رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

خــــــــــــدای من!

خــــــــــــدای من !

نه آن قدر پاکم که کمکــــم کنی و نه آن قدر بدم که رهـــایم کنی
میــــــــان این دو گمم!
هم خــــود را و هم تــــــو را آزار میدهم
هر چه قدر تلاش کردم نتوانستم آنـــــــــی باشم که تو خواستی...

و هــــــرگز دوست ندارم آنی باشم که تو رهـــــــایم کنی

آنقدر بــی تو تنهــــــا هستم که بی تو یعنی “هیــــچ” یعنی “پـــــوچ
خـــــــــدایا هیــــــــچ وقت رهـــایم نکن...

نظرات 3 + ارسال نظر
الهه بانو دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 19:24

زیبا بود

yalda سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 10:16 http://www.therainylife.blogfa.com

salaaaaaaam

kheyli gashang booooooooooooooooooooooood

kheyli ba haliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

سلام.مرسی

فائزه سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 11:32

یه چیزی میگم همه با هم بگیم آمـــــــــــــــیــــــــــــن
خدایا تو این سال جدید مواظبش باش.(آمین)
خدایا تو این سال جدید نذار حتی یه قطره اشکم از چشاش بباره.(آمین)
خدایا تو این سال جدید یه کاری کن که بهش ثابت بشه چقدر دوستش دارم.(آمین)
خدایا تو این سال جدید بازم مواظبش باش.
آمــــــــــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد