رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

پ ن پ ۷

با دوستم رفتیم باغ وحش،جلوی قفسِ شیر وایسادیم.

دوستم میگه:شیرِ؟  

پَــــ نَ پَــــ… گربه اس باباش

مرده ریش گذاشته 

****************

تو اتاق عمل نوزاد تازه به دنیا اومده به دستیار میگم چاقو رو بده

میگه میخوای بند نافو ببری؟ 

 پـَـَـ نَ پـَـَــــ میخوام رقص چاقو کنم

از مامان بچه شاباش بگیرم!!

 ***************

دوستم تو خونه خوابیده بود داداشم از راه اومده میگه خوابه؟ 

 پَـــ نَ پَـــ رفته رو اسکرین سیور لگد بزنی روشن میشه!!!!

****************

واسه استخدام رفتم یه شرکتی خانومه میگه :شما

برای آگهی استخدام اومدین؟

 پـَـَـ نَ پـَـَــــ اومدم بگم اصلا رو من حساب نکنین!!!!!

*******************

جلو خواهرم سوسکه رو با دمپایی لهش کردم دل و رودش

پخش زمین شده … خواهرم میگه مرده الان ؟

 پَــــ نَ پَــــ این ترمیناتوره الان خودش رو جمع میکنه دوباره راه میافته 

****************

میگم دیشب یه پشه اومده بود تو اتاقم .میگه کشتیش؟

پَــــ نَ پَـــــ اومدم بِزنم، نتونستم ، خونِ من تو رگهاش

جریان داشت! 

 ،یهو گفت بابا …!! 

 بعدشم نشَستیم دوتایی تا

صبح گریه کردیم ، گوشه اتاق

نظرات 3 + ارسال نظر
مژگان جمعه 1 مهر 1390 ساعت 17:54

مرسی امین...جالب بود...خسته نباشی!!!!!!!!

مهتاب شنبه 2 مهر 1390 ساعت 22:50

خیلی با حال بود...........................مرسی

مهرسا دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 22:41

ممنون خیلی جدید و زیبا بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد