رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

به خودم افتخار میکنم

به خودم افتخار میکنم که پستام رو همیشه آدمهای درستو حسابی میخوننو نظر میدن.

رتبه یک گوگل رو چن وقته تسخیر کردم
بزنین دس قشنگه رو به افتخار خودتون
پرچم منو بردید بالا

نظرات 5 + ارسال نظر
rezaalibi شنبه 10 فروردین 1392 ساعت 18:54 http://music-store.rozblog.com

پرچم داش امین بالاس
وا3 همیشه

عسل یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 01:24

چه باحال،بچه ها دقت کردید،ریز این وسطا قشنگ انداخته،یعنی هرکی نظر نداده رو ادم درست و حسابی نمیدونه.دمت گرم خیلی باحال بود.
منم خیلی خوشحالم که مخاطب وبلاگی هستم که درجه1.

چی ؟ حالیم نشد

عسل یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 20:41

نوشتی، ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﮐﻪ ﭘﺴﺘﺎﻡ ﺭﻭ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺁﺩﻣﻬﺎﯼ ﺩﺭﺳﺘﻮ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﻣﯿﺨﻮﻧﻨﻮ ﻧﻈﺮ ﻣﯿﺪﻥ.
یعنی هر کسی که نظر نداده رو ادم درست و حسابی نمیدونی.همین...

باهوشیا

عسل دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 12:03

مرسی،شما لطف داری

[ بدون نام ] دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 21:05

یکی اینا واسه من فرستاده منم واسه تو فرستادم




عاقبت کار با موس = کیست مچ دست
مشاوره پزشکی: با سلام اقای دکتر من روزی 5 ساعت با کامپیوتر کار میکنم حدودا 6 ماهی هست مچ دست راستم که با ماوس بیشتر کار میکنم یه برامدگی به اندازه نخود درست در مچم برجستگی شده که وقتی دستم مشت میکنم بعد فشارش میدم کمی درد میکنه در حالت عادی فشار میدم درد نمیکنه راهنمایی بفرمایید این مشکل برام ایجاد میکنه؟ راه درمان چی هست ممنون از راهنماییتان

دکتر محمد ابراهیم طاهریان : برامدگی کیست غلاف تاندون یا همان گانگلیون هست که نیاز به بیحرکتی ودر بعضی مواقع گچ گیری است.

اگه به سلامتی خودتون اهمیت می دید مثل من یه موس انگشتی بخرید.
http://bit.ly/14xWpgt
این قطعه کامپیوتری یک ابداع جدیده که به تازگی وارد بازار شده و طبق آمارهای موجود بین کاربران اینترنت یکی از محبوبترین ها بوده و هست.
http://bit.ly/14xWpgt
لطفاً این کامنت رو تایید کنید و متن رو برای تمام کسانی که به سلامتیشون علاقه مند هستید با ایمیل یا از طریق کامنت بفرستید.
متشکرم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد