رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

دلت هوای کیو کرده...

اگه همین الان دلت هوای کسی رو کرده که پیشت نیست.یه جمله به یادش بگو

اگر دوست داشتی اسمش هم بگو


نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 22:36

هییییییییییییییی

باران پاییزی پنج‌شنبه 27 مهر 1391 ساعت 09:14 http://baranpaiezi.blogfa.com

من عاشق تو هستم وقتی تو نباشی دنیا برایم تیره و تاره باور کن عزیزم. مثل امروز صبح که تو تمام وجودت رو برای من خالی کردی و من چه دلگیرم که تا چند روز دیگه می بینمت ای هستی من ای زندگی من ای پول پول پول پول. تو آنقدر خوبی که یک جمله در برابر تو کمه.

نسترن جمعه 28 مهر 1391 ساعت 19:23

پدر مهربونم دوست دارم.دلم برات تنگ شد

سمی پنج‌شنبه 4 آبان 1391 ساعت 11:37

مامانم عزیزم عاشقنه دوستت دارم.کاش اینجا بودی

نیلو جمعه 5 آبان 1391 ساعت 15:02

ممم دلم هوای هم خونه ایامو کرده ی االان دوروزه ازشون دورم واییی یعنی فرشته و رویا الان چیکار میکنن

.فرشته و رویا؟؟؟یه لحظه فک کردم روز قیامته.منم دلم هوای جبرئیل رو کرد

kimia سه‌شنبه 16 آبان 1391 ساعت 21:34 http://robefarda.blogsky.com

ای کاش اینجا بودی روبرو م نشسته بودی بهت میگفتم .... منو ببخش.کاش اینطوری نمیشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد