رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

به یادت آروم بمیرم...

 

چطور دلت اومد بری                  بعد هزار تا خاطره

تاوان چی رو من میدم                  اینجا کنار پنجره

چطور دلت اوم بری                  چطور تونستی بد بشی

تو اوج بی کسی چطور              تونستی ساده رد بشی

     چطور دلت میاد با من ، اینجوری بی مهری کنی 

     شاید همین الان توام ، داری به من فکر میکنی

چطور دلت اومد که من ،  اینجوری تنها بمونم

       رفتی سراغ زندگیت،  نگفتی شاید نتونم

                  بذار که راحتت کنم

                از توی رویات نمیرم

                  میخوام کنار پنجره

                  به یادت آروم بمیرم... 

نظرات 1 + ارسال نظر
mahi پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 19:11

مطلب عاشقانه ات خیلی قشنگ بود
یکیش آتیش به دلم زد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد