رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

پ ن پ ۶

به مامانم میگم: فکر کنم دیگه وقتشه از تنهایی در بیام،هر چی باشه بیست و شش سالمه مامان...
میگه: یعنی زن میخوای پدرسوخته؟ 

 میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ یه داداش توپول موپول میخواستم روم نمیشه مستقیم به بابا بگم

************

صبح پاشدم به زور، دارم لباس میپوشم، بابام میگه کلاس داری؟! 

 میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ نگران لباسم شدم پاشدم ببینم هنوز اندازمه یا نه 

***********

به داداشم میگم برو عصای آقاجون رو بیار؛
میگه آقاجون میخواد بره مگه؟
پـَـَـ نَ پـَـَــــ؛ میخواد به اذن پروردگار عصا رو تبدیل به اژدها کنه 

*************

زنگ زدم به استاد، میگه چیه نمره میخوای؟
میگم پَـــ نَ پَـــ زنگ زدم ببینم فحش هایی که به خواهر مادرت دادم دلیوری شده یا نه؟ 

**************** 

به یکی میگن اگه تو دریا کوسه بهت حمله کنه چکار می کنی؟ 

 می گه می رم بالای درخت . 

می گن : تو دریا که درخت نیست یارو می گه: مجبورم می فهمی ؟ مجبورررررم

نظرات 5 + ارسال نظر
م.آ چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 09:47

سلام
قالب جدید مبارک
تو که به ایمل من که سر نمی زنی
اما یه وقتایی من به وبلاگت می‌آم
موفق و موید باشی
البته بعید می دونم که من رو شناخته باشی من که خیلی وقته از وبلاگ نویسی استعفا دادم.

مرسی ازلطفتون.ایمیلوتونو بنویسید...

sajed چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 16:19 http://www.marand5stars.blogfa.com

سلام.اخ مردم از خنده.
راستی تو مرندی هستی؟خودتو بیشتر معرفی میکنی؟

ر.جنک پنج‌شنبه 17 شهریور 1390 ساعت 18:53 http://fly.blogsky.com

سلام.
این جبر ببین چه کاری که نمیکنه

مژگان شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 14:12

سلام امین..خیلی باحال بود........دستت مرسی

آیدا دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 22:59

خیلی توپ بود...کلی خندیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد