رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

آمار موسسه بین المللی تحقیقی در مورد خیانت مردان به زنان

یک موسسه بین المللی تحقیقی در مورد خیانت مردان به زنان انجام میداد و از زنهای کشورهای مختلف جهان این سوال رو پرسید:

اگر شوهرتون رو با زن دیگری تو رختخواب ببینید با شوهرتون چیکار میکنید ؟

زن سوئیسی : ازش میپرسم از چی من خوشش نیومده

زن روسیه ای : خونه رو ترک میکنم

زن فرانسوی : میرم پیش دوست پسرم تا بهم تسلی خاطر بده

زن ایتالیایی : اون زن رو میکشم

زن اسپانیایی : شوهرم رو میکشم

زن آمریکایی : جفتشون رو میکشم

زن ایرانی : شوهر من از این کارها نمیکنه ، من بهش اطمینان دارم ...!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد