رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

عکس های عجیب غریب از دختر و پسرهای مو فرفری در پارک ملت

اینجا محله‌های دیترویت یا تگزاس یا نمی دونم شیکاگو نیست 


قلب تهرانه


اول بهمن 1389، پارک ملت گردهمایی مو فرفری‌های تهران

  

در ادامه ببینید

!!  

 

  

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
من چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 22:27 http://my-moon.blogsky.com

سلام
یا مهدی ادرکنی
دیگه آخرالزمانه
خدا هدایتشون کنه
آپم
منتظر حضور گرمتون هستم

م.آ سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 12:05 http://mahsun19.blogfa.com

سلام - یک سوال فنی
من خیلی وقته که به وبلاگم سر نزده بودم رمزشم که عوض کردم چرا قالبش عوض شده ؟ من خیلی تعجب کردم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 21:23

سلام
میگم نکنه یه وقتی برسه اینا بیان موهای فرفری زیر بغلشون و جاهای دیگشون هم به نمایش بزارن و بهش افتخار کنن باور کن هیچ چیز از اینا بعید نیست آخه وقتی برای موی فرفری همایش و نمیدونم اجتماع تشکیل میدن خوب بقیه کارها هم میشه دیگه
متشکر از خبرتون

خبر نداری.گذاشتن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد