رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

مسابقه

مسابقه

...............

از امسال میخام یه مسابقه بذارم

......................

انتخاب بهترین سفره هفت سین

.........................

امیدوارم بتونین سفره قشنگی رو بچنین.و این سنت قشنگ و جهانی ایرانیا رو به بهترین شکل چیدمان کنین.

.............................................................

عکساتون رو به آدرس میلم بفرستین(حجمش اگه مقدوره کم کنین)

aa.6262@yahoo.com

...............................................................................

مرسییییییییییی

نظرات 7 + ارسال نظر
بلا چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 20:29 http://raze-gha3dak.blogsky.cim

سلام

اتفاقی دیدم آپ کردین اومدم عرض ادبی کنم

سال خوبی داشته باشین

salam

عسل پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 11:44

من از این کارا بلد نیستم
ولی سفره هفت سین میچینم در حد سفره عقد.از خودم تعریف نمیکنم ولی دوستامو و فامیلامون اینو میگن.
سال خوبی داشته باشی.پر از خیر و برکت و خوبی.یعنی تا اخر سال پست جدید نمیذاری؟؟؟؟

حتمن عکس بگیر.
چرا که نمیذارم.میذارم

سحر پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 12:36

جایزش چیه؟

حتمن باس جایزه باشه؟؟

صدف پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 19:29 http://sadaf-2668.blogsky.com

من سفره هفت سین میچینم ولی خیلی معمولیه . به درد عکس انداختن نمیخوره..

هرچی هست اشکال نداره.عکس بگیر

عسل پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 20:44

جناب بنده بلد نیستم ایمیل کنم.از خیرش بگذر.مال بقیه رو بذار ببینیم کیف کنیم
حالا این کامنتمو تایید نکن.ابروم میره.لطفا.
در کمال صداقت.خداییش کی میاد راست بگه؟؟؟؟
ولی من وجدانم قبول نمیکنه.
منتظر عکسای بقیه هستم،جون عزیزت اینو تایید نکن.

عسل پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 20:47

جناب بنده بلد نیستم ایمیل کنم.از خیرش بگذر.مال بقیه رو بذار ببینیم کیف کنیم
حالا این کامنتمو تایید نکن.ابروم میره.لطفا.
در کمال صداقت.خداییش کی میاد راست بگه؟؟؟؟
ولی من وجدانم قبول نمیکنه.
منتظر عکسای بقیه هستم،جون عزیزت اینو تایید نکن.

عسل جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 17:30

ای خدا بگم چیکارت نکنه،پس چرا تایید کردی؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد