر من به درد هفت سین نمیخورد.

به نظر من نحوه چیدمان هفت سین  و نحوه عکاسی مهمه.

 نظرت راجبه رو به فردا؟
به نظرم وبلاگت کامله.بدون نقص و جذابه و سرگرم کننده.تشکر میکنم ازت.

انتقاد و پیشنهادات؟

از این مطالب چندش آور که آدمو از هرچی غذا خوردن میندازه نذارید.به خصوص اون جوشه چرکی.

و اینکه حرف آخر
ساله خوبی رو برای همه آرزو میکنم.

........................................................................

نفر دوم

هفت سین خودم


ا

..............................................................

نفر سوم

هفت سین شماره 18

سحر خانوم


.........................................................................

ممنون از همه بچه هایی که تو نظر سنجی شرکت کردن.و هفت سیناشونو فرستادن.

بعضی از هفت سینا دیر دستم رسید متاسفانه که نتونستم بذارم.

میثاق-رشت

معصومه - مشهد

فاطمه - تهران

رسول-تهران

سید محمد-کرج

یگانه -فسا

..................................................................

امیدوارم 92 ساله خوبی براتو باشه.بدونه هیچ غمو غصه ای.

-----------------------------------------------------------------------------

امین / 21 فروردین 92

نظرات 7 + ارسال نظر
simin چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 15:25 http://www.enjoyroom.blogfa.com

وای خدای بزرگ چه قدر خوشحالم

دقیقا همون سفره ای که من انتخاب کردم نفر اول شد

من به ساناز عزیز طراح سفره به این زیبایی تبریک میگم

simin چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 15:31 http://www.enjoyroom.blogfa.com

راستی من به سفره ی شماره 18 هم رای دادم و خوشم اومد

خیلی خیلی خوشحالم و به سحر جون هم تبریک میگم

عسل چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 21:24

به همه تبریک میگم.

Mr PACT چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 22:28 http://misaghetanha.blogsky.com

تبریک میگم به هر سه نفرتون
بالاخره نمردیمو جمال زیبای امین خان رو هم دیدیم خدارو شکر...

rezaalibi پنج‌شنبه 22 فروردین 1392 ساعت 19:28 http://music-store.rozblog.com

ایول ساناز
می دونستم برنده ای به سلامتیت یه ویسکی میزنم
ولی ویسکی ندارم سیگار می کشم
سیگاری نیستم اصن همون ابو می خورم
راستی سلام امین خان

تو آب بخوری سرت گیج میره
سلام خوشتیپ پسر.سلام سوسول

صدف پنج‌شنبه 22 فروردین 1392 ساعت 19:28

تبریک.
منم به ۱۸ و ۱ رای داده بودم.
چه بامزه مصاحبه هم با نفر اول گذاشتی
حالا حایزش چی بود؟؟؟

چی؟؟ جایزه؟؟

rezalibi جمعه 23 فروردین 1392 ساعت 11:47 http://music-store.rozblog.com

حالا ما شدیم سوسول؟؟
داش چقدر شبیه پسر خاله منی ؟؟؟
بینم نامرد چرا تقلبی نکردی اول شی؟؟؟؟

اسن به من تقلب میاد؟ نه میاد اسن؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد