رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

پ نه پ ۳

رفتیم تو اتوبان. ترافیک زیادی بود. دوستم میگه امین ، ترافیکه؟  

پ نه په واسه اینکه احساسه غریبی بهمون دست نده، ماشینا چسبیدن به ما 

************* 

رفتم آسایشگاه برای دیدن سالمندان . مسئول اونجا میگه : اومدی عیادت ؟  

میگم : پ نه پ اومدم 2 تا از این پیرمردها رو ببرم بزرگ کنم 

********* 

پام رفته تو چاله وسط خیابون با مغز پهن شدم رو زمین اومدن دورمو گرفتن میگن خوردی زمین؟! 

 گفتم پ نه پ.! دارم سجده شکر به جا میارم 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 12:53 http://deleasemooni.blogsky.com

خیلی باحاله کلی خندیدم
منم آپم بیا نظراتم بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد