رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

ترانه بسیار زیبای امین حبیبی( افسردگی)

اونایی که تو سال جدید کنارمون نیستنو رفتن

یادشون بخیر... 

 

امسالم مثه هر سال بدون تو تموم شد

 امسالم گذشتو باز مثه هر سال حروم شد

 امسالم مثه هر سال نیومدی تو پیشم 

کم کم دارم از دوریت دیگه افسرده میشم 

خسته شدم از اینکه تنهایی بشینم 

تو کنج اتاقم هی عکساتو ببینم 

خسته شدم میخام  یادم بره هستم

من از همه دنیام دلگیرمو خستم 

من از همه دنیام دلگیرمو خستم

این عیدو نمیخام 

من عیدی ندارم 

این عید واسه من روزه عزابه 

عیدم مثه هر روز 

هر روز مثه دیروز 

من حال دلم خیلی خرابه... 

  

دانلود کنید... 

نظرات 2 + ارسال نظر
melodi سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 17:39 http://beshibkenaram.blogfa.com

چرا اینو نشد دان کنم. میگه از سمت سرور قطع شد ارتباطت.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

خیلی بدی من امین حبیبی خیلی دوس دارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

درست کردم

melodi چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 08:26 http://beshibkenaram.blogfa.com

من اومدمممممممممممممممممممممممممممممممم گرفتمششششششششششششششششششش

مرسی مهربون خیلی قشنگ بود. مرسسسسسسسسسسسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد