رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

قیافه دخترا وقتی واسه خواهرشون خواستگار میاد

قیافه دخترا وقتی واسه خواهرشون خواستگار میاد 

نظرات 6 + ارسال نظر
الهه بانو شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 23:03

آخی من که خواهر ندارم واسش ازین شیرین کاریا کنم

عسل شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 23:03

من واسه خالم خواستگار اومده بود اینجوری بودم.اون موقع 10 سالم بود.

ندا سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 10:41

عمراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان من بتونم طاقت بیارم

من میرم پیش اونا میشینم

انقده حال میده

neyaz شنبه 3 فروردین 1392 ساعت 16:20

زهرررررررررررررررررررررررره مار کوفت قیافه پسرا که تو خاستگاری دیدنی تره

مطمعنی؟؟؟؟؟؟

m دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 18:37

پس قیافه خودتم موقع خواستگاری رفتن داداشت بزار به نظر جالب میرسه هههههههههههه

من داداش ندارم.زدی به کاهدون عزیزم

دختر چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 22:53

آره آره راست میگی...من از اپن اشپزخونه نیگا میکنم.!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد