رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

پر کار ترین فرد کشور..!!!!

همیشه فکر میکردم خیلی تنبلم،اما حالا دقیقا حساب کردم و متوجه شدم که خیلی کار میکنم.

ببینید ما تو ایران ۷۲میلیون جمعیت داریم. 

 که ۱۳میلیون اینها بازنشسته هستند. 

پس میمونه ۵۹میلیون نفر. 

از این تعداد،۲۴میلیون دانش آموز و دانشجو هستند. 

یعنی برای انجام کارا فقط ۳۵میلیون نفر میمونن .

تعداد ۱۰میلیون نفر هم توی ادارات دولتی شاغلن که خب عملا کاری انجام نمیدن.  

پس برا پیش بردن کارا فقط ۲۵میلیون نفر باقی می مونن.  

ازاین ۲۵میلیون نفر هم ۴میلیون نفر رئیس  و نماینده مجلس و ... هستند.

پس فقط ۲۱میلیون باقی می مونه و اگه بدونیم که ۱۷میلیون آدم جویای کار داریم،معنیش این خواهد بود که کل کارهای مملکت رو ۴ میلیون نفر دارن انجام میدن.

اما حدود ۲میلیون نفر هم نیروهای مسلح داریم و این یعنی 2میلیون نفر نیروی کار باقی می مونن .

از بین این ۲میلیون، ۹۰۰۶۴۶نفر عضوپلیس و غیره ...؟؟؟؟ هستن

پس کلا می مونیم ۱۰۰۳۵۳۱نفر

حالا این وسط  ۸۷۶۶۴۹نفر بیمار داریم که قدرت کار ندارن و بار کارای کشور افتاده رو دوش ۲۰۰۸۰۶نفر

فراموش کردم که بگم ما ۱۸۶۸۰۶نفر هم ممنوع القلم،ممنوع التصویر،ممنوع الصدا و دیگر انواع زندانی داریم 

پس کل کارای کشور افتاده رو دوش ۱۴نفر

از این ۱۴تا،۱۲تاشون عضو شورای نگهبان هستن پس نتیجه میگیریم که کل کارای کشور رو من و تو باید انجام بدیم.تو هم که نشستی داری این مطلب رو می خونی!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد