رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

تخم مرغ

زنی مشغول درست کردن تخم مرغ برای صبحانه بود.
ناگهان شوهرش سراسیمه وارد آشپزخانه شد و داد زد: 

 مواظب باش، مواظب باش، یه کم بیشتر کره توش بریز وای خدای من، خیلی زیاد درست کردی ... 

حالا برش گردون … زود باش  

باید بیشتر کره بریزی …  

وای خدای من از کجا باید کره بیشتر بیاریم ؟؟
دارن میسوزن مواظب باش، گفتم مواظب باش! 

هیچ وقت موقع غذا پختن به حرفهای من گوش نمیکنی …هیچ وقت!!  

برشون گردون! زود باش! دیوونه شدی؟؟؟؟ عقلتو از دست دادی؟؟؟ یادت رفته بهشون نمک بزنی … نمک بزن … نمک …  

زن به بش زل زده و ناگهان میگه: خدای بزرگ چه اتفاقی برات افتاده؟! 

فکر میکنی من بلد نیستم یه تخم مرغ ساده درست کنم؟؟!!
شوهر به آرامی میگه: فقط میخواستم بدونی وقتی دارم رانندگی میکنم، چه بلائی سر من میاری!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 14:07 http://deleasemooni.blogsky.com

sanaz پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 18:02

مصارف جعبه یکبار مصرف پنیر توو خونه
۱- خود پنیر
۲- قالب یخ
۳- جا قرصی
۴- جامدادی
۵ – جا ادویه
۶ – پیمانه برنج
۷ – نگهداری رب
۸ – نگهداری پیاز داغ
۹– جا صابونی
۱۰ – کاسه حمام
۱۱ – تفاله گیر ظرف شویی
۱۲ – تحویل به بازیافت

و در پایان افسوس خوردن که:
خره حیف بودا میشد هنوز ازش استفاده کرد.

sanaz پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 18:19

موادلازم برای درست کردن مردها:
بیخود مواد خودتون رو به هدر ندید مردها درست بشونیستن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد