رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

غریبه ، کیستی

ای که مدتهاست با من نیستی ، من همانم که با من زیستی ، رنجهایم را شنیدی باز هم ، عاقبت گفتی ، غریبه ، کیستی ؟


نظرات 3 + ارسال نظر
عسل جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 17:19

ای بابا دم عیدی،پست غمگین نذار دلمون ریش میشه.

باشه حتمن

فائزه شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 19:25

آنان ک بودنت را قدر نمیدانند رفتنت را نامردی میدانند..

yalda یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 14:12 http://therainylife.blogfa.com

داداش یه سوال بپرسم؟؟؟
پایین جواب دیا....

دوس نداری بیای وب من

یا فرصت نمیکنی؟؟

یا هیچکدام

بگو ها من جنبه دارم


چی میگی.من که میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد