رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

بابای گوگولییییی

یکی از بچه ها میگف: 

دوس دخترم عکس بابام رو تو گوشیم دیده, میگه:  

واای عسیسم ، چقد بابات گوگولیه.. من عاشقش شدم...! 

یعنی شرم و حیا رو قورت داده یه آبم روش, 

 به بابام جریانُ گفتم؛

حالا شبی  با زبون بی زبونی گیر داده میگه : بابا بیا یه چَنتا عکس ازم بگیر!خیلی وقته عکس ندارم

نظرات 2 + ارسال نظر
خیلی سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 21:43

خیلیییییییییییییی باحاللللللللللللللللللللللی
هم خودت
هم بابات
هم دوس دخترت
هم گوگولیا

نادیا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 19:07

سلام وبلاگت عالی بود
من دخترم اهل ایران
به پول نیاز دارم کمکم میکنی
جوابتو بده به ایمیلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد