رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

سراب...

چون سرابی در کویر 

چون خیالی دلپذیر 

رفته بودی آمدی 

اما چه دیر 

اما چه دیر 

رفتیو آمد بهار 

بیقرارم بیقرار 

خاطراتت را فقط 

از من نگیر از من نگیر... 

نظرات 4 + ارسال نظر
mahtab شنبه 9 مهر 1390 ساعت 20:32

به چه میخندی تو ؟

به مفهوم غم انگیز جدائی ؟

به چه چیز؟

به شکست دل من یا به پیروزی خویش؟

به چه میخندی تو؟به نگاهم که چه مستانه تو را باور کرد؟

یا به افسونگری چشمانت که مرا سوخت و خاکستر کرد؟

به چه میخندی تو؟

به دل ساده من میخندی که دگر تا به ابد نیز به فکر خود نیست؟

خنده دار است بخند !!!

مژگان یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 18:36

مرسی امین ..قشنگ بود

مهتاب چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 20:08

عالــــــــــــــــــی و دل نشین مرســـــــــــــــــــــی

نادیا جمعه 22 مهر 1390 ساعت 18:07

گفتم که خیاط خوبی نخواهی شد!!!

دیدی



باز هم دلم را تنگ کرده ای؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد