رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

دخترای ابتدایی و راهنمایی

اون موقع ها هرجا میخواستم برم مینداختم از جلو مدرسه دخترونه رد میشدم,الان راهم رو کج میکنم این دخترای ابتدایی و راهنمایی تیکه ای چیزی بهم نندازن جلو ملت سرخ و سفید شم

نظرات 1 + ارسال نظر
sanaz شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 14:04

رفتم بغالی، می گم نوشابه بزرگ می خواستم. طرف می گه منظورت خانواده است دیگه؟
گفتم :پـَـ...
گفت: پـَـ نه پَــ و زهر مار بی شخصیت! چیه یاد گرفتید شمام هی می گید پـَـ نه پَــ؟
گفتم می خواستم بگم پنیر هم می خواستم.
بعد از کلی معذرت خواهی گفت: پنیر بسته ای؟
گفتم: پـَـ نه پَــ! متری بده! و فرار کردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد