رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

مامانیییییی

 تا حالا دقت کردین زن ها وقتی لباس میبینند هیجان زده میشن و مرد ها وقتی هیچ لباسی نمیبینن...!!!!!!!

************************* 

مامان، اجازه هست ابروهامو بر دارم؟
-مامان: نه
-مامان، اجازه هست موهامو زیتونی کنم؟
-مامان: نه
...-مامان، اجازه هست تونیک صورتی بپوشم؟
-مامان: نه
-................
-مامان، اجازه هست مثل باربی آرایش کنم؟
-مامان: نه
-مامااااان یعنی چی من 18 سالم شده ها
.
.
.
-مامان: اَههه سیاوش، خفه میشی؟ یا خفت کنم...........

نظرات 3 + ارسال نظر
فرزان دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 18:12 http://whatisquran.persianblog.ir

ضمن سلام : هموطن گرامی وبلاگ مفیدی دارید. موفق باشید
دانلود کتاب تبیین ماهیت قرآن
جدیدترین کتابی که درباره چیستی و هستی قرآن به رشته نگارش درآمده است به همت ایرانی و در ایران در دنیای مجازی اینترنت در اختیار خردمندان و اندیشمندان قرار داده شده است. آیا قرآن محصول موجودی فرا بشری است یا موجودی بشری؟ آیا قرآن از کمال دانش فرا بشری می‌تراود یا از نقص عقل بشری؟ آیا قرآن مستندی دال بر فرا بشری بودن قرآن دارد یا خیر؟ چنانچه کتاب را با ژرف نگری عقلی و منطقی و بری از تعصبی و تعلقی مطالعه نماییم، پاسخ‌های خود را بطور مطلوب تحصیل خواهیم نمود
http://whatisquran.persianblog.ir
http://whatisquran4.persianblog.ir

سعیده سه‌شنبه 5 مهر 1390 ساعت 15:43

اینجوریاست دیگه!!!!!!!!!!!

mahtab یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 21:20

che dor va zamonei shode

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد